Jump to content

r1sender

administrator
  • Content Count

    10568
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    73
  • Time Online

    9d 5h 17m 14s

About r1sender

  • Rank
    stary zboczeniec

Profile Information

  • Name
    Rafał
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Rumia
  • Car
    ciemny

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 560 za moją Megane II płaciłem
  2. r1sender

    Start-stop

    gdzieś słyszałem lub czytałem (obecnie nie pamiętam), że każdorazowe uruchomienie zimnego silnika odpowiada zużyciu takiemu gdyby auto pokonało ok. 600 km Zakładając, że silnik jest rozgrzany, olej jeszcze nie spłynął z elementów ruchomych można założyć, że jednak coś tam dokłada się do jego szybszego zużycia, chociażby przez to, że w chwili startu ciśnienie oleju nie jest optymalne. W jakim stopniu-ciężko powiedzieć.
  3. a ja bym koledze oddał tyle co na umowie ma wpisane i ani grosza więcej następnie znajomość zakończył. Jak nie bardzo się zgadza to proszę przez sąd załatwiać temat. Argument o zmarnowanym OC śmiechu warty
  4. @kaczorek79 wyleczyłem się jakieś 10 lat temu ze smaru miedziowego, zimą przy fest mrozie prowadnice "stanęły' tak zgęstniał smar, a jarzmo wypiaskowane, nowe gumki i prowadnice. Od tamtego czasu tylko dedykowane do hamulców smary, głównie to co @steyr podlinkował, ewentualnie smar textara.
  5. Nieprawda, w rodzinie od kilku tygodni się cieszą...
  6. dla zaklinających rzeczywistość, że panda nie gnije w kolegi warsztacie widziałem kilka na wymianę progu albo łatanie, bo z przeglądu wróciła bez pieczątki.
  7. @chris_666 polerka DA -Dual Action
  8. nic z tych rzeczy chyba, że jesteś miłośnikiem pasty "tempo"
  9. 1.6 K4 -113KM- w życiu w 3mieście nie spalił więcej niż 8.5- zazwyczaj to poniżej 8. Jak chcesz święty spokój to bierz 1.6 tak jak @WaWeRpisał. Nie wiem co za skrzynia siedzi ale nie chce mi się wierzyć, żeby przy 110 km/h było 3 tyś. obrotów na 6 biegu, tyle to ja mam w megane II z 5 "galop kastą" Ja Tobie jak najbardziej ten silnik polecam, kto uważa, że nieekonomiczny to nie jeździł 1.6 Daewoo, Fiata, Opla czy Forda. Pali podobnie, a w przypadku DU zauważalnie mniej. 240 tys. km nalotu i oleju nie ubywa.
  10. oceniam samochody, które miałem i jak na przestrzeni lat postępowała korazja
  11. oszczędności w zabezpieczeniu antykorozyjnym. Ilość podwozia objęta zabezpieczeniem antykorozyjnym to jedno, a drugie to jakość użytych przez producenta środków. Pod tym względem jak już @Maciej__ pisał wyglądają "francuzy". Mam 3 reno, miałem tez i inne auta-Ford, Volkswagen, BMW, Daewoo, Honda i sporą ilość służbowek. Nie piszę tego przez pryzmat, bo moje jest najlepsze i to mam ale tak faktycznie jest. W 15 letniej megance zero rdzy, dosłownie zero, zabezpieczenie podwozia nie spkękane, nie łuszczy się. Tylna klapa w narożniku z ubytkiem w powłoce lakieru, od prawie 5 lat czyli odkąd ją mam nic z tym nie zrobiłem, nie powiększyło się, nie doszło do perforacji. Lanos w wieku 13 lat- progi już się od spodu sypały, nadkola powoli, golf III w wieku 8 lat progi w okolicach kół wypiaskowane z zalążkami korozji. Super zabezpieczone podwozie było w 24 BMW e32. Zero korozji, podloga jak dzwon, natomiast rdza atakowała ranty drzwi i błotników.
  12. @tomata czaiłem się na coś takiego. Na forum Laguny jakoś niespecjalnie można było poczytać o problemach z tym modelem.
  13. r1sender

    Olej silnikowy

    niskopopiołowy
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.