Jump to content

r1sender

administrator
  • Content Count

    50428
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    100

r1sender last won the day on October 1

r1sender had the most liked content!

Community Reputation

20217 Człowiek - do rany przyłóż

About r1sender

  • Rank
    stary zboczeniec

Profile Information

  • Name
    Rafał
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Rumia
  • Car
    ciemny

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie bardzo wiem o jakich Tce piszesz... Bo od kilku lat Tce to uturbione benzynowe silniki z wtryskiem bezpośrednim.
  2. Na własnym przykładzie, każda polerka ma wpływ na to jak postrzegamy światło na drodze. To, że soczewka czy odbłyśnik jest matowy, czy wypalony to sprawa drugorzędna. Owszem ma wpływ na snop światło ale jest różnica czy przechodzi przez klosz "przezroczysty" czy matowy. To tyle jeżeli o praktykę chodzi. prawa lampa widać jak przed wyglądała, w dotyku jak papier ścierny.
  3. a ten wzrost elektryków ma coś wspólnego z polityką państwa?
  4. to teraz z innej beczki. Niech każdy się zastanowi czy tak fajnie wszystko widać co jedzie jak stoi samochód zaparkowany w sposób jak ten "piżo" Ostatnio nadziałbym się na auto, które z podobnie zastawionego parkingu próbowało włączyć się do ruchu. Aby uniknąć przepychanek w wątku zapraszam do lektury art. 49 Ustawy Prawo o ruchu drogowym.
  5. tego niewiele na lampy zużyjesz dosłownie kilkanaście kropel
  6. @Gokart za patrz co masz za kolektorem ssącym w dół na ścianie grodziowej. Powinna wystawać rurka.
  7. @Gokart a to mokre to jest suche czy tłuste jak między palce weźmiesz? Jak tłuste to nagrzewnica umarła. Mi też drastycznie płyn nie znikał. To co z nagrzewnicy wycieka zbiera się w pudle i wycieka z łączenia. Wtedy czeka Cię rwania deski do wymiany nagrzewnicy.
  8. na ścianie grodziowej czyli za silnikiem gdzie w okolicy środka auta z kabiny powinna wychodzić gumowa rurka,, która wyglądem przypomina fajkę. Ma ona na końcu klapkę która ma chronić przez ewentualnym wpadnięciem czegoś do jej środka. Osobiście ten kawałek uciachałem i skończyły się problemy z zatkanym odpływem. Kolejne miejsce to jak pisali przy zawiasach maski. Wygrzebać ile się da syf, tego czego nie mogłem pozbyłem się karcherem na myjni.
  9. polemizowałbym z tą teorią trwałości zaleznej od dostęności momentu w ośmio i szesnasto zaworowych silnikach . Zapomniałeś o jednym - siłach działających na układ korbowo tłokowy. Zrób sobie proste doświadczenie. Tę samą ilość stopni z wielkimi zakupami pokonaj najpierw stawiając krok co stopień, a potem co kilka. Porównaj w której sytuacji mniej odczuły to Twoje mięśnie i stawy.
  10. heloł kolego jedno miało lat 13 drugie ma 15, a trzecie lat 4. Z resztą co ma nówka do tego. Łozysko zużywa się wraz z przejechanymi kilometrami, chyba, że masz niefart i w dobrą dziurę walniesz. Wymiana jest banalnie prosta, jedna nakrętka i po sprawie. Zakladam, że zrobię to szybciej niź przy tradycyjnym rozwiązaniu.
  11. i co z tego wynika? jako posiadacz 3 renówki nigdy nie miałem problemu z łozyskiem czy pierścieniem ABS-u na tyle. Prędzej tarcze się zuzyły niż łożysko padło. Wynik grubo 100 tyś.km nie uważam za jakiś dramatycznie niski świadczący o upierdliwości takowego rozwiązania. Dla lubiący rzeźbić w g. są tarcze pozbawione łożyska i pierścienia, można ze starej przełożyć. Ford też posiada taki patent.
  12. Co nie zmienia faktu, że dzieje się to przy niskich prędkościach obrotowych silnika. Przy turbodoładowanych silnikach z wtryskiem bezpośrednim może dochodzić do spalania stukowego, tłok lekkiego życia nie ma, korbowody też.
  13. nie ma prostej odpowiedzi. Dostęp może wyglądać na słaby ale sam demontaż już niekoniecznie.
  14. @camel00 nie dramatyzowałbym, moje oglądał przy okazji wymiany rozrządu
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.