Jump to content

badyl1982

użytkownik
  • Content Count

    769
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

31 Normalny

About badyl1982

  • Rank
    młodociany kierowca

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    to miejsce na mapie tu gdzie kończy się papier
  • Zainteresowania
    Woda najczęściej, ziemia... halucynacja, hemoglobina, dwutlenek węgla... Taka sytuacja..
  • Car
    Mam dwa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Soft wgrany od nowa (najbardziej aktualna wersja). Niestety kompletnie bez zmian. Zrobiłem test. W między czasie zamontowana została instalacja gazowa z dotryskiem benzyny. Poszarpywanie pojawia się. Dla testu odpiąłem wtryski benzynowe i sondę lambda. Poszarpywania niemalże ustało. Testowałem też samo odpięciu sondy z wtryskiwaczami benzynowymi podpiętymi, szarpało. Przetestowałem też podpięta sonda i wypięte wtryski benzynowe, ale najlepszy efekt jest gdy odepnę wtryski i sondę. Jakieś pomysły, o co może chodzić?
  2. Będzie sprawdzone ciśnienie spalin, które pokaże, czy katalizator jest przytkany.
  3. Zawory wyregulowane, kompresja sprawdzona jest ok. Wykluczam zawory.
  4. Wtryskiwacze wymienione, nie pomogło. Zauważyłem, że licznik wypadania zapłonów zlicza wartości. Od ostatniego podłączenia kompa gdzie miał 0 naliczyło 6. O co chodzi? Gdzie jeszcze szukać.? Nastepny krok to sprawdzenie ciśnienia paliwa i ciśnienia spalin.
  5. Chyba znalazłem przyczynę. Wykresy dla kąta otwarcia wtryskiwaczy. Wykres 1 faluje gdy występuje szarpanie. W pewnym momencie następuje skok wykresy i w tym momencie szarpanie nie występuje. Wykres 2, to przyspieszanie, gdy nie ma szarpania. Podmienię wtryskiwacze, zobaczę jaki będzie efekt.
  6. A no. Jest opis jak na zdjęciu. Niewiele mi to mówi? Wiesz o co chodzi?
  7. Sonda podmieniona. To nie to. Zastanawia mnie jednak jej kolor, chyba nie powinna być taka brązowa?
  8. Wszystkie próby robione były w trakcie jazdy.
  9. Mam używana sondę na podmianę. Jak czas pozwoli, to dzisiaj sprawdzę. Chociaż według wykresów z kompa pierwsza sonda pracuje poprawnie.
  10. Wymieniona sonda przed katalizatorem? Czy w chłodniejsze deszczowe dni szarpał mocniej? Tak jest u mnie.
  11. Forscan pokazuje błąd U0019. Wiecie co to za błąd?
  12. Ma spryskiwacze z gumkami, ale one nie zapewniają 100% szczelności. Zostały doszczelnione silikonem.
  13. Samochód mam od 6 miesięcy, filtr wymieniony dopiero jak zaczęło się szarpanie, czyli i tak do wymiany. Zawory i tak trzeba regulować więc koszt niezbędny. Rozrząd i tak do wymiany po zakupie. Stary rozrząd był przestawiony, ale szarpanie było już na starym. Także te największe koszty i tak byłyby zrobione nawet gdyby szarpania nie było. Fakt kilka stówek na inne rzeczy poszło jak się okazuje niepotrzebnie. Szacuje ze na mechaników i części wymienione niepotrzebnie około 650 zł. Jeśli chodzi o przeguby, jeden z mechaników szedł w zaparte
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.