-
Liczba zawartości
1 275 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
MADAR's Achievements
kierowca (12/20)
0
Reputacja
-
Jeszcze wczoraj trochę pojezdzilem. wrazenie jakie odniosłem, to ze przy probie przyspieszenie cos tyrtoli w silniku. Nie wydaje mi się, żeby obroty rosly, wiec poki co postawilem na cylinder- przy okazji zamowilem sobie "80". Po przejechaniu ok. 15 km . silnik jest tak slaby , ze mogę dac manetke na maxa. , zaprzec się nogami i skuter stoi. Do tej pory skuter był serwisowany w Harley-u , rolki wariatora, pasek itp. rzeczy były wymieniane rok temu (ok. 1500km.) W tyg. zmienie cylinder i zobaczymy co dalej. > Co to znaczy, że ledwo rusza? > Odkręcasz manetkę, obroty podnoszą się jak zwykle, a skuter nie jedzie? (lipne sprzęgło lub > wyjechane rolki wariatora jeśli czujesz, że od tych 20km/h jakby zmieniał przełożenie na > niższe i mógł się w końcu rozpędzić) > Odkręcasz manetkę, a skuter za wcześnie chce ruszyć i nie ma siły? (uszkodzona sprężyna sprzęgła) > Odkręcasz manetkę, a silnik jest dławiony i nie ma mocy? (mnóstwo możliwości)
-
Witam. Od miesiąca jestem posiadaczem skutera "Router Sport". Jak na Chinola jest nawet Ok. Niestety od jakiś 2 tyg. mam problem: o ile na zimnym silniku wszystko jest ok., o tyle już po paru kilometrach jak silnik nabierze temp. skuter przy ruszaniu wydaje dziwne odgłosy (jakieś takie chrobotanie) i ledwo rusza. Natomiast po rozpędzeniu do ok 20km/h. póżniej przyspiesza już w porządku. Odpala bardzo ładnie - zarówno na zimnym , jak i na ciepłym. Na początku myślałem o cylindrze, ale wydaje mi się , że kompresja jest w porządku, może to winda sprzęgla: tylko czy byłaby taka różnica w zależności od temp. silnika i te odgłosy ? Macie może jakieś pomysły ?
-
Użytkuje od ponad 3 lat (od przebiegu 80- do 133 tys. km.) Nie mam podtlenku LPG. Przez ten okres zero problemów- poza padniętą cewką zapłonową. Wymieniałem tylko olej/ filtry , klocki/ tarcze. Wbrew temu co często można wyczytać od przeglądu do przeglądu nie dolewam grama oleju. Problemy z odmą , czy przepustnicą póki co nie znane. Z tego co wiem problem ze skrzyniami występował w autach do 2002r. produkcji- problemem były słabej jakości nity. Spalanie miasto ok. 8,5 - 9,5 L. trasa ok. 7 - 7,5 L. Dane przy normalnej jeżdzie (Warszawa) Przed zakupem sprawdź czy podłoga jest sucha, niestety lubią przeciekac drzwi , natomiast problem jest łatwy do usuniecia. Najczęstszą bolączką są chyba mikrostyki w zamkach (problem z podświetleniem wnętrza, oraz zamykaniem/ otwieraniem drzwi z pilota).
-
Witam. Kobieta ma w domu kilkunastoletnia sosnowa podloge. Teraz wpadla na pomys, żeby wraz z remontem delikatnie zmienić jej kolor (troszeczkę przyciemnic, dokładnie w odcien - jak to nazwala "złocisty dąb" ). Wiadomo- trzeba cyklinować i ..... no wlasnie - co dalej ?? W sklepie mowia, ze trzeba bejcowac i dopiero lakierować. A ja chciałem zapytać jak się sprawdzają lakiery koloryzujące, np. cos takiego: http://allegro.pl/show_item.php?item=403...acf77d00be2ff62 ?? A może inne pomysły/ czym szybszy i mniej kłopotliwy w realizacji tym lepiej.
-
> W pierwszej wypowiedzi napisales : > Patrzyliśmy kostki, przewody, mase - na oko wszystko wygląda Ok. Sprawdzalismy pod maska, natomiast konkretny przewod masowy od cewki jest w aucie gdzies pod decha.
-
-
Dzieki za podpowiedzi. Po wielu trudach okazało się, ze pod deska jest masa od cewki - i to ona padla.
-
Witam. Mamy ze znajomym problem. Corsa z 96r. W aucie niedawno była wymieniana uszczelka pod glowica + rozrząd i wszystko było ok. Po ok. tygodniu Corsa nagle zgasla podczas jazdy. Póżniej jeszcze czasem odpalała i chodziła 2- 3 min. , a czasem już w ogóle - ogólnie tak na chybił trafił. Patrzyliśmy kostki, przewody, mase - na oko wszystko wygląda Ok. Komputer pokazał błąd - czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik zmieniliśmy i nadal bez poprawy. Po wymianie czujnika wyskoczył błąd cewka - również i ona została wymieniona i po jej wymianie auto już w ogóle nie kręci ani na nowej , ani na starej cewce. Okazało się również , że już do cewki nie dochodzi prąd. Komputer również w między czasie był podmieniany. Macie jakieś pomysły ??
-
Pare mies. temu robilem z spora szafe. Sufit tez ma spadek. Wysokosc ok. 280 dlugosc ok. 380 glebokosc ok. 60. Gotowy projekt zrobiony w Corelu wyslalismy do jednej z firm z alledrogo -oni zrobili reszte. Zostalo nam tylko zlozenie. Zrobilismy pare drazkow na wieszaki, na samej gorze polki po 190 cm na dluzsze przedmioty, na dole szufaldy na bieliznę i miejsce na buty a reszte (czyli spora czesc szafy) zajmują polki o wysokości 35 i 40 cm. - chyba najbardziej praktyczne. Pomysl Sam czego Ci potrzeba. Gotowe zestawy jezdne do drzwi jak i polki przycięte na wymiar możesz kupic w castoramie itp.. sklepach
-
Nie wiem jak sa jest montowane, ale może istnieje możliwość zastąpienia tego czyms taki http://allegro.pl/listwa-listwy-chrom-3-5-9-12-mm-tasma-chromowana-i3639367772.html pewnie na jakiś czas by starczylo.
-
> takiego ustrzeliłemw Gdańsku , sorki za foty ale fonem robione Śliczny. Marzy mi się, aby więcej takich aut w takim stanie móc oglądać na naszych ulicach.
-
> kumpel zakupił od 1 właściciela - który, żeby nie było ....... Kolega jest może z Piastowa , bo tam też czasem ładny egzemplarz widuje ?
-
Z cyklu co jezdzi po Polsce - 2013
MADAR odpowiedział DEV na temat - Piękne Maszyny i Historia Motoryzacji
> Dokładne miejsce gdzie został ustrzelony to... ? Warszawa / ul. Senatorska 35, albo 33 (pod restauracja St. Antonio) -
Z cyklu co jezdzi po Polsce - 2013
MADAR odpowiedział DEV na temat - Piękne Maszyny i Historia Motoryzacji
> To nie jest oryginalny BS, tylko przerobiony "zwykły" SL. Ale fakt, że profi robota. > TO CHYBA TO SAMO MIEJSCE W PODOBNYM CZASIE Dokladnie - w tym samym miejscu robilem fotke. -
Z cyklu co jezdzi po Polsce - 2013
MADAR odpowiedział DEV na temat - Piękne Maszyny i Historia Motoryzacji