Jump to content

swienty

użytkownik
  • Content Count

    16693
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2
  • Time Online

    8d 23h 22m 3s

About swienty

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 05/13/1988

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Car
    diesel, diesel, diesel :)

Recent Profile Visitors

1915 profile views
  1. Poleciałem do końca kwietnia i dałem sobie spokój olałem temat bo się okazało że siedzi w nim ten wujowy silnik 2.2 z Forda.
  2. Nie wiem gdzie mam książkę serwisową z terminami przeglądów, ale może po prostu płynu się nie wymienia, i w jakiś cudowny sposób chcą przedłużyć jego żywotność.
  3. Nie miałem jeszcze czasu się tym zająć, ale dzisiaj wracając z traski zauważyłem że dolny wąż wychodzący z nagrzewnicy, który widać po otwarciu maski jest zimny. O co tutaj chodzi? Zapchana nagrzewnica? Z informacji z serwisu wynika, że jeśli zbiorniczek jest zabrudzony to należy przepłukać układ. I właśnie w zbiorniczku jest jakaś dziwna mieszanina zamiast czystego płynu. Wygląda na to że z tym płukaniem układu coś jest na rzeczy, i od tego muszę zacząć.
  4. Próbuję sprawdzić historię auta na historiapojazdu.gov.pl, ale niestety nie mam daty pierwszej rejestracji. Mam tylko nr VIN i nr rej. Data początku gwarancji to 30.09.2008, i jadę na piechotę od 1.08.2008 do 31.12.2008 i nic. Auto to bus z zabudową, więc nie wiadomo jak długo był w firmie która robi nadwozia. O ile Waszym zdaniem może różnić się data początku gwarancji od daty pierwszej rejestracji?
  5. A masz u siebie ogrzewanie postojowe? Bo wychodzi na to że to jest dodatkowa pompa do webasto, i nie powinna mieć wpływu na ciepłe powietrze w czasie jazdy.
  6. W końcu jakaś konkretna informacja U mnie siedzi CXXB Pompkę wymieniłeś? Da się sprawdzić jej działanie poza użyciem VCDSa?
  7. swienty

    Opel Insignia

    Pytanie czy auto nie zostało czasem uszkodzone w transporcie, i kiepsko poskładane Śmierdzi mi to jakąś naprawą już po wyjeździe z fabryki.
  8. Jak kąt otwarcia też na ucho poznasz to może podjadę do Ciebie to posłuchasz
  9. Z tego co wiem to tego nie ma. Klimatyzacja manualna więc po przekręceniu pokrętła na max na grzanie powinno otworzyć na maxa klapkę nagrzewnicy i tyle. Czujnik temperatury raczej nie miałby nic do tego. Ale kto wie. Możlliwe, ale komp widzi jak przekręcę chociaż o 1 ząbek. Tylko nie wiem czy komp czyta potencjometr przy sterowaniu nawiewem czy położenie silniczka. Ogólnie już mnie to wburwia.
  10. No ale ja już miałem parę vagow i nie pamiętam żebym któregoś musiał odpowietrzac. Linek już dawno nie ma. Mechanik z VW wspominał coś o elektrycznych klapkach przy pompie wody. Ale nie do końca wiem o co chodzi.
  11. Tutaj nie ma klimatrona, jest zwykły manualny nawiew. Kontaktowałem się z osobą z serwisu VW ale nie jest to żaden popularny problem. Ale chyba rzeczywiście chyba trzeba zajrzeć do klap.
  12. Poziom płynu ok. Odpowietrzyć się chyba nie da. edit: poziom płynu sprawdzałem tylko na gorącym silniku i jest w okolicy max, może tutaj jest pies pogrzebany
  13. Niestety VCDS nie chce mi działać, więc przetestowałem jeszcze raz Delphim. Interfejs widzi cały zakres pracy poziomu temperatury. Tylko ciekawe czy on bierze informację z pokrętła czy z silniczka klapki. Bo to tutaj nic się nie wiesza i wszystko działa. Błędu z pierwszego posta od chwili skasowania nie ma. W tej chwili siedzę z kompem pod garażem, ogrzewanie obecnie przy 9.5 stopnia na dworze jest takie, że siedząc w cienkiej kurtce jest mi ciepło. Ale nie gorąco, a pokrętło ustawione na max i siedzę tak z godzinę.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.