Jump to content

swienty

użytkownik
  • Content Count

    17523
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2
  • Time Online

    11d 10h 42m 13s

About swienty

  • Rank
    Reliant Robin Space Shuttle
  • Birthday 05/13/1988

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Car
    cztery diesle :D

Recent Profile Visitors

2026 profile views
  1. I co mi to da? Ciśnienie jest za wysokie bo wywala zbiorniczkiem. Bardzo dużo. Na postoju nic.
  2. Możliwe, chociaż robiłem dwoma różnymi.
  3. Tak czy inaczej nie ten trop, sprawdzone.
  4. Tak, chyba w każdym VAGu jaki miałem wymieniałem jakiś przegub (A6, A3, 2 Passaty) na GSP i było ok. Tylko do Alhambry wrzuciłem półosie SKF bo latał z przyczepą i miałem obawy czy wytrzymają.
  5. Montowałem wielokrotnie w VAGach i żadnego nie wymieniałem ponownie. Może podwoić wartość auta
  6. W Euro6 przebiega to niezauważalnie
  7. Nie ma. Silnik prosty jak konstrukcja cepa. Jest w ogóle techniczna możliwość żeby przez głowicę/uszczelkę rosło ciśnienie, ale w układzie nie było spalin? Co tam może dmuchać?
  8. Termostat wymieniony na nowy ale nie pomogło. Nagrzewnica jest ok, grzeje.
  9. Auto wyrzuca płyn chłodniczy przez zaworek odpowietrzający w zbiorniczku wyrównawczym.Ewidentnie układ chłodzenia ma wysokie ciśnienie.Tester na obecność CO2 niczego nie wykrywa, wczoraj sprawdzono 2 razy, raz na chłodnym a raz na rozgrzanym silniku.Temperatura w normie, woda się nie gotuje, płyny się nie mieszają.Wystarczy zrobić kilkanaście kilometrów i wyrzuca płyn, nawet przy temperaturze na zegarach 60 stopni.Na postoju nie udało mi się do tego doprowadzić, nawet mimo podniesienia obrotów.Termostat sprawny (jest nowy), zbiornik wyrównawczy nowy, układ odpowietrzony, żadnej poprawy. Po tym znowu sprawdziłem testerem na obecność CO2 i znowu nic nie wykrył. Uszczelka pod głowicą? Tylko dlaczego nie ma spalin w układzie chłodzenia, a jest ciśnienie?
  10. swienty

    Citroen C6

    Jako nowe - tak, masz rację. Przy kupnie wiekowej używki wypada mieć trochę rozsądku.
  11. Mi podpinali jak każdemu ale po znajomości się nie czepiali
  12. Jedziesz do diagnosty i mówisz tak. Panie mam za tydzień przegląd, sprawdź pan co trzeba zrobić. Zapłacisz 20-50zl. Jak powie że wszystko ok to wyjeżdżasz, i wjeżdżasz ponownie na przegląd.
  13. Już kończę składać, i mam nadzieję że jutro uda się odpalić.
  14. Tylko że te auto ciężko pałować, ma duża moc jak na swoją masę. Mam Mercedesa który ma silnik 4.3 litra i 180KM, przy pełnym ładunku waży 12 ton i daje radę, a ta renówka 6.2 litra, 270KM. Ale przegrzanie jest możliwe, bo był problem z układem chłodzenia i kierowca po zatrzymaniu dolał do układu z 5 litrów wody, a cały układ ma ok 25 litrów z tego co kojarzę. Chłodzenie raczej odpada, bo sa mokre tuleje i raczej mało możliwe. Wtryskiwacz - możliwe, ale czy czasem nie wypaliłby dziury w tłoku? Bo to wygląda jakby pierwsze stanęły pierścienie, ale kto wie. No i dziwny przypadek jak tak teraz myślę, bo silnik mniej więcej od tego czasu jak nagle zabrakło wody w układzie zaczął brać trochę oleju. A niedawno jak go odpalałem to puścił małego dymka na niebiesko po odpaleniu. No i ostatnio jak nim jechałem to wydawał się deko słabszy, ale to ciężko wyczuć bo ostatnio długo nim nie jeździłem, tylko osobówką. Ciężka sprawa.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.