Jump to content

lukash21

użytkownik
  • Content Count

    1825
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1h 4m 59s

1 Follower

About lukash21

  • Rank
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Lokalizacja
    RZ
  • Car
    308 T9 1,2THP
  1. Pacjent peugeot partner 2013r 1,6hdi 110KM. Na filmie koła są uniesione, jeżeli samochód stoi normalnie drżenie nie ustępuje, ale jest mniej wyczuwalne. Najbardziej drży jeżeli samochód zostanie podniesiony, tak aby koła były oderwane od ziemi, a co najdziwniejsze po przejechaniu ok. 1000km drganie ustaje, aż do ponownego podniesienia samochodu. macie jakieś pomysły? Obejrzyjcie cały filmik, bo efekt widać dobrze od połowy filmu.
  2. Citroen ds4 z silnikiem 1,2 turbo 130KM pali średnio 7l/km - czy to dużo ? Jeżeli chcesz kombi z gazem to zastanów się nad fiatem tipo kombi. Co do awaryjności i spalanie się nie wypowiem, bo sam w przyszłym tygodniu będę posiadaczem takiego, ale ufam, że okres gwarancji przejeździ bez problemów.
  3. W zeszłym tygodni prosiłem o ofertę na model J z gazem, bo słyszałem, że za 50k można kupić. Najtańszą ofertę dostałem na 63k, więc podziękowałem, bo stary model za taka kasę to odpada, wole tipo z lpg w wersji business za 59000zł brutto .
  4. Kiedyś chciałem kupić A3 8P , ale zrezygnowałem jak obejrzałem 10-15 samochodów. Osobiście nie zmieniam samochodu zbyt często, więc zwracam uwagę na stan karoserii. W przypadku 8p w każdym modelu, którym oglądałem było coś gmerane przy progach. Egzemplarze, które nie były malowane miały normalną rdzę. 8p to już nie to co 8l w przypadku blach. Jeżeli chcesz audi, to już lepiej coś z a4 szukać.
  5. Bo w większości nie mają zarejestrowanych tych przyczepek, mimo dużej wagi zapinają do obojętnego samochodu. Strach za takim wynalazkiem jechać.
  6. Zająć powinni się, ale budowlańcami targającymi agregaty/pompy do betonu.
  7. Niekoniecznie mina, ale jeżeli nie była jeszcze regenerowana, to małe szanse na bezproblemową pracę chyba, że ktoś mocno zabiegał o serwis. Przede wszystkim trzeba dbać o olej; dobrej jakości jak i odpowiednią ilość. W skrzyniach jest korek rewizyjny, który zamontowany jest poniżej poziomu zalecanego stanu, a nie każdy o tym wie i kończy się to tak a nie inaczej. Na szczęście w nowszych skrzyniach oprócz poprawionego rozprowadzania oleju, zlikwidowano korek.
  8. Tak jak proponuje rwIcIk , ale co jakiś czas trzeba zakładać wężyk , żeby silnik miał na czym działać. Można jeszcze rozpiąć złączę przy listwie wtryskowej, zrobić przydłużkę, a do wlewu paliwa podawać sprężone powietrze (uszczelnić wąż np. szmatą)
  9. Po pierwsze "guma" to bardzo ogólne pojęcie. Tworzywo termoplastyczne jest też tak zwaną gumą. Ale nie to jest najważniejsze. Przy elementach, które nie mają kontaktu z żywnością, a są czarne trzeba się spodziewać, że zostały wyprodukowane z najgorszego sortu odpadu. Obojętnie jaką osłonę kupisz, to trwałość może być loterią.
  10. Klina nie mogło ściąć, bo na plaku by również nie odpaliła. Dostawał by zapłon w nieodpowiednim momencie. Jeżeli z "kroplówki" również nie zapalił, to niech jeszcze sprawdzi przewody od przelewu/nadmiaru, wszystkie te między wtryskami i również ten ostatni dochodzący do pompy. Nie zapominając o zaślepce na przelewie na czwartym wtrysku. Jeżeli tu będzie wszystko w porządku, to coś faktycznie stało się z pompą. W tym przypadku warto chyba wybrać używaną pompę niż regenerować swoją. Używki można już dostać za 100zł. edit: Na plaku odpala i działa prawidłowo, czy miałeś na myśli, że silnik pracuje tylko na plaku, a jeżeli się odetnie plak to gaśnie ?
  11. kto skąd bierze prędkość? Chyba nie rozumiesz co napisałem.
  12. Twoje 88 w clio może być równe 82 w ciężarówce dlatego, że w ciężarówkach licznik jest ustawiany na prędkość rzeczywistą, a w osobówkach już nie. Do tego w dużych dochodzi przymusowa kalibracja co dwa lata.
  13. @kaczorek79 Układ odpowietrzony, nie dopasowałem korka i zamówiłem w ASO nowy zbiornik razem z korkiem. Chytry dwa razy traci. Jak by co, to mam na zbyciu prawie nie używany zbiornik wyrównawczy.
  14. Pacjent, to BMW E46 118KM z 2000 roku. Pękł zbiornik wyrównawczy, więc wymieniłem na nowy zamiennik, ale mam teraz problem z wywalaniem płynu przez zbiornik wyrównawczy. Winą jest korek, który pozostał oryginalny. Mierzyłem i uszczelka nie pasuje do zamiennika zbiornika wyrównawczego. Macie jakieś pomysły skąd wziąć korek, który będzie pasował? czy tanie korki z aledrogo będą pasować ?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.