-
Liczba zawartości
672 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Lokalizacja
RZ
-
Samochód
308 T9 1,2THP
lukash21's Achievements
kierowca (12/20)
8
Reputacja
-
Dodam dla potomnych co się dowiedziałem. - Peugeot - nie mają bazy numerów silników, bo są częścią wymienną - prawnik - sprzedawca powinien napisać oświadczenie o legalności pochodzenia części
-
Jutro zadzwonię do Peugeot. Dziś kontaktowałem się z www.erp.pl , bo w pseudo dekoderach nic się nie dowiem. Pan mi powiedział, że tylko mogą zweryfikować po nr VIN. Sprzedawca budzi wątpliwość, bo z wystawieniem faktury też coś kręci, a to że nie ma szefa, a to że za kilka tygodni. Wygląda podejrzanie, a silnik zdaje się naprawdę ok.
-
Mam tylko numer silnika, produkcja PSA, nie wiem z jakiego pojazdu demontowany. Rzekomo produkcja silnika 2020. Jak zweryfikować, czy nie pochodzi z legalnego źródła?
-
Przy okazji zapytam. Szykuję astrę g, do przeglądu, sprawdzam światła, a tu niespodzianka . Nie działają przeciwmgłowe, ani tylne ani przednie, to nie tylko , że nie świecą, ale nawet przekaźnika nie słychać, kontrolki również brak. Bezpieczniki sprawdzone. Ktoś coś?
-
Mam do czynienia również z jednostkami z turbo, ale do tej pory żaden nie miał awarii rozrządu. Co prawda jeszcze wszystkie na pierwszym pasku, ale to już 152tys. Jeżeli chodzi o wersję 82km to zobaczcie na jeździe próbnej , czy ta moc będzie wystarczająca. W modelu 2008, to porażka.
-
Kiedyś chciałem kupić A3 8P , ale zrezygnowałem jak obejrzałem 10-15 samochodów. Osobiście nie zmieniam samochodu zbyt często, więc zwracam uwagę na stan karoserii. W przypadku 8p w każdym modelu, którym oglądałem było coś gmerane przy progach. Egzemplarze, które nie były malowane miały normalną rdzę. 8p to już nie to co 8l w przypadku blach. Jeżeli chcesz audi, to już lepiej coś z a4 szukać.
-
Po pierwsze "guma" to bardzo ogólne pojęcie. Tworzywo termoplastyczne jest też tak zwaną gumą. Ale nie to jest najważniejsze. Przy elementach, które nie mają kontaktu z żywnością, a są czarne trzeba się spodziewać, że zostały wyprodukowane z najgorszego sortu odpadu. Obojętnie jaką osłonę kupisz, to trwałość może być loterią.
-
Podobnie nabrałem wprawy przy demontażu. Myślałem, że nie ma różnicy góra/dół w sprężynach z przodu. Założyłem odwrotnie
-
Wyciągałem pompę wtyskową i po zmontowaniu nie jestem pewny kąta wtrysku. Silnik musi kilka razy obrócić, żeby zapalił, ale jest mocniejszy. Czy to te wartości odpowiadają za kąt wtrysku ?
-
Z tego co pamiętam to skraplacz jest górą przykręcony do chłodnicy, więc powinny się oddzielić. Większy problem będzie z wyciągnięciem chłodnicy, bo między zderzakiem, a belką górną się nie zmieści (będzie przeskadzał skraplacz) , a i w strone silnika również będzie cięzko. Chyba, że już nie masz ciśnienia w układzie klimy to wyjniesz i skraplacz i chodnice.
-
Teoretycznie tak było w starych instalacjach. teraz to praktycznie benzyny czy gazu jednakowo spalają silniki.
-
ile kilometrów mają przejechane ?
-
W starych dieslach zamiast wtrysków wkręca się świece zapłonowe, na kole od wału montuje się impulsator, do tego prosty moduł z cewką zapłonową, A gaz podawany jest z powietrzem (II gen). Potrzebny jest również montaż przepustnicy przed kolektorem ssącym.
-
c16nz był 75 konny
-
a mój kilkunastoletni diesel grzeje świece jak hamuje silnikiem. podobno zapobiega to puszczaniu dymka jak nacisnie sie ponownie na gaz.