szaranowicz
użytkownik-
Liczba zawartości
950 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
szaranowicz's Achievements
młodociany kierowca (11/20)
0
Reputacja
-
Qulek obserwuje zawartość szaranowicz
-
Tak też myślałem, dzięki
-
[K], [S], [Z], [O] kupię, sprzedam, zamienię, oddam
szaranowicz odpowiedział ppmarian na temat - Volkswagen
Kupię sprężyny obniżające 20-30 mm do Bory, najchętniej tylko tylne. Zależy mi na czymś przyzwoitym nie MTS i podobnych, bo na tym się przejechałem -
Witam. Jaką wybrać trasę, żeby było najszybciej w niedzielę ? Tarego poleca A2 i A1, co Wy na to ?
-
Powiem tak: Planowałem KONI, ale niestety zawieszenie się posypało, kasy trochę brakło... co tu dużo gadać. Zestaw MTS kosztuje 650zł Pojeżdżę jeszcze trochę zobaczę jak to będzie sie zachowywać, jak coś w sprawie sprężyn się odezwę
-
Ja chyba będę zmieniał tylne sprężyny, bo te co mam są dla mnie za twarde. Chodzi mi nawet po głowie szatański pomysł żeby stare seryjne lekko obcięte wsadzić na próbę
-
Cały zestaw MTS sprężyny i amortyzatory. Faktycznie przód lekko przysiadł, ale do wyrównania się jeszcze daleko. Póki co dodałem gumy w tylne sprężyny, wstał lekko i przynajmniej auto nie wygląda jakby miało załadowany bagażnik Nie jestem zachwycony tym zestawem. W poprzednim aucie lepiej to wyszło na takim zawieszeniu.
-
> a wystrzelone poduszki zastąpił byś jakimiś puchowymi czy tylko zaślepił schowek i odłączył > żarówkę? Bądź realistą. Jak nie ma kasy na drugie LEPSZE auto, to nie uważasz że lepiej naprawić dobrze to co jest ? Sądzisz że za kasę z OC uda się szybko kupić dobre pewne auto ?
-
Z OC dostaniesz pewnie 4-5tys za szkode całkowitą. Jeśli podłużnice nie dostały, wcześniej nie był bity i jest w dobrym stanie technicznym, a nie masz kolejnych 4-5tys odłożonych na inne auto to bym robił to co jest.
-
Też mam 2.0 Jeśli mógłbyś pomierzyć byłbym wdzięczny Jaki masz zawias ? Ze względu na różne koła pomiar od krawędzi nadkola do gleby też nie będzie wiele mówił. Najsensowniej będzie chyba sprawdzić miedzy krawędzią nadkola a osią koła Z góry dziękuję
-
Powitać. Niedawno zamontowałem zestaw obniżający/sportowy* niepotrzebne skreślić Miało być równo -35 przód i tył. Przód usiadł minimalnie tył mocno i wygląda to słabo. Nie pomierzyłem nic przed zmianą zawieszenia, więc zwracam się z prośbą do posiadaczy VW BORA ew. GolfIV. Jakbyście mogli pomierzyć i podać mi odległości między rantem przedniego i tylnego nadkola a osią koła lub glebą. Przed dalszym działaniem chcę mieć pewność czy mam podnosić tył czy obniżać przód
-
Czy ktoś jest mi wstanie podać skróconą instrukcję? Z tego co widziałem to jest dość trudny dostęp i dodatkowo chyba zadanie utrudni mi jeszcze instalacja gazowa, ale może nie będzie aż tak źle. Jak się najlepiej dostać do cewki, czy muszę coś dodatkowo zdemontować itd ?
-
> Czy auto ma regulator ciśnienia paliwa z kompensacją na ciśnienie w dolocie? Nie jestem mechanicznym ignorantem, ale nawet nie skumałem pytania Wypiąłem z pochłaniacza przewód doprowadzający opary paliwa (zakładam że to ten bez wtyczki). Auto pracowało na wolnych ok 15min i jakby w baku cisza. Jutro się przejadę zobaczymy czy nadal będzie OK.
-
To ten na górze pochłaniacza w komorze silnika ? Z niego wychodzi przewód do kolektora ssącego.
-
Czy ktoś jest w stanie coś podpowiedzieć ?