Skocz do zawartości

SLAYER_GG

użytkownik
  • Liczba zawartości

    456
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O SLAYER_GG

  • Urodziny 22.12.1980

Contact Methods

  • Gadu-Gadu
    3601645

Profile Information

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Ostrowiec Świętokrzyski
  • Samochód
    Kia Sportage III 1.7 CRDI
  • Motocykl
    Hyosung GT Naked

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

SLAYER_GG's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. U mnie w firmie jest kilka SCUDO z silnikiem chyba 2,0 MJTD. Są z 2010 roku z przebiegiem ok 50tkm. Więc pewnie można trafić na rynku mniejsze przebiegi niż 200tkm. Co do samego autka: Do tej pory były tylko awarie EGR. Wnętrze to tragedia jeżeli chodzi o wyciszenie i jakość wykonania. Silniki bardzo żwawe jak na busa. Spalanie średni 8L/100 - trasa. Jak jest pusty to z tyłu siedzieć sie nie da bo trzęsie i rzuca na dołkach. Ale CCC.
  2. Ja kupiłem "Żonie" Cougara 2,5 V6 170KM. Wolnossący. Prowadzi się fajnie. Rocznik 2001 czyli po FL. Ale chyba za długi na Twoje wymagania. I żona jeździ i ja jeżdżę a Seat stoi w garażu i roczny przebieg to 5tkm Za to kocur jeździ codziennie. Jedyne co boli to wahacze. I przydał by się napęd 4x4 albo RWD
  3. Primera P11 FL w wersji liftback lub kombi. Kombi duże nawet za bardzo dlatego proponuję liftbacka. Silnik 1,6 jeździ, 1,8 już jest fajny ale polecam 2,0 pomimo, że wykracza po za Twoje założenia. Dobrze znosi gaz a jest mocny i trwały. Primera prowadzi się fajnie - ma sztywne zawieszenie. Z rocznika 2001, 2002 powinieneś coś upolować. Wyposażenie dość dobre a nawet bardzo dobre jak na tamte lata. trzeba tylko uważać na rudą.
  4. W BXE w okolicy 2007-2008 userom w Octaviach II rzadziej w Seatach i VW, Audi korby bokiem wychodziły. Różne były przypuszczenia i dochodzenia. Podobno nakrętki, podobno panewki... Fakt, że odnotowano dużo (rzecz względna) przypadków wyjścia korb na spacer na zewnątrz głównie przy przebiegach 70-140 tkm w rocznikach głównie 2007-2008. Choć zdarzały się i w 2006 i w 2009 też. Ja jak się obczytałem w necie o tych korbach to spać nie mogłem i bałem się w podłogę wciskać. Ale z czasem się zapomina: trzeba lać oleum i ON i
  5. Peugeot 405 1,6 gaźnik, PB + LPG, Sedan, Grafit. Dziadzio 1987. Pewnie najstarszy w Polsce. 430tyś km. I nadal śmiga, choć już nie ze mną.
  6. Krótko i nie na temat: MAREA 1.9 TD100 ELX 98r. Sprowadzona z Włoch 10.2006 z 186kkm. Pierwszy właściciel we Włoszech - kobieta Serwisowana w ASO więc naprawdę zadbana. Wszystko miała zrobione poza wahaczami. Obecnie 196kkm. B. Bogata wersja z Klimą automatyczną, okleiną drewnopodobną i innymi bajerami. Spalanie średnio 5,8-6,5 Wymienione: 1.Rozrząd komplet - DAYCO 260zł 2. Pasek wielorowkowy BOSCH 50zł 3. Filtry Powietrza, Paliwa, Oleju - ok 60zł 4. Olej Castrol Magnatec GTD - 5L- 90zł Koszt wymiany tego wszystkiego 100zł 5. Świece Żarowe ICAT 4x23Zł Sam wymieniłem Awarie: 1. Ciekło z elektrozaworu pompy wtryskowej. Oryginał kosztuje 830 zł, zamiennik 450zł. - Zakleiłem silikonem i nie cieknie 2. Uszkodzone zaworki spryskiwacza - koszt 0zł. Dorobiłem membrany z gumki silikonowej z klawiatury kompa 3. Wahacze do wymiany - na wiosnę się wezmę. Na razie za krótko mam Maryśkę, żeby coś powiedzić konkretnego. Na obecną chwilę jestem BARDZO zadowolony. Cichy, Dynamiczny, pakowny a przedewszystkim Bardzo Ładny samochód.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.