Jump to content

grogi

użytkownik
  • Content Count

    13114
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    5d 21h 34m 25s

Community Reputation

1547 Człowiek - do rany przyłóż

6 Followers

About grogi

  • Rank
    Reliant Robin Space Shuttle
  • Birthday 10/04/1982

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Korek na wyspie
  • Car
    Autobus...

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ale to jest trochę inaczej. Jesteś swiadom tego, że teraz wyłączasz... Co innego wiedzieć, ze za zjadem wyłączasz i masz przejąć kierownicę, a co innego jak nagle auto skręca w betonową barierę...
  2. Nie do końca rozumiem zatem, co mają robić...
  3. Dwa kable sobie do takiej ładowarki przylutujesz i za schowkiem schowasz...
  4. Dopóki nie dojdziemy do autonomi poziomu 4, wszelkie systemy pozwalające kierowcy zdjąć ręcę z kierownicy to zło. Bo dają tylko wrażenie, że auto jedzie samo. W ludzkiej naturze jest, że kierowca będzie mniej uważał, kiedy taki system "sam" prowadzi. Uwaga kierowcy zostaje uśpiona, koncentracja idzie na dżemkę, a w sytuacji awaryjnej kierowca nie będzie umiał prawidłowo zareagować. Uważam, że jest dla takiej autonomi miejsce - w momencie, kiedy wykrywają że kierowca przestał auto prowadzić (bo np. zasłabł), powinny bezpiecznie samochód zatrzymać i zawiadomić odpowiednie służby. Natomiast "samojeżdżenie" jest złem okropnym....
  5. W tą stronę szkodzi. Przejście z A5 na a3/B4 jest nieszkodliwe.
  6. Zbyt gęsty olej czy niedrożny smok manifestowałby się raczej na zimnym silniku.
  7. grogi

    otomoto.pl

    W tym kontekście to zupełnie obojętne, bo opcje są wzajemnie wykluczające i nigdy nie zachodzi sytuacja, w której LUB daje inne rezultaty niż ALBO.
  8. grogi

    otomoto.pl

    Jeśli zaznaczasz rodzaj paliwa i rodzaj nadwozia, to stosujemy I (szukam aut z silnikiem diesla i z nadwoziem kombi). Operator I oznacza, że obie wartości muszą być prawdziwe. Np. auto z silnikiem diesla i ze skrzynią automatyczną. Jaki inny operator tutaj zastosować? I mamy zatem z głowy. Do łączenia różnych wartości tej samej włąsciwości powinno się używać czegoś innego - LUB. I nie może znaczyć dwóch różnych rzeczy.... Zatem: auto z silnikiem diesla i (ze skrzynią automatyczną lub ze skrzynią zautomatyzowaną).
  9. Ja to dawno takiego steku bzdur nie słyszałem... Olej nie może być "za dobry"... Możesz mieć silnik nieprzystosowany do oleju o wlanej lepkości wysokotemperaturowej. Ale to nie jest olej "lepszy" - tylko inny. Kiedy kontrolka ciśnienia mruga, to ciśnienie jest już naprawdę bardzo małe. Silnik zapewne puszcza olej gdzieś bokiem, a zalanie oleju gęstszego problem tylko zamaskuje. A powodów migania może być bardzo wiele: - trefny olej - trefny filtr oleju - uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - uszkodzona pompa oleju lub jej napęd - uszkodzone panewki korbowodowe lub główne - uszkodzony wał - np. rysy albo owal
  10. Można też się pierdołami nie przejmować i jeździć z radiem za małym... 😄
  11. Ja zachęcony opiniami o Recaro na formu też kupiłem: Monza 15-36 kg. To był błąd - beznadziejny fotelik, a jego zestawienie z Cybexem Transformerem X-Bag (kosztowały tyle samo) wypada jak Trabant z Mercedesem... Więc reguły nie ma...
  12. Maxi Cosi to sałatka z McDonald's. Okropna masówka, ale w sumie wszystko zdrowo... BeSafe czy Roemer/Britax to sałatki nad którymi ktoś się dużo bardziej pochylił.
  13. Od długiego czasu powtarza się: specyfikacja SAE została zrobiona w wiele dekad temu i samodzielnie nie nadaje się do oceny właściwości smarnych olejów produkowanych dzisiaj. Oleje lekko-bieżne to te z [email protected]°C poniżej 3.5 mPa.s. Z dwóch porównywanych Motuli żaden nie jest lekko-bieżny.
  14. Silniki dojeżdżają. Ale mogą się psuć drobiazgi dookoła, które skutecznie auto unieruchamiają.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.