Skocz do zawartości

grogi

użytkownik
  • Zawartość

    11138
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    5h 49m 50s

6 obserwujących

O grogi

  • Tytuł
    mistrz kierownicy
  • Urodziny 04.10.1982

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Korek na wyspie
  • Samochód
    Autobus...

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. grogi

    Camry w PL juz w cenniku

    Ale rząd go nie wykończy przecież. Ograniczenia zostaną w Niemczech wprowadzone jak VW będzie miał ciekawą alternatywę. Bez patrzenia na to, co sprzedawał i co kupili klienci w zeszłym roku. VW będzie się tłumaczył, że to przecież nie nasza wina... 😄 A jako że VW w tej chwili inwestuje gigantyczne pieniądze w EV, za te kilka lat będzie wiodącym ich producentem. I przy okazji forsowania ekologii rząd Niemiec będzie faworyzował VW. Każdy kupi co będzie chciał. Ale jeśli miałbym kupować coś nowego na więcej niż rok, nie dotknąłbym diesla kijem od szczotki.
  2. grogi

    Camry w PL juz w cenniku

    Na pstrym koniu łaska pańska jeździ. Nie zdziwię się, jak za dwa/trzy lata się okaże, że nawet diesle Euro6 będą w niektórych miejscach zbanowane. W momencie jak auta elektryczne wejdą do main-streamu - w 2020 powinno być już całkiem sporo modeli - w życie zaczną wchodzić kolejne ograniczenia... Dodaj do tego dramatyczną utratę wartości związaną, czysto tylko z hipotetycznymi ograniczeniami w ruchu - i diesel już się tak opłacać nie będzie. Sugerujesz, że na szczycie priorytetów grupy VAG jest dobro klienta?! Oni już nie raz pokazali, gdzie je mają 😄 Co mają powiedzieć? "Wiemy, że kupując TDI wdeptujesz w kupę - ale nie mamy nic innego, co możemy Ci sprzedać..." ?
  3. grogi

    Camry w PL juz w cenniku

    Kombi albo liftback sprzedawałyby się nieźle. Sedan się nie sprzeda.
  4. grogi

    Camry w PL juz w cenniku

    Au contraire - w 2019 nikt przy zdrowych zmysłach nowego diesla w już nie kupi. Bo na co komu służbowe auto, którym z dużym prawdopodobieństwem nie będzie mógł w niektóre dzielice zapuścić?
  5. grogi

    Mandat z Włoch - papierologia

    Tak. EU 2015/413. Czasem działa lepiej, czasem gorzej - ale zasadniczo działa.
  6. Masa ma znaczenie - ale przy takich dużych prędkościach (a tak należy rozpatrywać wszystko > 100 km/h) dużo większe znaczenie ma opór aerodynamiczny...
  7. Co ma moment obrotowy do przyśpieszania?! Fajne jest to szalenie precyzyjne określenie "zdycha"...
  8. grogi

    Urządzenie transportu osobistego

    Pisałem Ci już - chodzi o przewidywalność. Jak jest spory zjazd, to każdy średnio ogarnięty mózg wymyśli, że z górki turdefrans może jechać szybko. A po płaskim 40 km/h nie pojedzie. "Rowerkiem" mógłbyś pojechać... Chcesz zaiwaniać - to na ulicę. Chcesz jeździć ścieżką rowerową - to masz jeźdźić jak rowerzysta, nie motocyklista.
  9. grogi

    VW Golf 1.0 TSI. Po 2000km

    Nie nad pedałem, tylko NA pedale. Możesz go sobie nawet minimalnie wcisnąć.
  10. grogi

    VW Golf 1.0 TSI. Po 2000km

    Wcisnąć do dna.
  11. grogi

    VW Golf 1.0 TSI. Po 2000km

    A dlaczego masz go nie naciskać? Naciśnij sobie. Znowu udajesz głupszego niż jesteś i dyskutujesz dla samego dyskutowania. EOT
  12. grogi

    VW Golf 1.0 TSI. Po 2000km

    Jak po prostu położysz ją sobie na pedale? Wymyślono go po to, żebyś nie musiał stale kontrolować prędkości i w ten sposób odciążyć twoje neurony. Nie po to, żebyś nogę odłożył za ucho.
  13. grogi

    VW Golf 1.0 TSI. Po 2000km

    Można. Ale próbowałeś? W dłuższej perspektywie twoja noga się zmęczy i wydłużysz reakcje.
  14. grogi

    VW Golf 1.0 TSI. Po 2000km

    Akurat Ty - ten, który pisze o dramatycznie niebezpiecznych nanosekundach opóźnienia we włączeniu świateł p-mgłowych - powinieneś wiedzieć.... Ile czasu potrzebujesz, żeby przenieść stopę na hamulec kiedy masz ją odłożoną na podłogę, a ile jak leży na pedale gazu? W sytuacji alarmowej masz do czynienia tylko z pamięć mięśniową i odruchami - i jakiekolwiek odstępstwo od reguły powoduje spore opóźnienia.
  15. grogi

    VW Golf 1.0 TSI. Po 2000km

    Raz, że to bardzo łatwy apgrejd. Dwa - ogranicznik prędkości całkiem dobrze się jako zastępstwo sprawdza. Ustawiasz oczekiwaną prędkość i depczesz gazem (prawie) do podłogi. Auto samo utrzymuje zadaną prędkość. Wiele się to od tempomatu nie różni - bo jeżdżąc na tempomacie i tak powinno się mieć stopę opartą o pedał gazu.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.