Jump to content

Kuracjusz

użytkownik
  • Content Count

    680
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1d 6h 35m 54s

1 Follower

About Kuracjusz

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 03/28/1987

Profile Information

  • Lokalizacja
    Kraków
  • Zainteresowania
    muzyka, motoryzacja

Recent Profile Visitors

508 profile views
  1. Taka sytuacja. Jest sobie pierwsze vito 638 i to oto vito od zakupu (jakieś 4 lata) miało urwane z przegnicia mocowanie ramy pomocniczej. Efekt jest taki, że w aucie jest bardzo głośno, a przy zmianie biegu, dodawaniu gazu i ujmowaniu jest ogromne łupnięcie. Mianowicie jest sobie buda, jest sobie rama pod silnik i jest silnik. Rama do budy jest na 4 poduszkach, a do ramy mocowany jest silnik ze skrzynią i to jest na 3 poduszkach (chyba). Jedno mocowanie jest przegnite i buda w miejscu mocowania też jest ostro przegnita (lata to luźno, nie ma kontaktu) Poprawnie powinno się odtworzyć budę i mocowanie z grubej blachy i złożyć to na nowej tulei gumowej. Natomiast mój plan jest taki, żeby wziąć i zespawać ze sobą na amen ramę i budę w tym miejscu bez żadnej tulei. Pytanie jest takie, czy to wytrzyma? W trzech miejscach będzie ruch, bo są tuleje, a czwarte będzie na sztywno. Boję się, czy nie wyrwie/pognie zaspawanego miejsca. Pytam dlatego, że potrzebuję zrobić zbieżność i geometrię do piątku, a nikt się nie chce podjąć, bo teraz to lata jak oszalałe, a tam jest też mocowanie zawieszenia i nie da się ustawić nic.
  2. Jeśli mówimy o kolorowych: Beckers - genialne krycie, lekko półmatowa powierzchnia, troszkę się wybłyszcza przy zmywaniu gąbką, na Beckers jest problem pomalować czymś innym niż Beckers Dulux - są jaja czasem z ta farbą (pękanie, odpadanie, mają dedykowany grunt za milion złotych, który zapewnia brak tych problemów), ładnie kryje, dużo kolorów Magnat - marketowy Mercedes wśród farb w cenie parę złotych wyższej niż Beckers, ceramiczna farba o świetnym kryciu i bardzo dobrej odporności na ścieranie - praktycznie bez śladów nawet przy szorowaniu. Wszystkie farby w pierwszej, czyli najwyższej klasie odporności na ścieranie (Dulux Easycare, bo zwykły chyba w drugiej). Tikkurila podobna do Beckers, natomiast marketowo dostępna w różnych stopniach połysku i matu, oczywiście to farba z mieszalnika. Jej cena o połowę wyższa od Beckers, a przy ciemniejszych kolorach trochę gorsze krycie przez konieczność zastosowania transparentnej bazy C, co niejednokrotnie skutkuje trzykrotnym malowaniem, gdzie przy Beckers wystarcza na bidę raz i ewentualne poprawki po wałku.
  3. Ja mam ceny raczej z tych trochę wyższych w Krakowie, ale nie najwyższe, a na fachowca na płytki za 40,-/m2 to bym nie czekał ani minuty, bo bym się po prostu bał. Ceny w cenniku są minimalne. Nie jest to reklama, bo na dłuższy czas odpuściłem remonty ze względu na kłopoty z plecami (przez robotę). cennik.pdf edit A no i bym zapomniał. Odpuściłem prace z ogłoszeń, bo z reguły to wygląda tak, że za łazienkę normalnie do zrobienia realnie za 5 koła czasem mówiłem 4,5, bo na przykład miałem koło domu, to ludzie i tak brali kogoś tańszego, natomiast z polecenia bez problemu mogłem ją zrobić za 7 z pocałowaniem ręki. No niestety wciąż od znajomych słyszę, że niezadowoleni z pracy fachowców, ale to właśnie tacy za 40,-/m2. Chociaż zdarzają się asy za 100,-/m2 odwalający fuszerkę, ale tego już nie jestem w stanie pojąć. Na pewno teraz pełen doświadczeń nie zdecydowałbym się na glazurnika z ogłoszenia, tylko i wyłącznie z polecenia i to dobrego, po oględzinach. Wystarczy, że gość odwali łazienkę przepięknie, a w jednej maleńkiej półeczce będzie odwrotny spadek i dla mnie robota przerżnięta. Nawet w desperacji jakbym zamieszkał na drugim końcu Polski, to bym się na AK zapytał i pojeździł zobaczyć na własne oczy. Nigdy z ogłoszenia i bez znaczenia jakie piękne zdjęcia by nie były.
  4. Udało mi się kolegę przekonać i wziął Corsę 1.4 bodajże też 75KM, jakaś edycja na 120 lecie Opla za 45000 z niezłym wyposażeniem. Przegadałem mu w końcu, że za 6 koła więcej ma praktycznie takie samo auto wielkościowo z gwarancją, bez niewiadomej przeszłości (odpukać ), do tego korzystny pakiet ubezpieczeń. Dzięki za pomoc
  5. Ale ma ziomek ból dupy. Albo stara nie daje, albo roboty nie ma, albo go ktoś na przetargu wy.... Wieczne utyskiwania na papiery i uprawnienia, brak wiedzy i doświadczenia. Sorry, ale papierem instalacji nie opędzisz, tak samo jak gość z uprawnieniami nie musi zrobić instalacji tak jak należy. Sam jestem samoukiem po budowach, nie mam papieru ani jednego, a nie jedną instalację pięknie wykonałem. Dla Ciebie zapewne jestem nikim i nawet, gdyby Twój miernik z NASA powiedział Ci, że instalacja jest 100% OK, to byś kazał wypruć kable, bo nie mam papieru. Zalecam więcej pokory, szacunku do drugiego człowieka i mniej jadu. Umrzesz ze zgryzoty jak tak dalej pójdzie ziomek.
  6. Nie sprawdzałem miernikiem
  7. Byliśmy z kolegą i wszystko wygląda ładnie. Silnik pracuje równo i cicho, jeśli auto było walone, to poskładane ładnie, bo obejrzałem dokładnie i niczego się nie dopatrzyłem. Mam VIN, może ktoś ma możliwość zobaczyć VF15RSNOA57399355?
  8. Już mam argument dla kolegi mojego, ale to koło 18.00 mu powiem jak się spotkamy, bo ciekaw jestem jak to auto wygląda. Znalazłem jeden temat w necie na forum o innym aucie od tego sprzedawcy i po VIN okazało się, że auto miało szkodę całkowitą w Czechach i z przebiegu wychodzi, że po naprawie od razu na handel.
  9. Za bardzo myślę, że go nie odwiodę od chęci zakupu, natomiast chciałbym wiedzieć na co zwrócić uwagę w takim Clio. Swoją drogą jaki może być powód sprzedaży? W Czechach jeździł jako demo u dealera? Nie wiem, nie wiem co o tym myśleć. Wiem, że chciałbym coś znaleźć, żeby tego raczej nie brał, ale z drugiej strony mówi się, że dobre auto musi kosztować i to właśnie nie jest jakąś super okazją cenową.
  10. Koleżka chce dla mamy kupić auto. Chciał nowe, jakąś Dacie, bo w podobnych pieniądzach nówki są, ale najarał się na tą renówkę i jadę z nim dziś ją zobaczyć. Cena wydaje się być atrakcyjna, ze zdjęć nie potrafię nic wywróżyć, może ktoś ma jakieś spostrzeżenia? Nie wiem na ile starannie są poskładane nowe renówki, żebym nie wyszedł na idiotę jak się przyczepię do nierównych szczelin na przykład. https://www.otomoto.pl/oferta/renault-clio-2017-rok-1-2-16v-ID6zqmeS.html?
  11. Przez olejną potrafi przejść. Farba 'Zacieki i Plamy' robi robotę, najlepiej 2 razy pomalować. Raczej bym Dekorala wziął, bo z nim miałem wielokrotnie do czynienia i się spisywał nawet tam, gdzie przez olejną przeszło.
  12. Wiem, że mało profesjonalnie, ale swojego 125p przeleciałem ręcznie papierem 3000 na mokro i potem farecla G3 na zwykłej polerce i białym padzie. Na hologramy Ultrafina na niebieskim padzie z wypustkami i rewelacyjnie wyszło.
  13. Magnat Ceramic - super odporna (1 klasa odporności na szorowanie), świetnie kryjąca Tikkurila Optiva 5 - baza mieszalnika, bardzo odporna (1 klasa), świetnie kryjąca Śnieżka Max White - całkiem dobrze kryjąca, bardzo odporna (2 klasa), niska cena Beckers biały - lipa straszna, słabo kryje, rzadki, chlapie, chyba 3 klasa odporności albo 4 (nie wiem jak baza mieszalnika, może lepiej)(nie sugerować się gotowymi kolorami, bo są robione na innej bazie i są bardzo dobre) Bondex - zależy na jaką partię się trafi, czasem nawet dobrze, z reguły lipa, najgorzej z kryciem. Alpina - nie kupować Dulux - nie kupować (jeden mówi, że cudowna farba, inny, że szrot, a z doświadczenia mojego same problemy z ta farbą i do tego oszukują w testach i etykietach odnośnie odporności i krycia, co świadczy o poziomie tego producenta) Doświadczenie nabyte podczas prac remontowych i pracy jako sprzedawca farb.
  14. Plastikowe zamki są do dupy! Montowałem takie panele w różnych miejscach i lipa. Nawet u siebie zrobiłem pół roku temu i mi się rozłażą na krótszych bokach. Nie jest to tylko moja obserwacja. A, jeszcze plastikowe jak rozłączysz, to mała szansa, że złożysz i będzie ok.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.