Jump to content

Bednar

użytkownik
  • Posts

    1174
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Bednar

  • Birthday 05/12/1980

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    bednarcm

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Pruszków
  • Zainteresowania
    MTB
  • Car
    p508, Clio IV
  • Motorcycle
    Multistrada

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Bednar's Achievements

kierowca

kierowca (12/19)

120

Reputation

  1. W mojej ocenie ten portal to jest takie połączenie Super Expressu i Faktu, tyle że w tematyce motoryzacyjnej.
  2. Podjąłeś decyzję? Pytam, bo też ostatnio zwróciłem na niego uwagę. Bardziej nam przypadł do gustu nissan x-trail, ale bieda tam z silnikami. W Koleos jeszcze nawet nie siedziałem, a żony boję się zawieźć do salonu, bo po przymiarce do clio 2 lata temu wyszliśmy z salonu z zamówieniem
  3. Clio IV 1.2, ale 118KM, do tego automat. Miasto i kawałek dojazdu do miasta trasą S, zwykle wychodzi 8,0-8,5 średnie. Jazda po samym mieście w okolicach 9... Taniej mi wychodzi jeździć dużo większym i cięższym 508
  4. Panasonic PZ35-VKE + moduł Wifi, "niewyszukany" model, mieli to na magazynie, nie musiałem czekać, od zamówienia do montażu równe 7 dni. Koszt niecałe 4700 z montażem.
  5. Ogarnięte goldbandem. Wcześniej podcięte krawędzie, odkurzone, zagruntowane. Nie dało się płyt na to położyć, bo w niektórych miejscach rurka jest na równo z tynkiem. Ogólnie wygląda to solidnie, dzięki za porady. Gdzieniegdzie wyszło odrobinę ponad płaszczyznę ściany z racji utrudnionego dostępu, muszę to dotrzeć. Gładź już czeka Jeżeli coś gdzieś odejdzie, to w przyszłości tynk niemal na całej ścianie do wymiany - jest kilka głuchych miejsc. Na innych zewnętrznych parę lat temu już wymieniałem (właściwie zrobiono to na gwarancji).
  6. Odcinek ma jakieś 6m, szerokość jak na zdjęciu, pod spodem w większości żelbet, tylko jakieś 1,5m cegła. Poza metrowym odcinkiem, gdzie są czyste rurki, reszta jest w jakimś stopniu pokryta pianką, która po ścięciu jest raczej przyczepna. Dzięki za wskazówki.
  7. Dzięki, właściwie o tynku nie pomyślałem. Zatem jutro w ramach wyjścia do sklepu po niezbędniki życiowe odwiedzę jakiś market budowlany
  8. Mam w ścianie takie coś: Muszę to "zategować" jakimś gipsem. Czy będzie się tego trzymał? Powierzchnia jest śliska, tworzywo. Jeżeli sam gips nie da rady, to co dać na te rurki aby gips nie odpadł?
  9. Zdecydowaliśmy się zmienić Forestera na coś większego, bo po zamontowaniu fotelika tyłem zniknęło dodatkowo miejsce z przodu. Wpadły nam w oko 308 i 508, wersje SW. 308 niestety nie jest większa od forestera, za to 508 w środku przestrzeni jest nieporównywalnie więcej. Po przejrzeniu ogłoszeń sielanka, bo samochody raczej tanie. Ale po obejrzeniu kilku egzemplarzy oczywiście nauczyliśmy się, żeby szukać tych z cenami powyżej średniej... Mam ogólnie kilka pytań odnośnie części mechanicznej samochodu, roczniki 2014-2016, głównie pod kątem przebiegu: 1. Większość egzemplarzy ma już albo blisko 200kkm, albo już je przekroczyło. Czy mamy się bać przebiegu? Czy 250kkm w 4-5 letnim samochodzie to jest powód do zaniechania kupna? 2. myślimy nad HDI 2.0 180KM lub 2.2 204KM. Czy to dobry pomysł? Czy są jakieś duże przeciwwskazania do tych silników, szczególnie przy tym przebiegu? 3. jakiekolwiek wycieki z silnika: norma, czy unikać? 4. Skrzynia automat, brać? Manuala nie chcę. 5. Na co zwrócić szczególnie uwagę przy kupnie? Oczywiście jakiś przegląd przedzakupowy będzie. W grę wchodzi też C5 z tymi silnikami, chociaż na rynku jest najwięcej 163KM, ale nie ma jednej niezwykle ważnej rzeczy: uchwytu na kubek
  10. Zrobiłem CBF600 (w zasadzie nadal jeżdżę) na komplecie PR4 jakieś 24kkm... Najlepsze jest to, że jest jeszcze dużo bieżnika. Moje subiektywne wnioski: + wolno się zużywają + świetnie trzymają na mokrym + dobrze trzymają na suchym (uwaga poniżej) - niestety tylna opona wyząbkowała, jak poczytałem w opinie na forach, to nie jest to przypadek jednostkowy. Fakt, że nie czuję tego w jeździe (niewykluczone, że po prostu nie potrafię jeździć ) Zdarzyło mi się ze dwa razy, że przy redukcji w zakręcie przy wyższych obrotach tylna opona zerwała przyczepność, lekki uślizg tyłu, nic gwałtownego. Z takimi opiniami też się spotkałem, że ta opona traktowana bardziej sportowo potrafi puszczać w zakręcie. Gdybym miał teraz zmieniać, zapewne wziąłbym takie same lub PR5.
  11. 1.2 TCe 118KM, co prawda nie w megane, ale w clio, automat. Nie wiem na ile wynik jest miarodajny, bo samochód w zasadzie jeszcze nie do końca dotarty (przebieg niecałe 2kkm), ale na razie wyniki są takie: - średnie spalanie z dwóch pierwszych zbiorników - 7.4-7.8, jazda mieszana Warszawa i trasa, trasy być może nieco więcej niż połowa - ostatni zbiornik, jazda krótkie odcinki 2-3km, miasto z progami zwalniającymi. Pierwsza połowa zbiornika wyszła z komputera ok 11l... Fakt, że żona jeździła... Potem ja trochę pojeździłem i na tę chwilę zeszło do 9.8, paliwa w zbiorniku jeszcze trochę jest. Pomimo jazdy z muskaniem gazu spalanie jest takie se. Więc niestety te silniki nie są zbyt ekonomiczne. Fakt, że żonie też by się zapewne przydał kurs ekonomicznej jazdy Liczę trochę na to, że spalanie jeszcze nieco spadnie za jakieś 1-2kkm.
  12. Dopiero teraz zajrzałem tutaj... Mam FG-ST. Jeżdżę 4ty sezon, przejechane jakieś 24kkm. Ogólnie jestem zadowolony. Niestety ostatnio zauważyłem, że zaczęła się odklejać warstwa tworzywa na gąbkach w okolicach szyi (cerata się rozwarstwia). Blenda faktycznie zbyt jasna.
  13. Jakieś 3 miesiące temu pozbyliśmy się jednego francuza (pug 206, automat) i tydzień temu w jego miejsce trafił kolejny... 1.2 EDC.
  14. 2 miesiące temu sprzedawałem puga 206, 2001, 1.4 automat. Wyciek ze skrzyni, wycieki z silnika, przebieg 275kkm, przegnity jeden próg. Klimy brak. Sprzedawany jako uszkodzony, ale jeżdżący. Ogłoszenie wystawione koło 22:30, samochód sprzedany koło 23:00 (kasa na koncie bez oglądania...). Cena: 1500 Żałowałem, że nie wystawiłem za więcej, ale od 2k zaczynały się sprawne egzemplarze, co prawda z manualami. Jeżeli chce się pozbyć, to niech wystawi za rozsądną cenę. Naprawa klimy z reguły jest droga i może się nie skończyć na jednej wizycie w warsztacie, szczególnie jeżeli długo nie była używana.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.