Skocz do zawartości

Bednar

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 171
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Bednar

  • Urodziny 12.05.1980

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    bednarcm

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Pruszków
  • Zainteresowania
    MTB
  • Samochód
    p508, Clio IV
  • Motocykl
    Multistrada

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Bednar's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

138

Reputacja

  1. Jest kolejny... Trzeci francuz w domu. Znaczy się nadal będę zaglądał na ten kącik Jak 508 go zobaczył, to się obraził i strzelił focha awarią układu oczyszczania spalin...
  2. Dzięki, dopiero teraz zajrzałem, coś znalazłem, na allegro w tej chwili jedna oferta za 1300. Tato finalnie kupił na miejscu w warsztacie za te 1500 (zadzwonił z tematem wieczorem, a warsztat miał umówiony następnego dnia rano ), mają (może już to zrobili) mu oddać około 300, jeżeli uda się zregenerować ten jego.
  3. Tato ujeżdża ten francuski wynalazek, który ostatnio niedomaga. W warsztacie jutro dobierają się do wtryskiwacza, na miejscu mają coś za 1500zł. Dostałem zlecenie rozejrzenia się za czymś w niższej cenie. Na allegro jest kilka nowych VDO w cenach od 900 do 2800 za sztukę... Oczywiście różnią się numerami części, przykłady: https://allegro.pl/oferta/8200380253-8200842205-8200294788-hrd655-0871029-x1-10967754255 https://allegro.pl/oferta/wtryski-vdo-juke-qashqai-clio-1-5-dci-166004305r-8696367026 https://allegro.pl/oferta/wtryskiwacz-nissan-note-1-5-dci-a2c59511606-vdo-11012262466 https://allegro.pl/oferta/wtryskiwacz-8200903034-8200704191-nissan-1-5-dci-9189658440 Co powinienem wybrać żeby było dobrze? A może coś zupełnie innego? Da się to regenerować? VIN: SJNFCAJ10U2397902
  4. Bednar

    Boom na LPG

    W mojej ocenie ten portal to jest takie połączenie Super Expressu i Faktu, tyle że w tematyce motoryzacyjnej.
  5. Podjąłeś decyzję? Pytam, bo też ostatnio zwróciłem na niego uwagę. Bardziej nam przypadł do gustu nissan x-trail, ale bieda tam z silnikami. W Koleos jeszcze nawet nie siedziałem, a żony boję się zawieźć do salonu, bo po przymiarce do clio 2 lata temu wyszliśmy z salonu z zamówieniem
  6. Clio IV 1.2, ale 118KM, do tego automat. Miasto i kawałek dojazdu do miasta trasą S, zwykle wychodzi 8,0-8,5 średnie. Jazda po samym mieście w okolicach 9... Taniej mi wychodzi jeździć dużo większym i cięższym 508
  7. Panasonic PZ35-VKE + moduł Wifi, "niewyszukany" model, mieli to na magazynie, nie musiałem czekać, od zamówienia do montażu równe 7 dni. Koszt niecałe 4700 z montażem.
  8. Ogarnięte goldbandem. Wcześniej podcięte krawędzie, odkurzone, zagruntowane. Nie dało się płyt na to położyć, bo w niektórych miejscach rurka jest na równo z tynkiem. Ogólnie wygląda to solidnie, dzięki za porady. Gdzieniegdzie wyszło odrobinę ponad płaszczyznę ściany z racji utrudnionego dostępu, muszę to dotrzeć. Gładź już czeka Jeżeli coś gdzieś odejdzie, to w przyszłości tynk niemal na całej ścianie do wymiany - jest kilka głuchych miejsc. Na innych zewnętrznych parę lat temu już wymieniałem (właściwie zrobiono to na gwarancji).
  9. Odcinek ma jakieś 6m, szerokość jak na zdjęciu, pod spodem w większości żelbet, tylko jakieś 1,5m cegła. Poza metrowym odcinkiem, gdzie są czyste rurki, reszta jest w jakimś stopniu pokryta pianką, która po ścięciu jest raczej przyczepna. Dzięki za wskazówki.
  10. Dzięki, właściwie o tynku nie pomyślałem. Zatem jutro w ramach wyjścia do sklepu po niezbędniki życiowe odwiedzę jakiś market budowlany
  11. Mam w ścianie takie coś: Muszę to "zategować" jakimś gipsem. Czy będzie się tego trzymał? Powierzchnia jest śliska, tworzywo. Jeżeli sam gips nie da rady, to co dać na te rurki aby gips nie odpadł?
  12. Zdecydowaliśmy się zmienić Forestera na coś większego, bo po zamontowaniu fotelika tyłem zniknęło dodatkowo miejsce z przodu. Wpadły nam w oko 308 i 508, wersje SW. 308 niestety nie jest większa od forestera, za to 508 w środku przestrzeni jest nieporównywalnie więcej. Po przejrzeniu ogłoszeń sielanka, bo samochody raczej tanie. Ale po obejrzeniu kilku egzemplarzy oczywiście nauczyliśmy się, żeby szukać tych z cenami powyżej średniej... Mam ogólnie kilka pytań odnośnie części mechanicznej samochodu, roczniki 2014-2016, głównie pod kątem przebiegu: 1. Większość egzemplarzy ma już albo blisko 200kkm, albo już je przekroczyło. Czy mamy się bać przebiegu? Czy 250kkm w 4-5 letnim samochodzie to jest powód do zaniechania kupna? 2. myślimy nad HDI 2.0 180KM lub 2.2 204KM. Czy to dobry pomysł? Czy są jakieś duże przeciwwskazania do tych silników, szczególnie przy tym przebiegu? 3. jakiekolwiek wycieki z silnika: norma, czy unikać? 4. Skrzynia automat, brać? Manuala nie chcę. 5. Na co zwrócić szczególnie uwagę przy kupnie? Oczywiście jakiś przegląd przedzakupowy będzie. W grę wchodzi też C5 z tymi silnikami, chociaż na rynku jest najwięcej 163KM, ale nie ma jednej niezwykle ważnej rzeczy: uchwytu na kubek
  13. Jakieś 3 miesiące temu pozbyliśmy się jednego francuza (pug 206, automat) i tydzień temu w jego miejsce trafił kolejny... 1.2 EDC.
  14. Wczoraj wracając z pracy w czasie deszczu doświadczyłem tego w HJC właśnie. Do kasku wpiąłem podbródek, do tego gruba kominiarka, pomimo otwartych wszystkich wentylacji pinlock mi zaparował. Pierwszy raz w ciągu 12 tys km. Zatem to może nie zależeć od samego pinlocka, ale właśnie od szczelności kasku. Bez podbródka lżej się oddycha, ale mocno ciągnie po twarzy. Kask to hjc fg-st
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.