Skocz do zawartości

bialy260

użytkownik
  • Zawartość

    176
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Normalny

O bialy260

  • Tytuł
    zielony listek
  • Urodziny 02.07.1979

Profile Information

  • Lokalizacja
    Piotrków Tryb.
  • Zainteresowania
    informatyka
  1. bialy260

    Problem z silniczkiem krokowym

    Silniczek został założony używany z pobliskiego szrotu i działa jak należy i zamyka obwód na dwoch pinach tylko na biegu jałowym w poprzednim egzemplarzu obwód był zamkniety cały czas czyi krokowiec pracował bez przerwy czy mogło mieć to wpływ na prace silnika na wolnych obrotach? czyli skakały jak żaba
  2. bialy260

    Problem z silniczkiem krokowym

    Tak jak pisalem sonde lambda zmienialem Rok temu ale sptawdze miernikiem jak na filmiku bardziej mnie martwia wysokie obroty ktore powstaly po ponownym zamontowaniu krokowca bo Nie wiem jak prawidlowo go zaadoptowac
  3. bialy260

    Problem z silniczkiem krokowym

    Witam Posiadam Fiata Uno 1.4 i.e podobno wersja brazyliska 95r. Problem przedstawia sie nastepująco na wolnych obrotach na biegu jałowym auto dusiło się wręcz przez bardzo krótki czas nie reagowało na gaz , podczas jazdy auto skacze jak żaba tak jakby nie miało dostatecznej ilości paliwa. gdy auto osiągnie minimalna temp problem zanika. rozebrałem sterownik (koma) wygląda dobrze żadnych zasniedzeń, płytka czysta Wymontowałem silniczek krokowy przeczyściłem styki, które w sumie nie były zbyt zanieczyszczone i zamontowałem z powrotem i w tym momencie pogorszyło sie jescze bardziej, gdyż na biegu jałowym posiada bardzo duże obroty po przeczytaniu kilku informacji na temat adaptacji krokowca czyli wypieciu klemy na ok 30 minut i podłączeniu powtórnym czekałem aż autko osiągnie temp do załączenia wentylatorów, problem nie ustąpił. Pomierzyłem miernikiem styki na pierwszych dwóch stykach gdy ciegno krokowca jest wcisniecie obieg jest zamkniety wiec wszystko niby powinno byc ok Zaznaczam, że autko ma nowe świece zapłonowe porzadne silikonowe przewody , kopułke zapłonu oraz palec, nową oryginalna sonde lamba .Zastanawiam sie jednak nad wymianą krokowca na nowy oryg BOSCHA tylko jak powinienem go zaodoptowac prawidłowo. Więc w sumie mam teraz dwa problem pierwszy jak na początku pisząc nierówna praca silnika i drugi adaptacka silniczka krokowego Bardzo dziekuje za zainteresowanie i prosze o pomoc i porade
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.