-
Liczba zawartości
158 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Lokalizacja
Katowice
-
Zainteresowania
Motoryzacja, komputery, muzyka, czasami fotografia
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Arczi_84's Achievements
zielony listek (8/20)
4
Reputacja
-
One chyba mają więcej niż 2.0 pojemności... Właśnie o to chodzi, że żeby klekot miał osiągi benzyny to musi mieć duuuzo większą pojemność i więcej cylindrów... Gdyby porównać wg pojemności to diesel klęka
-
2.0 TSI 280 KM, stage 1 i robi się 360KM i 4,3s do 100km/h - żeby diesel miał takie osiągi to musiałby mieć chyba z 4.0 biturbo... Dodatkowo w dieslu mamy w gratisie dźwięk rodem z Ursusa, wibracje, smród, drgania, czarne bąki, długie nagrzewanie i spalanie mniejsze o 0,5l w autach luksusowych diesel nie przystoi, a do sportowych się nie nadaje...
-
Tu macie Merola za prawie 1 000 000zł
-
Na południu Polski - w Tychach jest gościu o ksywie "pampik" - ma te skrzynie obcykane w małym palcu, jeżdżą do niego nawet z drugiego końca Polski (na forum alfy reklama o naprawie m32 jest od niego). U niego naprawisz za duuuuzo lepszą kasę i na pewno dobrze
-
Witam, mam problem z prawym kierunkowskazem. Najczęściej podczas włączenia go, słychać szybkie tykanie przerywacza, ale poza tym nic sie nie dzieje. Czasem potyka trochę i przestanie i nic. Zeby było ciekawiej - gdy zacznę ruszać kolumną kierownicy (w górę lub w dół) - czasem włączy mi się migacz i działa normalnie przez jakąś chwilę lub przez dłuższy czas. Lewy kierunkowskaz i awaryjne działają bez problemu. Dzisiaj wyciągnąłem przerywacz, żeby sprawdzić styki, ale wyglądają ok. Może ktoś miał podobny problem?