Skocz do zawartości

bylek

użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

bylek's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

0

Reputacja

  1. > Elektrobip. Dzięki, czy oprócz regeneracji sterownika należałoby sprawdzić ( oczyścić ) zawory na pompie SPV i TCV ? Z tego co się orientuję to min. zawór SPV- regulacji ciśnienia jest powodem zwiększonego przepływu prądu w sterowniku i stąd kłopoty ( wywala błędy P 0251 i P 0216 ) to jest przyczyna a efektem problemy ze sterownikiem. Czy czyszczenie coś pomaga czy raczej szukać drugiego zaworu ?
  2. Witam. Jaki warsztat polecacie w Trójmieście naprawiający sterowniki jak w temacie kod silnika Y17DT?
  3. > w każdym porządnym sklepie z częściami do Opla Choć część dostępna tylko z oryginału więc cena > wszędzie zbliżona, powinna kosztować około tego co analyzer64 napisał a nie np 250PLN - bo > tyle też potrafią. > Zobacz tę złączkę, naprawdę często szlag ją trafia. Do jej wymiany trzeba skrzynię zdemontować ( jest razem z przewodem metalowym do wysprzęglika ) tak ?
  4. > o tym piszesz? > Bardzo często sama plastikowa złączka jest uszkodzona - nie tylko uszczelka, obejrzyj ją dokładnie. > I ta rurka (23) nie jest droga. Tak dokładnie, plastykowa złączka jest na końcu przewodu metalowego. Wszystkie te części dostępne chyba tylko w serwisie.
  5. Witam. Mam problem z wyciekiem z króćca przewodu ciśnieniowego siłownika sprzęgła ( wysprzęglika ) w Astrze II .Króciec znajduje się na zewnątrz obudowy sprzęgła u góry ( tam gdzie jest odpowietrznik ) i łączy się na wcisk (zabezpieczenie przed rozłączeniem metalową spinką ) z metalowym przewodem który połączony jest z wysprzęglikiem . Wysprzęglik wymieniony dla pewności na nowy ale wyciek jest dalej widoczny u dołu na podziale silnik - skrzynia, co powoduje okresowe wpadanie pedału sprzęgła do podłogi i zapowietrzenie układu. W króćcu tym znajduje się wewnątrz specjalna uszczelka gumowa ( nie typu oring ) ale po jej wyjęciu nie stwierdziłem uszkodzeń i założyłem starą. Czy miał ktoś taki przypadek i jak sobie poradził ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.