Skocz do zawartości

ziemczon

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 306
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Lokalizacja
    WE.

ziemczon's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

0

Reputacja

  1. > nie wiem jakie masz wtryski, jesli jakies z wymieniamy dyszami to wlasnie o srednice tych dysz mi > chodzilo. REG Fast. > wkretki w kolektorze sa uniwersalne i maja wieksza srednice niz dysze we wtryskiwaczach > oj tego ci nie powiem Dzięki za pomoc.
  2. > bez znaczenia jesli dysze wtryskiwaczy masz mniejsze niz 4mm a pewnie masz Dysze, czy wkrętki w kolektorze? Kurde, ale czemu nie dali wężyka z jednakową średnicą na całej długości, tylko bawili się w jakieś rzeźby..
  3. ziemczon

    sztywny lewarek

    > Dostępna w centrali i na większości filii. > Short shifter właśnie zmienia przełożenie dźwigni zmiany biegów z dłoni na wybierak. Fajnie, że jest w takim razie. Chodzi Ci o to, że trudno trafić właściwy bieg mają szorta?
  4. ziemczon

    sztywny lewarek

    > Siódemka w IC kosztuje 35 zł OE. Skrócone przełożenie w BMW nie jest zbyt dobre ze względu na > ciasne zapinanie biegów. A jest dostępna? O jakim przełożeniu mówisz?
  5. ziemczon

    sztywny lewarek

    > Nie sądzę. U siebie wymieniałem simmering na wybieraku skrzyni i musiałem wyjąć wał. Cały mechanizm > miałem wtedy jak na dłoni. Zamiast nr 7, lepiej kupić cały szortszifter, bo łożysko kosztuje 80pln w ASO, a szifter ok. 100pln + wysyłka. Czy jakbyś kupował pozostałe dwa elementy, chciałoby Ci się wziąć suwmiarkę do łapki i pomierzyć średnice, długości tych elementów?
  6. Cześć, Szukając skąd śmierdzi mi LPG pod maska, zdjąłem wężyk doprowadzający gaz z listwy do kolektora. Okazało się, ze jest on w środku zwężony. Tzn. średnica otworu przy listwie jest większa niż dalej w przewodzie. Prześwit dalej zmniejsza się do ok 4mm. Tak powinno być, czy ktoś rzeźbę odstawił?
  7. > Kupuj lawete i zarabiaj Równie etycznym byłoby stanąć pod latarnią.
  8. ziemczon

    Silnik 1.8 IS(?)

    Najlepiej to podobno dół od M44, z górą od M42, na osprzęcie z M44. Na bmw-e30.pl jest opis modów ISa. Chłopak podobno zrobił sobie ok. 180 KM, tylko że na strokerze, czyli zakładając wał od M47, korby od M42 i tłoki jakieś customowe, bo bez ich planowania wystawałyby ponad blok. Do tego ostrzejsze wałki, porting, strojonko. http://bmw-e30.pl/viewtopic.php?t=37364 To pewnie znasz na pamięć: http://www.bmw-challenge.pl/?p=996
  9. > W Warszawie placilem kilka msc temu ~440 za odholowanie. Parking i mandat identyczne. Teraz za holowanie jest 478. Stawka maksymalna jest regulowana przez rozporządzenie. Oczywiście, w Warszawie obowiązuje maksymalna dozwolona rozporządzeniem. Najlepsze jednak w tym wszystkim jest to, że rynkowa stawka za podobną usługę to 150. Zgodnie z przetargiem jaki wygrała w Warszawie nowa firma (która w dodatku w momencie przetargu nie miała ani swoich lawet, ani parkingów) ok. 40% kwoty za holowanie dostaje firma, a reszta idzie do budżetu miasta. Interes idealny. Złodziejstwo w majestacie prawa. Do tego niezgodne z konstytucją, bo przecież nie można być dwukrotnie ukaranym za jedno przewinienie, a oprócz 478 PLN za holowanie jest nakładany jeszcze mandat. Urzędowi miasta podlega ZDM, który decyduje o oznakowaniu. Straż miejska również, która ma uprawnienia ustawowe do odholowania. Potem kasą dzielą wg. w/w proporcji. Straż miejska oczywiście ma corocznie ustalany "targiet" kwoty na którą mają na... wypisywać mandatów, za wykonanie którego potem są premie i uścisk dłoni HGW. Dlatego straż wiejska nie robi nic innego poza pilnowaniem tego i częstymi patrolami w miejscach gdzie jest zakaz ze znaczkiem lawety. Ostatnio widziałem jak na parkingu pod szpitalem MSWiA o 23 w niedzielę czekali na lawetę, mimo że cały parking i ulica była pusta, a do tego oprócz taxi drajwerów żywej duszy. Na Bakalarskiej, na Postępu to samo. Mafia. Oczywiście na Postępu, zamiast postawić słupki jak na jednym z odcinków, dalej postawili znaki i koszą po 20-30 samochodów dziennie. 30 x 478 = 14340 14340 x 0,6 = 8604 / dziennie 8604 x 22 dni pracujące w miesiącu = 189288 pln Można?
  10. > a skąd wiadomo, że to nie urban legend? Może bawara została zatrzymana i zdjęcie 'przypadkowo' tak > wyszło? Z kilku niezależnych źródeł.
  11. > i z moich podatków to będą teraz utrzymywać dla krawężników? > a jak alfy kupowali to afera była bo nie chcieli ALU. Na mandatach zarobią na waciki. Podobno ma wideorejestrator, ale to niepotwierdzone info.
  12. http://pokazywarka.pl/j2b1dy/ Robi się ciekawie. Podobno w spadku z BORu dostali.
  13. W BMW na Narbutta klocki Zimmermanna do E36 kosztują 99pln. W IC Ferodo po zniżkach ok. 30% kosztują 110-120pln.
  14. > No widzisz, każdy ma inne checi. Zdecydowana większość społeczeństwa chce mieć nowe auto, > niepsujace się i pelne bajerów. Wiec się takie robi. Nowe + pełne bajerów, ok. Z tym jestem w stanie się zgodzić, że nowe to nowe i zazwyczaj pełne bajerów. Natomiast z niepsującym się już niekoniecznie. Ludzie pomału zaczynają się budzić i widzieć, że nie jest już tak kolorowo z tym niepsuciem się jak by chcieli. Przykład: jest w Warszawie firma naprawiająca szyberdachy. Co ciekawe przywożą im lawetami samochody na naprawy tych elementów z większości ASO, ponieważ te nie są ich w stanie naprawić samodzielnie. Właściciel oglądając 21letnie auto kolegi przed naprawą stwierdził, że użyte są w nim kilkukrotnie lepsze materiały niż w nowym (2-3 letnim) SUVie klasy premium stojącym obok. > O ekologii nie wspominam bo to już zupełnie inna bajka, spojrzmy na najnowocześniejsze diesle, > gdzie produkcja dpfów, EGRów, itp. itd. pochłania tony energii a i tak spaliny o wiele nie sa > czystsze od tych sprzed 5 lat. Dochodzi kwestia spalania. Wg. badań jakiekośtam amerykańskiego instytutu/stowarzyszenia klientów, downsajzing wcale nie ogranicza spalania = emisji = nie poprawia ekologii.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.