Skocz do zawartości

Billy_The_Kid

użytkownik
  • Liczba zawartości

    901
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

6 obserwujących

O Billy_The_Kid

  • Urodziny 29.05.1983

Retained

  • śFIATowiec

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    WN / WPI / WI
  • Zainteresowania
    włoska motoryzacja, punk rock, piłeczka kopana:]
  • Samochód
    Bejema, Saxo KJS :D
  • Motocykl
    SYM 50

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Billy_The_Kid's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

6

Reputacja

  1. > A jak jest z chipsem w przypadku automatu w 159 przyjmuje na klatę więcej momentu bez problemu? Ja mam u siebie coś pod 430 Nm, Cinek mówi, że 440 to już dla Aisina sporo. Na razie działa
  2. Billy_The_Kid

    Panda 100HP

    Zawieszenie BARDZO twarde i sypią się rzeczy typu łączniki i górne łożyska kolumn, silnik łyka olej przy ostrzejszym traktowaniu, każdy chce się z Tobą ścigać, tyle
  3. > Każdym E tam. Pod względem prowadzenia to i owszem
  4. > Samochód nie dorasta do pięt AR 156, 147, GT Pod jakim względem?
  5. > Tutaj też najgorsza była pierwsza seria - problemy z wrzucaniem jedynki. Wróble ćwierkajo, że na pierwszej serii się nie skończyło Poza tym kolega celuje właśnie w I serię...
  6. > Poza tym to 'nudne, japońskie' auto jeśli chodzi o ilość usterek A skrzynia biegów?
  7. > czyli wersja wyposażenia - douczyłem się od kolegi z salonu, że goły golas (tj. "FRESH") był 4 > miejscowy - wszystko w górę 5 100 HP było też czteromiejscowe
  8. > Ale selespeeda często da się naprawić za ułamek ceny naprawy klasycznego automatu A jak padnie sterownik/aktywator? Ale fakt, to już trzeba mieć wyjątkowego pecha
  9. > Raczej daleko tym problemom do problemów z M32. Faktycznie kulturą pracy C635 nie grzeszy, chociaż > u mnie w miarę użytkowania jest lepiej niż na początku. Dlatego napisałem, że nie jest idealna Np. w Abarthach Punto Evo zdarzały się problemy z synchronizatorami II biegu; i to nawet w autach nieprzesadnie katowanych.
  10. Wróbelki ćwierkają, że i C635 nie jest idealna. Np. W Giuliettach non stop coś się dzieje.
  11. > Pytałem Cinka. Przyrost 10-15KM i ok 45Nm. Oczywiście modyfikacja z kategorii "bezpieczna". Pytanie > czy seryjna skrzynia wyda bo jak widać ona ma chyba już dosyć serii 45 Nm to nieźle, choć Julka lekka nie jest...
  12. > Co to znaczy bez stresu? Ze 120 T-Jet bez zmiany gratów tyle nie wyciśniesz. Spokojnie bez zmiany gratów wyciągniesz 145-150 KM - zakładamy, że seria ma ok. 130. Poza tym co Ty chciałbyś zmieniać? Turbina (choć mała, bo to chyba VL 37) spokojnie wyda, wtryski też
  13. > że zrobisz im reklamę w Auto Świecie o t-jetach Gdzie w Auto Świecie było źle napisane o T-Jetach?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.