Jump to content

krowka

użytkownik
  • Content Count

    1039
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    19h 34m 38s

About krowka

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 09/18/1978

Profile Information

  • Name
    Marek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Toruń, Polska
  • Zainteresowania
    Programowanie, giercowanie, motoryzacja (kolejność przypadkowa)
  • Car
    FIAT 500X, FIAT Grande Punto

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mam zasadę, nie mądrzę się w tematach, o których pojęcia nie mam, w przeciwieństwie do Ciebie. Skoro uważasz, że to wyśmiewanie się, to Twój problem. Dla Twej wiedzy napisałem co steruje światłami adaptacyjnymi, więc o co ten żal? Nie musisz odpowiadać.
  2. Zmieni zdanie? Z nim nie ma co dyskutować, a pierwszy argument, czyli alternator, już wywalił
  3. Coraz lepsze teorie... Czujnik natężenia światła zewnętrznego do świateł adaptacyjnych, do tego na elemencie, który się obraca wedle potrzeb (czytaj ustawia)... Ps. Odpowiedz zatem jak zwykły czujnik natężenia światła ma sterować światłami adaptacyjnymi? Od tego jest kamera (przytwierdzona do szyby!), czujnik kąta skrętu itd.
  4. Dobrze, że dodałeś "prawdopodobnie", czujnik świateł mijania/deszczu zawsze jest uwadzony do szyby, popatrz po autach, a go zobaczysz. Wyprzedzając, do automatycznego przyciemniania podświetlenia zegarów/kokpitu też to nie jest, do tego celu jest oddzielny czujnik, najczęściej w zegarach.
  5. Zapomniałeś o zmianie ustawień ESP
  6. Rozumiem, że rezygnujesz również z zaczepek?
  7. @Ryb, @mokrii, gdzie jesteście? Przecież ewidentnie widać, że eksploatacja, nawet dział w piśmie odpowiedni, a Wy cicho 🤣 Silnik na 3-4 wymiany oleju 🤣🤣🤣 Ps. No tak, to VW, więc coś takiego może się zdarzyć, tylko drobny wypadek przy pracy 🤣
  8. Sytuacja czasem nie zmienia się po poruszaniu przewodem wchodzącym do lampy? Ciągła praca silnika regulacji wysokości reflektora sugeruje, że dostaje prąd, albo z wadliwego przełącznika, albo gdzieś jest przetarta izolacja na plusie/minusie - zależy czy jest sterowanie masą, czy plusem - dostaje zworę z odpowiadającym "biegunem", co skutkuje jego ciągłym działaniem. Instalacji Aveo nie znam, być może sygnał idzie przez odpowiednik Body Compa i coś tam też może świrować. @Ryb, @mokrii - forumowe fachury, wyłaźcie z nor i wykażcie się wiedzą motoryzacyjną
  9. Uwielbiam moment ukazania się tego badziewia na forach - ktoś bumą na gwarancji, albo już nie - z wiadomego powodu, przyjeżdża do złotówy na łowienie opiłków..., a świstak zawija sreberka..., a sam złotówa wyrocznia "mechaników" Do tego coś takiego w starym silniku dobrze nie wróży
  10. W tym kraju odzywają się pod koniec okresu, więc wszystko przed Tobą, jeżeli okres 5 lat nie jest jeszcze zamknięty
  11. Tia, a przepływomierz do czego potrzebny i do czego podłączony, do powietrza? Uświadomię również, że check'a nie musi od razu wywalić na blacie. Nadal nie wiesz, czy jedyny "komp" to radio?
  12. krowka

    Start-stop

    Na pewno Hill Holder? Warunkiem działania w manualu jest włączony bieg do przodu)/tyłu, naciśnięte sprzęgło, hamulec i spad min 4-5st. Po puszczeniu hamulca ma się 2s na ruszenie bez stoczenia, inaczej, ma się czas na przerzucenie prawej nogi na gaz i puszczenie sprzęgła. W automacie podobnie, tylko sprzęgło odpada.
  13. krowka

    Start-stop

    Dokładnie 2s.
  14. krowka

    Start-stop

    Dodam jeszcze, że nie tylko do tyłu, do przodu również działa, przynajmniej w systemie TRW - przy biegu R pod górkę Jak widzisz na przykładzie FIAT-a nie podaję, bo marka auta znaczenia nie ma
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.