Jump to content

krowka

użytkownik
  • Content Count

    1126
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    22h 57m 47s

About krowka

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 09/18/1978

Profile Information

  • Name
    Marek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Toruń, Polska
  • Zainteresowania
    Programowanie, giercowanie, motoryzacja (kolejność przypadkowa)
  • Car
    FIAT 500X, FIAT Grande Punto

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. krowka

    Przegląd w ASO

    Czytałeś warunki tej gwarancji? Pytam, bo ja czytałem Z ciekawszych jest zapis, że z wadliwą oponą, to do producenta opony, a nie do nich Czas prawdziwej pełnej gwarancji wywnioskujesz po przeczytaniu jej warunków Ważne, że na szybie naklejone "7 lat".
  2. Według roboty jaką zaleca producent koło paska należy poluzować, a potem dokręcić po założeniu nowego paska. Do tego właśnie potrzebna jest owa blokada. Przed dokręceniem koła należy je zablokować.
  3. Do kompletu brakuje narzędzia do napinacza, na żadnej z tych 3 aukcji go nie ma. Pierwsza losowa aukcja https://allegro.pl/oferta/klucz-napinacza-paska-rozrzadu-fiat-1-1-1-2-1-4-8v-8244902183
  4. Np. rondo na wjazd na parking, albo teren jakieś firmy? Ile jest wjazdów na parking w obrębie skrzyżowań? Znam więcej przykładów niż jeden. Ze swojej strony żadnej kombinacji tu nie widzę i nie jest to dla mnie żadna nowość.
  5. Czerwone pierwszeństwo, zielony musi ustąpić.
  6. Jeszcze raz przeczytaj w całości, co napisałem, bo słowo "koła" umknęło w procesowaniu tekstu pisanego. Pozwoliłem zacytować poniżej, czytaj dokładnie i ze zrozumieniem, zanim palniesz mądrości i będziesz mnie pouczał w tym temacie! Blokada koła wałka (czyli konkretnie koła napędowego wałka) jest tym samym co blokada wałka? W powyższym wskaż mi, gdzie to napisałem, bo dopatrzyć się nie mogęUważniej proszę czytaj posty, a nie po łebkach. Co więcej kolega @technixzapytał o blokadę koła wałka (czyli tożsame z przytrzymaniem, bo trzymanie to blokowanie) i otrzymał POPRAWNĄ odpowiedź! Jeżeli by zapytał o blokadę wałka rozrządu, to otrzymałby inną odpowiedź, ale też poprawną! Dla mnie blokada koła wałka to nie to samo co blokada wałka. Co więcej ów przyrząd ma oficjalną nazwę blokady koła pasowego wałka rozrządu! Pewnie też nie zauważyłeś, że w jednym z postów podałem numery OEM przyrządów z ich nazwami!
  7. Jest coś więcej od parametrów lepkościowych, czyli API i ACEA. Leje się o parametrach w instrukcji podanych.
  8. Napinacz to to z dwoma dzyndzlami, blokada koła wałka jest w centrum fotki i pod spodem
  9. Poniżej numery OEM potrzebnych wzorników, blokad i narzędzia do napinacza. Po nich znajdziesz co trzeba. 2000004400 - wzornik ustawienia wałka rozrządu 2000004500 - wzornik ustawienia wału 2000004200 - blokada kola pasowego napędu rozrządu 1860987000 - narzędzie do napinania paska Numery 2000004400 i 2000004500 z aukcji zgadzają się. Brakuje jeszcze narzędzia do napinania i blokady koła wałka.
  10. Są tacy, którzy twierdzą, że się da i im się udało. Procentowego rozkładu uda się/nie uda nie znam
  11. Już nie napiszę gdzie możesz sobie tym pędzelkiem, tę farbkę nanieść, przy tym silniku. Niejeden potem płakał, że nie jedzie itd., a potem i tak blokad szukał - uwielbiam czytać o takich "oszczędnościach" Ale skąd masz wiedzieć, że przy wymianie paska rozrządu w tym silniku trzeba poluzować koło napędu wałka rozrządu (za dokumentacją techniczną)? Potem czyta się o pędzelkach i farbkach. Na pędzelek i farbkę metoda jest zwana "uda się, albo się nie uda". Podsumowując. Nie chce się kłopotów? Robi się zgodnie z instrukcją serwisową, a i używa klucza dynamometrycznego. @technixgoogle Twoim przyjacielem. W sieci można znaleźć wypożyczalnie blokad rozrządu.
  12. Takie same jak: 1. Seat 2. Isuzu. 3. Subaru. 4. Cupra. 5. Misthubishi. 7. Jeep 8. AR 9. FIAT Tak, podpada to pod jeden podmiot w tej samej hali Czyli według Twych kocopołów pozostałe prezentują ten sam poziom A czy tak jestDopowiedz sobie Mości Panie Ps. Lancer to Misiubisi? Kupuj tylko używane, żeby nie jeździć do ASO, bo FIAT-a też robią Co się skończy? Tej kasy nie było, nie ma i nie będzie, za to szpitale są zamykane, armia na papierze itd. Swoją kasę rozdają, czy z podatków? Nie tylko FIAT, we wszystkich autach z elektroniką zapłonową i sterowaniem silnika (jak zwał, tak zwał) check pali się przy włączonym zapłonie i wyłączonym silniku Jak powyższy kocopoł ma się do Twego do jeszcze wyższego kocopoła, który zacytowałem powyżej? Żeś się tymi nowymi od FCA z Checkiem najeździł, że aż strach Cały jeden Konsekwencja, że aż strach Ale mnie to nie dziwi, pieniactwo autokącikowe we krwi W małej 500 jest więcej kontrolek od awarii poduszek? Poszukam w moich, może gdzieś wypadły, bo w każdym świeci tylko jedna Też mi autorytet, gdyby chociaż miał pojęcie o tym, jak działają systemy w autach, ale nie, kocopoły trzeba gadać. Ważne, że kasa się zgadza.
  13. Podłączałeś kiedyś HUB'a pod USB w kompie? Jeżeli nie, to radzę przyjrzeć się jak to wygląda przy pomocy lsusb i lsmod, itp, tudzież w menedżerze urządzeń w Windows. Jeżeli podłączałeś, to również proponuję przejrzeć, ale ze zrozumieniem. [.] PS. Żebyś nie zdziwił się, że zobaczysz HUB'y USB bez podłączonego HUB'a, przy okazji ze sterownikiem np. "microsoft generic usb hub driver"
  14. Polecam bardziej upewnić się w temacie. To, że sterowników nie ściągasz nie oznacza, że nie są potrzebne i nie są używane. Jeszcze żeby zdziwienia nie było, USB ma ograniczoną wydajność prądową, zależną od wersji i typu.
  15. Proponuję zapytać gumiarza. Miałem ostatnio wkręt w jednym z moich kółek. Zakleił i nie miał nic do normalnego śmigania, jak to stwierdził, opona jak nowa. Wcześniej na poprzednich oponach były inne pomniejsze przebicia od czoła (blaszka, wkręt, gwóźdź) i po naprawie śmigały po kilka lat. Ps. Wkręt sam się nie wkręcił, a wbił, o ile ktoś go nie wkręcił
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.