Jump to content

krowka

użytkownik
  • Content Count

    950
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    11h 57m 2s

About krowka

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 09/18/1978

Profile Information

  • Name
    Marek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Toruń, Polska
  • Zainteresowania
    Programowanie, giercowanie, motoryzacja (kolejność przypadkowa)
  • Car
    FIAT 500X, FIAT Grande Punto

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Co to za pytanie? Tyłek w troki i pojeździć. To Ty odpowiesz, czy warta swojej ceny, czy nie. Jeszcze chwila i wątek będzie zawalony VAG-ami, już się zaczyna Chyba, że chcesz kupić to co ktoś inny chce Pytać ludzi, którzy nie widzieli, nie mieli, nie jezdzili, ani AR, ani proponowanymi VAG-ami
  2. Lepiej więcej nie myśl, bo Ci szkodzi. Do tego jeżeli już wypisujesz swoje bohomazy, to proszę czytaj łaskawie cały wątek, bo widzę jakieś kompleksy ujawniasz. Na szczęście to nie mój problem
  3. W postach powyżej masz odpowiedź, nie podałem nazwy firmy, ale nijak się ma do motoryzacji. Czyli teraz wygląda tak. Ktoś się zgłasza z produktem i na szybcika dorabia się ideologię motoryzacyjną. Produkt pokazany w sposób praktycznie identyczny jak w znanym serialu. Jeżeli chcesz wiedzieć czyja, to sobie obejrzyj.
  4. Mamy forumowego wielbiciela bylejakości Z grubsza to sobie można pokazywać, pomiędzy kolegami... Jeżeli ktoś publicznie coś daje, to niech to chociaż ma namiastkę rzetelności... Fachowiec Zachar nie wie, że jest coś takiego jak D5S, więc pierdzieli ostro o spryskach i sampoziomowaniu w biksenosnach/ksenonach ku radości łykającej wszystko gawiedzi, a o wyjątkach nic. Potężna dawka światła, czyli jaka? Są konkretne normy, ta potężna jasność jest dobrze znana, mierzalna, ale chłopina nie raczył się przygotować. Poniżej natężenia 2000lm nie ma potrzeby montowania sprysków i samopoziomowania. Technicznie o autach pojęcia nie ma. Ładne miękkie powolne gadanie na mnie nie działa. Do tego ta reklama kropli do oczu - coś nowego... Wiedziałem, że spojrzenie na ten materiał to strata czasu i oglądanie marnej reklamy, tym razem kropli... Teraz pozostaje pytanie. W LED-ach nie ma sprysków i samopoziomowania? Jeżeli nie ma, to dlaczego? Odpowiedź powyżej, a co za tym idzie jeżeli mają mniej niż 2000lm świecą tak jak D5S.
  5. Celem porównania czego? Porównania zużytych gratów? Starych odbłyśników z beznadziejnie ustawionym biksenonem? Te H4 ze stargeo SEC-a to dopiero HIT! Gdyby H4 mi tak w GP świeciły, to dawno reflektory śmietnik by zaliczyły. Od roku większości tych motoryzacyjnych celebrytów już nie oglądam, komercja za bardzo razi, merytoryka kulawa. Do tego dochodzą byle jakie ustawienia parametrów sprzętu, którym robiono materiał, co widać po zdjęciach. Ten ksenon na odbłyśniku też pewnie się z czymś zderzył. Ogólnie jest parcie na ledy, bo reflektory tańsze w produkcji, zajmują mniej miejsca w komorze. Gdy dochodzi uszkodzenie leda, to kieszeń szybko staje się lekka, dużo lżejsza niż np. zakup w ASO palników D5S, które tanie nie są - od sztuki około 800zł, na wolnym rynku około 300-400, ale w porównaniu do kilku tysięcy z ledem, to jak koszt zwykłej żarówki żarnikowej. Stąd led musi żyć. Jeszcze dziś sprawdziłem w garażu, do którego wpada zewnętrzne światło, jaki jest poziom oświetlenia wnętrza na biksenonach D5S. Wewnątrz zrobiło się jaśniej, odbija się światło na suficie nad autem, na ścianach... Garaż wysokości około 2,8m. Na H4 to samo, do tego jasne białe światło, a nie jakaś pomieszana żółć/czerwień/pomarańcz jak z PF126P z prądnicą na żarówkach R2, czy jakie one miały symbol.
  6. Dlatego nie ograniczyłem, zawsze może coś wyskoczyć, bo coś nie poszło w masówce Znam przypadek jak i przyczynę wystąpienia - aż takim ignorantem nie jestem. Gwoli ścisłości makarony bodajże w 2007 wypuścili serię Bravo II z zaklejonymi otworami w progach. Kto zauważył i udroznił problemu nie miał. Jak dobrze pamiętam to Bravo miał użytkownik Renka, Czacha(?) Więc pudło z tłumaczeniem, bo wiem lepiej od Ciebie. Dobra, teraz wskaż mi zardzewiałe od FCA z 2019 😂
  7. Wiesz co oznacza skrót itd? Jeżeli nie, to rozwinę: i tak dalej. Miałem wszystkie wymieniać? Zapchałbym FS na którym baza forum stoi 🤣 Ps. FS - File System,czyli system plików - wredny jestem.
  8. Zachar i wszystko jasne. Szkoda czasu na oglądanie długiej reklamy. Bixenon rzeczywiście źle ustawiony patrząc na zdjęcie. Ciekawe z jakimi parametrami wykonano każde z tych zdjęć. Na pewno nie są te same Na soczewkowym biksenonie nie mam tak ostrego odcięcia, znaków by nie oświetlało, a źle ustawiona cyfrówka bez problemu zrobi górę z odcięciem, do tego co się stało ze światłem odbitym od podłoża? Wiek i zużycie reflektorów też nie jest bez znaczenia, w szczególności H4 że starego SEC-a, ehhh.
  9. A to ciekawe, owe Punto oryginał, czy już po przygodach? Na czym ma naloty rudej? Jestem ciekaw. Jeżeli ktoś nie dopatrzy progów za przednimi kołami, to po wypiaskowaniu ruda wlezie, ale jeżeli są od nowego chlapacze, to rudej mówi się, właśnie, co się mówi, gdy nie ma? Potwierdzę fakt, że do mojego GP z 2007 roku też nie mam do czego spawać, ale z zupełnie odwrotnej przyczyny Zdrowy jest Ach te FIAT-y UNO MK I, MK II Made In Poland, Ritmo itd. - trochę od tej zgnilizny czasu minęło... Żyj dalej w średniowieczu Ostatnią zgnilizną jaką miałem okazję jeździć, to był PF 126P z 1985 roku. UNO MKII z 1993 roku Made In Italy miał zdrową podłogę, progi zdrowe - trochę się przyczyniłem, bo dbałem o to auto, 3 lata temu sprzedałem, Corsa B z 1997 podłoga przegnita na wylot, podłużnice pod poszyciem bagażnika odpadły... Co ciekawe było więcej chętnych na zgniłą Corsę niż zdrowe UNO. W Corsie to nawet z przodu maski firanka się zrobiła, trzeba było uważać, żeby rąk przy otwieraniu nie pokaleczyć Corsa sprzedana od ogłoszenia w ciągu 5 dni, UNO ponad miesiąc... Nadal u kogoś jeździ - zarejestrowane, opłacone OC, Corsa -nie wiem.
  10. Do tego dodam 1.4 T-Jet, 1.4 MultiAir, 2.4 TigerShark, 1.6 E-torQ, 2.0MJ, 1.6MJ, 1.3MJ, 0,9 - hydraulika. FIRE 1.0 8V - płytki
  11. Koniec świata, poleca FIAT-a... Totalna niekonsekwencja, ewentualnie po co inny ma mieć lepiej, co? Może będzie miał gorzej 😂 To dla przypomnienia jak widzisz te auta. Zdecyduj się jak facet, a nie jak ...
  12. Zacząłem szperać i wygląda na to, że przepisu zwalniającego z obowiązku jazdy 24h na mijania nie wprowadzili dla "starych aut". Zatrzymałem się na etapie, że tego typu auta miały być zwolnione z obowiązku, wtedy miałem właśnie okazję jeździć PF126P z prądnicą, ale z racji spalenia się prądnicy otrzymał alternator. Były wnioski o wprowadzenia zwolnienia, ale wygląda na to, że ich nie uwzględniono i nie zrealizowano. Z racji braku potrzeby drążenia tematu w tamtym czasie, bo prądnica uciekła, już nie drążyłem tematu, ale w pamięci mi coś zostało i palnąłem bzdurę.
  13. Jak chcesz, to mogę dołożyć o Tobie to co myślę. Tekst o oddanie PJ ma głębszy przekaz, ale poprawność polityczną trzeba zachować. Wywlekanie niewiedzy i ignorancji boli, co?
  14. Jak to czytam to ręce opadają. Żebyś kiedyś się nie zdziwił.
  15. Oddaj PJ skoro twierdzisz, że tych świateł nie używasz, z instrukcji auta dowiesz się jak bardzo się mylisz. Z tyłu mijania i drogowych nie ma, ale pozycyjne jak najbardziej 🤣
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.