Skocz do zawartości

Jarek837

użytkownik
  • Liczba zawartości

    262
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Jarek837

  • Urodziny 07.02.1983

Profile Information

  • Lokalizacja
    Nowy Sącz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Jarek837's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

4

Reputacja

  1. Chodzi o to, że stosując szybę hartowaną i zalaminowaną na warstwie folii, spełniasz warunek wytrzymałości szyby jako balustrady. Szyba będzie hartowana - więc łatwo się nie da jej rozbić, ale będzie jednocześnie zalaminowana - i nawet jeśli rozbije się warstwa hartowana to całość będzie trzymała się na folii. Oczywiście jedna folia to za mało, ale już 4 warstwy folii 0,36mm (czyli ok. 1,5mm) przyjmuje się, że maja wytrzymałość jak krata z drutu fi 10 o oczku 10x10cm. Pewnie trochę ci namiesza w głowie, ale warto poczytać: http://www.swiat-szkla.pl/kontakt/6394-dobor-szkla-na-balustrady-wg-przepisow-polskich-i-niemieckich.html
  2. Teoretycznie tylko opcja nr 3. Ale cena zabija. Z tańszej wersji to jeśli tylko laminat to idź w stronę 2-4 folii, czyli klasa szyby P2-P4.
  3. Mam Sanplasta. Jakość ok. Sąsiad ma Radaway, też ok.
  4. > Witam. > Poszukuje takiej kostki > Wiecie moze gdzie taka dostane? Nie prościej to zlutować i dać w koszulkę termo?
  5. > Martwi mnie ten przebieg?? > Jakieś sugestie ? A jaki chcesz mieć przebieg w minimum 12 letnim aucie? Prawda jest taka, ze te samochody są już stare i nie ma co patrzeć na nie pod kątem przebiegu. Rada - szukaj bez rdzy, resztę naprawisz (prędzej czy później).
  6. > Łącznie naprawa kosztowała 4500 zł Rany boskie Podpal dziada Chyba jednak nie kupię astry II (a zastanawiałem się nad zmianą)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.