Jump to content

kemosabe

użytkownik
  • Content Count

    734
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    25m 50s

About kemosabe

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 06/26/1978

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Katowice i okolice
  • Car
    Astra G

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Osobiście nie jeździłem, jednak oglądając różne testy tego samochodu dochodzę do wniosku, że masz zupełnie inne odczucia. Chociażby Zachar zupełnie inaczej wypowiada się odnośnie wnętrza samochodu. Petryn, który "ględzi" na kanale youtube również. Innych nie oglądałem, bo i tak nie kupię Co do ceny, to co innego cena w cenniku, a co innego za samochód w salonie. Z tego co wiem, u Opla można dostać spore rabaty (w przeciwieństwie do Peugeota). Mnie osobiście auto podoba się z wyglądu. Ale ja mam chyba jakiś inny gust, bo Peugeot z zewnątrz w ogóle mi się nie podoba (choć w środku jest ładny). Jednak z dwójki: Peugeot - Opel, wizualnie zdecydowanie wybrałbym Opla
  2. Nie liczyłbym na to że klimatyzację da się ogarnąć za 500 zł.
  3. Nie rozumiem skąd założenie, że wszyscy użytkownicy takich rowerów to idioci na drogach, oraz że każdy taki rower ma monstrualny silnik i jeździ bóg wie jak szybko. Takie rowery to świetna sprawa np. dla osób starszych (również takie z manetką, bo przecież nie każdy ma siłę i na tyle zdrowe kolana, żeby cały czas pedałować). Takie zakazy bez rozróżnienia mocy silników są dla mnie bez sensu. Tym bardziej, że przeciętny rowerzysta bez silnika potrafi rozpędzić się powyżej tych 25km/h
  4. kemosabe

    Ford Focus mk4

    Patrząc na to zdjęcie dochodzę do wniosku, że projektanci zaczynali właśnie od tego nadwozia, gdyż moim zdaniem w SUVie przód wygląda całkiem dobrze. Niestety później "przenieśli" go do normalnych modeli i tam już wygląda zdecydowanie gorzej
  5. Z tego co swego czasu czytałem, to w Tipo było tak, że do 1.4 95KM montowane miało być Tartarini w zewnętrznym warsztacie bez utraty gwarancji, natomiast T-Jet miał wychodzić z instalacją LPG z fabryki i tam miało być Landi Renzo. Jednak to tylko informacje prasowe, nie wiem jak to w praktyce wygląda. Ja z Auto Gas Aries jestem bardzo zadowolony. Nie montowałem wprawdzie do nowego samochodu, jednak zamontowana i serwisowana u nich instalacja w Astrze działa bardzo dobrze. Może nie są najtańsi, ale polecam ich każdemu.
  6. kemosabe

    Ford Focus mk4

    Dokładnie tak samo mi się w pierwszej chwili skojarzył: taki Hyundai. Po chwili, jak spojrzałem na tył, to sobie z kolei pomyślałem: takie trochę skrzyżowanie Astry z Tipo. W środku oczywiście nie mogło się obejść bez paskudnie wystającego tableta Generalnie. Nie jest ani ładny, ani brzydki. Moim zdaniem taki... nijaki.
  7. Bardzo ładne auto. Zresztą przed liftingiem również Tylko dlaczego tak zepsuli wnętrze? Znów ten doklejony tablet
  8. Może coś w tym być rzeczywiście. To wskazywałoby - tak jak przypuszczałem - jakieś kwestie finansowe. A w tej Fieście ze zdjęcia - rzeczywiście słabo to wygląda. Tyle że generalnie od jakiegoś czasu wnętrza Forda słabo wyglądają. Z drugiej strony jest Fiat, który w Tipo robi dwa różne kokpity dla różnych wersji. Może nie są porywające (zwłaszcza ten sterczący tablet ), ale da się to rozdzielić.
  9. Dla mnie takie odstające tablety są brzydkie po prostu. W Peugeocie jest fajnie wkomponowany. Napiszcie proszę - i nie ma w tym zapytaniu żadnej ironii - w czym taki tablet jest wygodniejszy i bardziej funkcjonalny od tradycyjnego radia i sterowania nim i komputerem pokładowym w kierownicy? Poza funkcją nawigacji oczywiście (przy czym zwykle - jeśli nie ma ona dostępu do sieci to i tak podpina się telefon). Moje zdanie jest takie, że jak jadę to i tak nie patrzę na ten wyświetlacz - a jak stoję to po co mam na niego patrzeć? Obsługa radia - w kierownicy + wyświetlacz między zegarami Obsługa systemu głośnomówiącego - w kierownicy Obsługa komputera pokładowego - w kierownicy + wyświetlacz między zegarami Obsługa tempomatu - w kierownicy + wyświetlacz między zegarami Obsługa ogrzewania i klimatyzacji - pokrętła Do czego w takim razie służy taki tablet? Jaka jest jego realna użyteczność? Podkreślam jeszcze raz - nie ma w moim pytaniu ironii, tylko ciekawość, gdyż codziennie jeżdżę autem bez takiego ekranu a od czasu do czasu gdy mam okazję jechać autem z takim wyposażeniem, to poza tym że jest wygodniejsza nawigacja (chociaż nie monitorująca w Polsce ruchu ulicznego) i tym ładniej wyglądają wyświetlane informacje nie widzę jego zastosowania jakoś. Ale może czegoś po prostu nie zauważam? Edit: Takie rozwiązanie multimedialne moim zdaniem ma większy sens. Ciekaw jestem jak to się w praktyce sprawdza: LINK
  10. Tylko że te trendy przecież ktoś kreuje. Pytanie czym kieruje się ten, kto je wymyśla. To przecież wygląda tak, jakby projektant projektował deskę rozdzielczą i gdy ma już ją gotową, to przypominał sobie: "o jeszcze tablet!" i dokładał go po prostu gdzieś na środku Tak jak w tej Kijance z pierwszego posta. Sam kokpit jest bardzo ładnie według mnie zaprojektowany. Tyle że później ktoś przypomniał sobie o tablecie i go po prostu przymocował na środku.
  11. Nie wiem czym kierują się styliści tak "doklejając" te tablety Może to kwestia kosztów?
  12. Fakt. Fordowi średnio wychodzą ostatnio te kokpity. Za to Opel całkiem estetycznie to rozwiązał.
  13. Napisałeś, że nie ma nic bardziej wygodnego niż wystający tablet a ja uważam, że sterowanie w kierownicy jest jednak wygodniejsze A co do Skody, to nie wiem jak jest szybka, ale ten tablet ma moim zdaniem ładniej wkomponowany od Kijanki Zresztą Skoda była przykładem pierwszym z brzegu. Żeby nie było że jestem Skodziarzem (bo ostatnia Skoda, którą jeździłem to była Octavia I z nieśmiertelnym TDI jakieś 10 lat temu) to np. Hyundai Tucson też ma to ładnie wkomponowane - nie jak tablet na uchwycie montowanym na kratkach nawiewu A tak serio, to jaka jest przewaga funkcjonalności takiego tableta? (oprócz funkcji nawigacji?) Przecież jak jadę, to stacje radiowe zmieniam w kierownicy, wyświetlanie komputera pokładowego - też w kierownicy, tempomat - w kierownicy. Klimatyzację i ogrzewanie - pokrętłami. Do czego jest potrzebny w czasie jazdy taki tablet?
  14. Moim zdaniem nie ma nic bardziej wygodnego niż sterowanie podstawowymi funkcjami w kierownicy. Tablet jednak wymaga odwrócenia uwagi od drogi i jest bardziej absorbujący niż zwykłe pokrętła i przyciski (zdecydowaną przewagę moim zdaniem ma tylko w przypadku funkcji nawigacji). Ale już abstrahując od samego tabletu - bo tego już uniknąć nie sposób - to można go jakoś przecież ładniej wkomponować w deskę (jak np. w skodzie kodiaq) niż tak "przyklejać" go jakby był dokładany przez samego użytkownika i mocowany na kratki nawiewu. Dla mnie takie "przyklejane" tablety są nieestetyczne.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.