Skocz do zawartości

szymon1988

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 052
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Profile Information

  • Lokalizacja
    BS

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

szymon1988's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

21

Reputacja

  1. Na sprzedaż 2 sztuki wzmiacniacza Pioneer GM-3300T 300W. 100 % sprawne, wygląd zewnętrzny również nienaganny. Dane techniczne: Peak Music Power 300 Watts Number of Channels 2 Load Impedance Capability 2~8 Ohm (Stereo)<br/>4~8 Ohm (Bridged) Continuous Power (4 ohm) 60W x 2 Continuous Power (2 ohm) 75W x 2 Continuous Power (1 ohm) Continuous Power Bridged (4 ohm) 150W x 1 Frequency Response 10Hz ~ 50 kHz Total Harmonic Distortion 0.008% Signal-to-Noise Ratio >100dB Dimensions 11-13/16"x 2-3/8"x 7-5/8" (300 mm x 60 mm x 194 mm) Bridgeable Channel # Capability 2/1 Balanced Isolator Input Circuit RCA Inputs 2 Channel Speaker Level Input 2 Channel Input Level Control Hi-Volt (400mV ~ 6.5v) Built-in Crossover Selectable LPF Crossover Frequency Range 80Hz, -12dB/Oct. cena za 2 sztuki 260 zł http://olx.pl/oferta/2-sztuki-wzmiacniacza-pioneer-gm-3300t-300w-CID5-IDg4yFz.html http://olx.pl/oferta/2-sztuki-wzmiacniacza-pioneer-gm-3300t-300w-CID5-IDg4yFz.html
  2. Na sprzedaż radio Alpine CDE-103bt. Radio dla audiofila. Stan wizualny jak na zdjęciach. Stan techniczny - wszystko działa (AUX, USB, RADIO) jedynie CD nie działa (zacięta płyta). MOC -4X50W Wybór 4 kolorów wyświetlacza 1 PRE-OUT 2V FUNKCJA RDS -EON MP3, WMA System bezstratnej kompresji AAC Wejście na panelu frontowym AUX/ BLUETOOTH -wbudowany zestaw Parrot Bluetooth oraz współpracuje zarówno z telefonem iPhone, jak i odtwarzaczem iPod. wejście usb na panelu frontowym Obrotowe pokrętło i funkcja Quick Search umożliwiają łatwe i szybkie przeglądanie muzyki w odtwarzaczu iPod według list odtwarzania, wykonawców, albumów, utworów, gatunków, podcastów, audiobooków lub kompozytorów. W zestawie: -Radio -Panel -Pokrowiec na panel -ramka do mocowania -Przejscie z radia na dwie kostki Cena: 260 zł + koszty przesyłki 19 zł.
  3. Alpinestars SMX-5 - mam polecam, w tych pieniądzach chyba nic lepszego nie da się dostać
  4. temat pewnie przeterminowany - ale dla potomnych napisz co potrzeba mam dostęp do fajnych cen
  5. klima podejdzie bez problemu, silnik powiesz bez problemu przewody paliwowe podejdą pompa w 1.1 jest 1 barowa rdza - nadkola, progi
  6. jest zarówno metoda uczenia się gdzie mozesz podejrzec poprawne odpowiedzi od razu po przeczytaniu pytania, jak i opcja testu, gdzie wynik pojawia się po zakończeniu testu i obowiązują zasady jak na egzaminie.
  7. Długo szukałem w necie aktualnej bazy pytań i natrafiłem przez forum motocyklowym na jedną stronę gdzie mieli mieć wszystkie pytania egzaminacyjne. Jako, że przygotowywałem się do egzaminu teoretycznego bez dostępu do szkół jazdy i ich materiałów wykupiłem dostęp za 20 zł na 3 miesiące. Efekt taki, że po tygodniu poszedłem zdawać i zdałem więc mogę teraz udostępnić dane do strony dla wszytskich, którzy mają w planach zrobienie prawka w razie czego pisać przez PW podam dane do logowania i stronę. Teraz czas na praktykę
  8. rozstaw szpilek też jest identyczny (ssący)? Bo wiem, że z wydechowym jest różnie
  9. Zmieście się do sc czy musi być głowica od 1.2?
  10. po krótce: sc 1.4 16v z głowicą 1.2. z 2 miesiące temu pseudo mechanik wymieniał mi olej + filtr. Ostatnio będąc w trasie samochód nagle zgasł na wolnych obrotach co mu się nie zdarzało nigdy, a następnie przez 5 minut miałem problem żeby rozrusznik "przewalił" - efekt jakby masy brakowało. Po 5 minutach silnik odpalił ale zaczął turkotać. Po dojechaniui do domu - 10 km - patrzę na bagnet - sucho kontrolka od ciśnienia oleju się nie zapaliła nawet na moment. Spuściłem co było w misce ale tam żadnych opiłków nie znalazłem. Zauważyłem za to podwozie ubrudzone olejem (słabo zakręcony lub mocno nieszczelny korek spustowy oleju). Zalałem samochód świeżym olejem valvoline 5W50. Nic to nie dało - jak olej zimny to turkocze prawie niezauważalnie. Jednak po rozgrzaniu oleju turkocze prawie jak diesel.. Obstawiam popychacze w głowicy - słuszenie? Auto nie wykazuje żadnych strat w mocy ani nie dymi. Jedynie efekt dźwiękowy zwiastuje, że nie jest tak jak być powinno.. Co byście na moim miejscu zrobili: A) kupno używanej głowicy + nowa upg + nowy rozrząd B) reanimacja obecnej głowicy - jeżeli tak to co w niej robić? Z góry dzięki za podpowiedzi.
  11. jak jest paliwo i słyhać po zapłonie pompę to obstawiam, że na 99% cpw
  12. POdepnę się pod temat - a jakie marki aku są warte zakupu?
  13. > Z jakieś dwa lata temu a potem zdziwienie skąd problemy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.