Jump to content

SorenLorenson

użytkownik
  • Content Count

    8033
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    3d 12h 40m 52s

About SorenLorenson

  • Rank
    dawca
  • Birthday 01/18/1983

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    brak
  • iMessage
    brak

Profile Information

  • Name
    Grzesiek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    CK
  • Car
    3 x 1.6: 102, 105 i 175KM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. sportowe silniki dociera się na oleju mineralnym 10w40 przez jakieś 800km lub 5h na hamowni pod dużym obciążeniem, chodzi o to, żeby olej nie redukował zbytnio tarcia, bo przecież części muszą się do siebie dotrzeć. W nowym silniku w aucie do jazdy na co dzień to raczej bez sensu, bo raz, że olej jest lekko-bieżny (słabe docieranie) a dwa, że silnik jest inaczej (ciaśniej) spasowany - mniej musi się materiału trzeć.
  2. Czym cięższe auto tym mniejsza różnica Wysłane z mojego moto
  3. Chyba patrzyli na niego przez kalejdoskop Wysłane z mojego moto
  4. Bez przesady, dopóki jest okładzina dopóty jest hamowanie, nie raz zużywałem klocki do zera Wysłane z mojego moto
  5. Do tego zwiększone ciśnienie i temperatura w wydechu odrywa zebrany wcześniej nalot Wysłane z mojego moto
  6. chyba w '15 już były montowane: https://www.proxyparts.pl/magazyn-czesci/czesc/kod-silnika/g4lc/czesc/silnik/id-czesci/7763530/
  7. i30 z oznaczeniem silnika G4LC ma regulacje hydrauliczną luzów zaworowych i do LPG jak najbardziej się nadaje. Poprzednie jednostki miały regulację szklankami
  8. 0.9t? Wysłane z mojego moto
  9. Niszę po Evo i wrx trzeba czymś zastąpić Wysłane z mojego moto
  10. w moim 105 konnym kombi rozkład masy jest taki, że przy podjeździe pod górkę też potrafię zerwać przyczepność na 2gim biegu nawet przy niskich prędkościach obrotowych silnika. Na śniegu też zdecydowanie mniej trakcji niż w kompaktach. Po prostu tanie kombi tak mają
  11. z tym, że format ma już dobre opony i chyba ciężko będzie znaleźć zdecydowanie lepsze
  12. oponami tego chyba nie rozwiążesz, może mały upgrade skrzyni? https://inter-rally.pl/product-pol-50538-Szpera-helikalna-torsen-Opel-Astra-Corsa-M32-6spdOPC-VXR.html torsen w codziennym użytkowaniu akurat sprawdza się znakomicie
  13. Te crossclimate+ nie dają rady? Wcześniej byłeś z nich zadowolony. Wysłane z mojego moto
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.