Jump to content

SorenLorenson

użytkownik
  • Content Count

    7894
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2d 16h 57m 5s

About SorenLorenson

  • Rank
    dawca
  • Birthday 01/18/1983

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    brak
  • iMessage
    brak

Profile Information

  • Name
    Grzesiek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    CK
  • Car
    3 x 1.6: 102, 105 i 175KM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. no to teraz trzeba sprawdzić kompresję, może zawór się zawiesił na jakimś nagarze
  2. wykręcasz świecę i jak jest sucha to masz problem z paliwem (pewnie z pompą) a jak mokra to pewnie z zapłonem - pewnie cewka. To chyba najprostsze co można zrobić na szybko, żeby coś ustalić.
  3. Nie wiem, wymieniłem Aku i problem zniknął. Działo się tak jak mu już bardzo brakowało prądu i nie kręcił silnikiem. Wysłane z mojego moto
  4. u mnie cofało zegary jak aku dostawał jakiegoś zwarcia i prądu brakowało
  5. czy KUB zakończył już przygodę w Austin?
  6. może leon 3 2.0 tdi 150km -> 380L bagażnika i dobre osiągi. Na minus dość sztywne zawieszenie, które nie każdy lubi.
  7. ja znalazłem sprytny sposób na wywożenie wkrętów z budowy 😄
  8. niebieska chmurka to raczej na pewno spalony olej silnikowy
  9. Ale w nich chyba nie było silnika 1.8 Wysłane z mojego moto
  10. z tego co kojarzę to nie było lancerów kombi z silnikiem 1.8
  11. hej, tu masz zawory sterujące kołami zmiennych faz rozrządu, co prawda w ecoboost ale w ti-vct jest tak samo, tylko dostęp jest lepszy: jak zawór jest walnięty to pojawia się błąd położenia wałka rozrządu, co ciekawe ten błąd nie musi generować pojawienie się check engine na zegarach. Podepnij się pod kompa, jak nie ma błędu położenia wałka rozrządu to raczej nie tędy droga.
  12. w renault k7m miałem cewki zamontowane na pokrywie zaworów. Jak silnik był gorący to miałem problem z wypadaniem zapłonów - podobnie jak jest u ciebie. Wymiana padniętej cewki rozwiązała problem. Do tego znalazłem u siebie firmę, która ma tester do cewek i na parkingu pod sklepem wyciągnąłem cewki a oni sprawdzili która szwankuje. Wcześniej wymieniłem świece i kable WN ale nic to nie dawało.
  13. trochę śmieszne i trochę straszne
  14. nowy duster wychodzi teraz z silnikiem 1.0 tce 100KM na pośrednim wtrysku, więc może zaraz pojawi się w wersji z LPG. Tylko 35kkm/rok to pewnie niezbyt będzie przyjemnie w tym aucie
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.