Skocz do zawartości

carl23

użytkownik
  • Liczba zawartości

    761
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

4 obserwujących

carl23's Achievements

młodociany kierowca

młodociany kierowca (11/20)

0

Reputacja

  1. > Spotkasz się z moja opinią, że oczko wyższy model (mondeo) z 2005 r. tdci krajowy - przy cenie > wywoławczej 20kzł - bez odzewu. > A Ty chcesz za benzynowego focusa od tego rocznika płacić 18kzł. Weź pod uwagę, że TDCI w mondeo ludzie boją się jak ognia, nie ważne, że można je sprawdzić dobrze przed zakupem i miło śmigać, ot po prostu boją się mondków w TDCi ze względu na opinię o wtryskach szczególnie, a jak nasłuchają się jeszcze że wtryski+ dwumas i się robi 7 tyś, to uciekają gdzie pieprz rośnie... Kolejna sprawa to praktycznie zerowy ruch (grudzień, święta, każdy myśli, że rocznik zaraz przeskoczy i potanieją auta, co prawdą nie jest, bo rozbieżność w cenach między rocznikami jest i tak zazwyczaj z 5 tysi. Każdy co odrobinę zna światek motoryzacyjny dokładnie wie jak będzie wyglądał taki focusik za 14 tysia...
  2. > To lepiej go sobie odpuść jeżdżę również foką II ... I to jest złota rada. Foka II za 14 będzie produktem focusopodobnym, do ładnego, ładnie utrzymanego focusa z klimą trzeba mieć 18 w kieszeni i to nie gwarantuje sukcesów. Po 14 to ciężko jezdny w kombi po leasingu znaleźć. Ja wiem, że zaraz się spotkam z opiniami "bo w mojej okolicy są po..." ale proponuję pojechać i obejrzeć ze 3 szt z jakimś kumatym mechanikiem, zadziała to jak najlepsza terapia. Mikołaj niestety już był, a w motoryzacji zasady są dość twarde.
  3. > A Focus II ? Podobno super się prowadzi ale nie miałem przyjemnosci... jak z awaryjnością? W tej cenie to focusa II zapamiętasz jako najgorsze zło...najgorzej jak budżet ma się niski a loty wysokie...
  4. > Lacetti, Astra II, Civic za niezłe prowadzenie, Corolla za niską awaryjność, Megane za komfort ... > oj wiele tego. Może napisz jaka wielkość auta i jakie nadwozie konkretnie byś chciał, to > będzie łatwiej Bardzo dobre przykłady, szczególnie pierwsze dwa, ze wskazaniem na lacetti, będzie podobnie tanio jak w stilonie a i linia w hatch niegłupia.
  5. Ale Panowie co Wy tu porównujecie 2.5 od mondeusza, gdzie ten silnik pamięta lata 90te do 3.2, który jest dużo bardziej skomplikowany...
  6. > sory pomyslalem o audi. Ale 3.2 v6 to napewno fsi Biorąc pod uwagę jednakowoż dobry zakup auta, to finalnie wg mnie ten 3.2 wyjdzie drożej w eksploatacji. 13 gazu to chyba tylko przy oszczędnej jeździe w trasie, instalka-a właściwie jej koszt to koszt nowego dwumasu, turbo i ewentualnie regeneracji ukł paliwowego, koszty zakupu dobrego egz-na plus dla TDI ze względu na większą ilość na rynku wtórnym, po 2009r 2.0 TDI już były "przyzwoite" i nie ma tych problemów co w pocz produkcji nieszczęsnego 2.0. 3.2 ma również dwumas, skomplikowany ukł paliwowy, mnogość czujniczków, do tego instalacja gazowa co praktyka pokazuje, że nigdy cacy z nią też nie jest itd itd. Finalnie wg mnie eksploatacja 3.2 na minus. Frajdy z jazdy nie bierzemy pod uwagę, jak również przyspieszeń.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.