Jump to content

krzysq11998866

użytkownik
  • Content Count

    1816
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Normalny

About krzysq11998866

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 05/17/1986

Profile Information

  • Lokalizacja
    BS
  1. Tylko że diesel z bezpośrednim wtryskiem w tych temperaturach to nie wiem czy w ogóle włączy świece a nawet jeśli tak to odpali tak samo że sprawnymi jak i bez.
  2. W tych Toyotach była wada fabryczna w postaci zapadających się tulei cylindrowych. Najpewniej głowica do zdjęcia i roboty plus planowanie bloku. Naprawa możliwa jeden raz i nie rozwiązuje problemu. Potem silnik na złom.
  3. Przyglądnij się zdjęciom. Auto po taxi a w opisie ani słowa.
  4. EGR przynajmniej do dokładnego czyszczenia, potem zostawić odpiętą wtyczkę lub próbować zaślepić - w fazie testów nie przejmuj się kontrolką, która zapewne zapali się, gdy EGR ma potencjometr położenia (domyślnie - dochodzi do niego 5 przewodów, gdy brak ww. - 3), na 99% to on odpowiada za objawy.
  5. Jest jeszcze ciekawa alternatywa w postaci Renault Modus
  6. > Test przelewowy nie określi lania wtryskiwaczy. Tylko wewnętrzne nieszczelności Co dalej - chyba odpuszczę temat, bo objawów żadnych niepokojących auto nie daje. Różnica 85/70 to też zbyt mało - ostatnio sprawdzałem auto, gdzie różnice wychodziły ponad 100% - tam nie ma wątpliwości, natomiast przyszła wiosna, auto odpala i właściciel zrezygnował z naprawy
  7. > Zrób jeszcze próbę przelewową, to więcej Ci powie o wtryskach, bo tak jak wyżej pisałem, korekty > nie zawsze świadczą o złym stanie silnika/wtryskiwaczy. Wyniki przelewów po 4 minutach na wolnych obrotach: I - 70 ml II - 85 ml III - 70 ml IV - 70 ml.
  8. > Trzeba bylo VAGa nie podlaczac Auto jezdzi jak trzeba, odpala jak trzeba, wiec po co szukac dziury > w calym Pudło. Laguna II 1.9 dCi Prestiż sprzedany. Podłącza się zatem CLIPa, ale to i tak z zupełnie innego powodu - ot tak na korekty spojrzałem i nie bardzo mi się to podoba.
  9. > Wtryski albo silnik złom. A kiepskie paliwo może być, w sensie to konkretnie zalane?
  10. Pomiar na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku (wcześniej trasa 300 km): I: +3,2 II: -2,8 III: +0,8 IV: -0,7 Przelewów jeszcze nie sprawdziłem, natomiast co z tym robić i czy w ogóle, jeśli silnik nie daje żadnych negatywnych objawów, tj. odpala idealnie, chodzi równo, nie kopci, spalanie katalogowe
  11. > Popieram, nie wyobrażam sobie jak przepalona chemia ma wyczyścić twardy nagar ze spalin. Rozbieraj > turbo, drobny papier ścierny i jazda na błysk: No, a jednak może i czyści. Mnie przypadki znajomych nie przekonały, za to moje własne auto już tak.
  12. Wszelkim czyszczeniem mechanicznym niszczysz gładź czyszczonej płaszczyzny. Skutkiem jest większa skłonność do osadzania się sadzy i nagaru i ponowne blokowanie mechanizmu. Ja u siebie wyczyściłem wlewając do paliwa Xenum In&Out Cleaner. Poczytaj o tym środku, ja też niedawno pisałem na AK - moim zdaniem jak najbardziej warto, bo pomaga.
  13. > ale nie przy 200 .000 . Przy 200 kkm to żadnych problemów w tym silniku być nie powinno. Teoria swoje a praktyka swoje.
  14. > I to i to. Wymienione, ale bez zmian. Nawet pisałem z Toba o gniazdach, ale kupiłem zdrowa glowice, > ale nic to nie dalo. A może krzywki wałka rozrządu były trochę wytarte, w PD się zdarza.
  15. > Oustlander wrócił z kościoła, a ASX zimny (nieodpalany od wczoraj). I wszystko w temacie dymienia, przedmuchów i innych urban legends. Przejmującym się normalnym stanem rzeczy zaleca się spożycie ćwiartki roztworu alkoholu etylowego o mocy 40%. PS. Chlapnąć trochę olejem też ma prawo - również się nie przejmować.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.