Skocz do zawartości

badmojo

użytkownik
  • Liczba zawartości

    88
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zainteresowania
    Oj tam różne.

badmojo's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. > No, właśnie oem'y produkuje/produkowała kayaba A widzisz. Myślałem że boge...
  2. > a to jakiś lokalny sklepik, magazyn czy mają tez innych marek takie leżaki? Centrum obsługi kancelarii prezesa rady ministrów (de facto serwis fiata) robi wyprzedaż starych gratów. Głównie fiat no i lancia kappa (ze wzgledow chyba oczywistych:) ) > Jak w Kappie i przód to KYB Jak są oem'y do wzięcia to wole od kayaby:)
  3. > nie uśmiecha mi się prucie całego auta > szczególnie jeśli kable będą ok > jeśli byłyby kiepskiej jakości nie miałbym wyboru > nie zamierzam brać udziału w żadnych zawodach więc seria powinna dać radę > szczególnie, że tak jak napisałem auto było wyprodukowane w czasach w których nie patrzono na > cięcie kosztów tak jak dzisiaj Miernik i sprawdzaj opór. powinny wychodzić wartości rzędu 0,01 ohma (bardzo małe w każdym razie). I organoleptyczne obejrzenie - jak nie jest czarny, tylko widać miedź, i ma rozsądną grubość (tzn nie jest cienki jak włosek), to bym tego nie ruszał. W samochodzie rzadko stosowali CCA więc kabel będzie uczciwie miedziany, i moim zdaniem lepszy niż coś co kupisz. No i roboty mniej:)
  4. > A jakiej marki te leżaki ? OEM. Fabryka. Fabryczne. Fiat/Lancia (i tylko dlatego się pytam -zamienników bym nie brał).
  5. Czyli brać nie pytać? W sumie, za 2 zapłacę mniej niż za 1 szt nowego zamiennika... warto chyba spróbować przynajmniej - a co fabryka to fabryka...
  6. Witam Szanownych.. Mam mozliwośc zakupienia Fabrycznie nowych fabrycznych amortyzatorów do samochodu - tylko ze to leżaki magazynowe, leżały, nie wiem, z 10 lat? Gazowo-olejowe podwójnego działania (cytat producenta)jeżeli to coś zmienia:) Brać czy nie brać? Cena to 1/3 nowej Kayaby...
  7. > czyli biorę sobie przekaźnik +12V choćby taki jak o ten jakiś tekst zadaję mu sterowanie +12V z > pompy ABSu i +12V prądowy styk ze skrzynki bezpieczników pod maską. > Masa wiadomo. i mam wyjście +12 Po stacyjce prądowe na większe obciąznie niż tylko 1A, > zdałem egzamin? > czy spadek napięcia na pompie nie będzie wywalał błędu? Ja mam tak we włoszczyźnie dzienne odpalane- i problemów brak. Przekaźnik góra 200 mA pobierze więc - zasadniczo nic. Dodatkowo, + po zapłonie zwykle jest tylko jako stan logiczny- główne zasilanie idzie stałymi plusami.
  8. > Zapalniczka? pod maską? Pompa ABS - tam na 100000000% jest + po zapłonie i przez przekaźnik dajesz stały + i targasz "fazy" bez ograniczeń
  9. Bo taki zapinający do końca pasem kończącym się (tfu polska trudna języka), jest traktowany jako burcon i cwaniak co to do końca ciśnie, zamiast jak człowiek zjechać kilometr wcześniej. Ot co.
  10. jakoś kurka dobrze poskładali ten przód po "dzwonie" (no bo obie poduszki wywaliły) I kolory i szpary dobre... hmmm .... Może rzeczywiście jak niemiec kocem przykrywał to wystrzeliły
  11. > generalnie kolejnosc zasilania odszyfrowalem, tylko dziwne ze podswietlenie jest osobno. > patrzac na dolny rzad od lewej > zółty , masa, czerwony, podswietlenie dalej nie wiem, jak podlacze podswietlenie to caly czas sie > pali mimo ze radio wylaczone A na kablu od podświetlenia jaki masz prąd (w sensie rzeczywiście od podświetlenia - czy stały + np (albo po zapłonie)? W pionieerach które mam, clarionie, blaupunkcie, po podłączeniu podświetlenia pod deskę, przy przekręceniu na "światła" pomimo że radio jest wyłączone, zapalają się albo wszystkie przyciski (pioneer) albo przycisk od włączenia radia (blaupunkt/clarion). Dodatkowo, blaupunkt reagował na potencjometr od jasności podświetlenia więc ładnie "chodził" razem z całą deską. Może o to chodzi?
  12. Będę miał w łapie starą co coś popatrzę. Niestety tam się zbiera woda (jak samochód długo stoi)- w pierścieniu od ABS i kupa. Może da się to jakoś "zmodować". Stara wytrzymała ze 400k km. i została wymieniona tylko i wyłącznie z powodu pożyczenia samochodu ojcu. Stwierdził że on tak jeździć nie będzie, i wymienił na własny koszt (wkurzała go kontrolka od ABS'u). Tak to innych objawów nie miała - tylko padnięty ABS. A mówiłem- Zostawcie to w spokoju- bez ABS'u da się normalnie jeździć, mnie to nie przeszkadza
  13. > w katalogu intercarsu są łożyska w komplecie ze śrubą i zegerem. > edit: zamieszałem, to są zestawy na przód, gdzieś przy przewijaniu pomieszałem nr no no. bo to uwierz, byłby wielki hit u posiadaczy Kappy W piastę jest wbudowany pierścień magnetyczny i czujnik więć trochę to chyba ciężko rozebrać. Już ogarnięta używka za 50 PLN ze sprawdzonego źródła (oryginał z fabryki montowany, nie zamiennik).
  14. Bardzo chętnie obejrzę ten katalog Jakiej firmy? Bo Eper ani serwisówka nic nie mówi o wymianie samego łożyska ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.