Skocz do zawartości

xhejn

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 468
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O xhejn

  • Urodziny 25.04.1980

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    wieś pod Łodzią
  • Zainteresowania
    lenistwo, filmy, torrenty
  • Samochód
    nieumyty, zardzewiały

Ostatnie wizyty

486 wyświetleń profilu

xhejn's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

5

Reputacja

  1. Fajny wermucik mi wyszedł zimą. Wino z daktyli, rodzynek i jeszcze paru suszonych owoców (jako dodatki smakowe, np. figa). Do tego zaprawa ziołowa do wermutów znaleziona w szafie (chyba leżała tam z 10 lat). Ale żonie i tak nie podeszło. Wina domowe są faktycznie cięzkie i intensywne w smaku, niekoniecznie jakimś fantastycznym. Najlżejsze to chyba jabłkowe wychodzą. Teraz jabłka tanie, jak masz sokowirówkę to spróbuj jakiego jabola/cydr zrobić
  2. > miasto 16 > trasa 16 Ja podobnie: miasto 9, trasa też 9. Chyba, że jedzie (zamula) żona, to litr mniej
  3. > Standardowe wino z czarnej porzeczki, która ma bardzo gęsty (dosłownie galaretowaty) i esencjonalny > sok. ZTCP dodaje się nawet 2x tyle wody, co jest wyciśniętego soku, inaczej jest problem z > fermentacją nawet bardzo dobrych drożdży. Mój ojciec w zeszłym roku nastawił sobie takie wino, na 1L soku z porzeczki dał chyba 0,25 wody, wsypał górę cukru (na oko i "do smaku"), żeby nie było kwaśne i zonk, bo wino nie pracuje. Przyleciałem z cukromierzem i wyszło BLG poza skalą. Wystarczyło dolać solidnie wody i wino zaraz ruszyło
  4. > Czy > te wino nadaje się do czegoś? Alkohol jest dobrym konserwantem, więc powinno się dać wypić.
  5. > Gorzej to już chyba tylko olej GM może narozrabiać. 120 tys. przejechane na oleju GM 10W40. Czego mam się spodziewać?
  6. xhejn

    Dymienie na niebiesko

    > Jeśli dymi przy hamowaniu silnikiem - to pierścienie. Moja Oplina strasznie dymi po długotrwałym hamowaniu silnikiem (czyli w moim przypadku tylko na urlopie w górach ). Na nizinach nigdy przenigdy nie zakopci - ani hamowanie silnikiem, ani postój nie powodują tego zjawiska
  7. > http://bit.ly/1eDAJAo takie coś + przedłużka 1/2cala i kawałek gaz rurki dla opornych śrub. > Tańszego i bardziej pancernego zestawu nie zrobisz. Do tego najwygodniejszy. Miałem raz zapieczone śruby w aucie, oryginalny "kluczyk" poległ, teleskopowy prawie się złamał, więc bałem się mocniej napierać, krzyżak+przedłużka z rury ślicznie zaokrąglił łeb śruby. Dalej nie próbowałem
  8. > wszystko się zgadza ale za te pieniądze i dla kobiety lepiej szukać 316 albo 318 bez iS A czy Koledzy wzięli pod uwagę taki mało istotny szczegół, jak szanse na znalezienie samochodu "po dziadku, który jeździł do kościoła i na ryneczek"? Bo szanse te w przypadku BMW są zbliżone do tych, gdy gramy w Lotto, a w przypadku Lanosa możemy mówić już o konkretnym prawdopodobieństwie Obecnie większość Lanosów w dobrym stanie jest zapewne po spokojnych emerytach, którzy jazdę bokiem widzieli tylko w telewizji
  9. > Śmiem stwierdzić, że nie jest to lepsze od CB, jedynie jako jego uzupełnienie...Na głównych drogach > spisuje się ok, natomiast na mniej uczęszczanych już nie. Ogólnie CB radio sprawdza się też na uczęszczanych drogach, szczególnie na tych, gdzie latają duże (czyt. TIRy). Na pośledniejszych drogach z małym ruchem ciężko z kimkolwiek pogadać. Osobówki rzadko wożą anteny. Szczególnie wiejscy kaskaderzy w BMW i Golfach trójkach po tjuningu nie uznają anten, jako elementu szpecącego ich cuda motoryzacji
  10. A może kup sobie taką listwę z ledami, przyklej do tylnego zderzaka, kabelek doprowadź jakoś do światła cofania i będziesz miał taką meega lampę, jednocześnie mało widoczną, gdy jest zgaszona? Ostatnio ludzie się chwalili takimi listwami LED na kąciku Zrób to sam
  11. Znaczy co, objechał Cię jakiś przedstawiciel handlowy z CB na dachu i teraz masz focha? 3/4 wariatów, jakich widzę na polskich drogach, nie ma anteny od CB, więc chyba nie tędy droga. Poza tym chcesz chyba w ten sposób spacyfikować osobniki notorycznie przekraczające prędkość. A pozostali wariaci, którzy nie jadą dwieście, ale za to powodują inne zagrożenia na drodze? Im CB radio do niczego się nie przydaje, bo miśki sprawdzają tylko prędkość i promile
  12. > A z innej beczki, chyba się dobiorę do tyłka PGE, bo gną pałę. Nie wiem z czego oni swoje prognozy > generują, ale wygląda mi to na cylinder magika. U mnie tak samo, ale w odwrotną stronę. Ciągle naliczają za mało, a moje zużycie ciągle rośnie. Mimo, że robię duże nadpłaty, to potem i tak na koniec półrocza mam niedopłatę. W tym półroczu ustawiam sobie zlecenie stałe już na dwukrotność prognozy, może się wstrzelę w rzeczywiste zużycie
  13. > Generalnie po zamknięciu osłony > auto wyraźnie szybciej się nagrzewa więc jakiś sens to jednak ma Ja mam prowizoryczną osłonkę home-made i daje bardzo dużo. Szczególnie przy moim dżihadowym ekodrajvingu. Jeżdżę tak ekonomicznie, że silnik nie ma się kiedy nagrzać. Wyjątkiem jest oczywiście stanie w korku, ale to mi się na szczęście zdarza sporadycznie. W praktyce silnik szybciej nagrzewa mi się do optymalnej temperatury, czasem się przegrzeje i na chwilę załączy wentylator, ale problemu z tym nie ma. Dłuższy czas większego nagrzania i zmniejszony przewiew pod maską na postoju powoduje, że wolniej traci temperaturę. Jest to szczególnie ważne przy instalacji LPG, która przełącza na gaz tylko, gdy silnik jest odpowiednio zagrzany. Reasumując - zimą bez tej osłonki jeździłbym większość czasu na benzynie i bez ogrzewania wnętrza
  14. xhejn

    diesel czy benzyna?

    > Witam witam witam, chcę kupić Grande Punto, zastanawiam się nad silnikiem - co polecicie: 1.3 > Multijet czy może benzynkę 1.4? NTK Ale z tego, co ludzie piszo, to punto z 1.4 nie jedzie, a pali w cholerę, zatem może ropniaka + jakiś chip/program?
  15. xhejn

    Elektryczna Tesla

    > Chevrolet Volt 2014 ma 8.7 sekund do setki i kosztuje jakieś 1/3 tej kwoty (około $35k) W kraju nad Wisła, gdzie króluje TDI i LPG, ceny takich wynalazków są nieakceptowalne. A szkoda, bo takiego Volta bym chętnie przytulił
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.