Jump to content

Cendra

użytkownik
  • Content Count

    427
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

25 Normalny

About Cendra

  • Rank
    leniwy kierowca
  • Birthday 03/11/1988

Profile Information

  • Lokalizacja
    Ciechanów // W-wa
  • Zainteresowania
    rajdy, polska motoryzacja

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Z ciekawości sprawdzę w służbowej Octavii. Jakie silniki to mają?
  2. @krecha Fabia kombi Miejsca na wnuki wystarczy i bagażnik jest i miejskie i oszczędny silnik a na bank lepiej jeździ od 1.4 z Fiata.
  3. 1.0 TSI 95 KM, Ambition, kombi. W tej konfiguracji (24 msc i roczny limit kilometrów do 40 tys) nadpłąca się ok 3 tys zł ponad kwotę auta (jeśli wykupisz auto). Oprocentowanie wychodzi nie wiele ponad 5%.
  4. Poważnie rozważamy Skodę Fabię w leasingu konsumenckim (kredyt niskich rat czy jakoś tak). Przy cenie auta ok 57 tys zł, spłacamy przez 24 msc raty po ok 521 zł (wpłata własna 15%, czyli około 8400 zł). Lub wpłacając zero zł płacimy 875 zł miesięcznie i przez dwa lata, za ok. 21 tys zł jest nowe auto. Potem albo wykup za ok 38 tys zł, albo oddajemy i bierzemy kolejne. Spłaca się utratę wartości. Moim zdaniem to brzmi sensownie... Nowe auto, z pakietem serwisowym. Dacia/Ranult/Fiat/Citroen (C-elysee), nie mają tak niskich rat... Mają niższy wykup końcowy ale w momencie gdy nie ma pewności
  5. Dacia i Renault raczej odpada bo max 30 tys km. Jeszcze spróbuje dopytać w salonie. Bo taki Logan MCV z tce i LPG nie jest złą opcją (50 tys zł). Chyba Skoda, Seat i VW ma najlepsze opcje... można brac z limitem kilometrów 40 tys km.
  6. Oczywiście, nowy tez może paść jednak ryzyko dużo mniejsze a gdy jedziesz i musisz być na dany dzień w pracy to trzeba ryzyko minimalizować... zastanawiam się, jaka jest na to najtańsza opcja.
  7. Z całym „dobytkiem” się nie da. Ojciec musi wszystkie swoje rzeczy zwinąć gdy wraca na tydzień do kraju. A jest tego sporo.
  8. Kredyt to większa rata i wszystkie obowiązki z tym związane, ubezpieczenie itp. a tak gdy się okaże, że po dwóch latach auta nie potrzebujesz to oddajesz albo bierzesz kolejne. Tak, świadom jestem, ze płacisz kasę i zostajesz z niczym. Ale gdyby się okazało, że jednak nie będzie tam jeździł to zwykłych kredyt może być ciężej spłacać... takie moje gdybanie. Rozmyślam co w tej sytuacji jest dla niego najlepsze.
  9. Ojciec daje się powoli przekonać, ze to chyba nie jest dobry pomysł. ja osobiście zaczynam go namawiać na coś typu abonament, kredyt niskich rat, itp. Co o tym myślicie? Gdzie oferty są najatrakcyjniejsze? Niestety raty wychodzą dość wysokie przez limit przebiegu. Musiałby mieć 40 tys km na rok. Dwa razy w miesiącu zrobi po 1300 km.
  10. czemu nie, gdy znajdzie się jakaś blisko to pewnie brałbym pod uwagę. Pamiętam koelgi Signuma z 1.9 CDTI, w trasie bardzo milo się podróżowało przy 160 km/h. Niskie obroty, cisza.
  11. wpadły mi w oko dwa auta... https://www.otomoto.pl/oferta/mitsubishi-lancer-1-6-bp-lpg-automat-ID6Df6j8.html#f6fca9be87 Ciekawe jakie przelozenia ma ta skrzynia, jakie obroty w trasie. Skoda ze sporym przebiegiem, ale wygląda "uczciwie" https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-octavia-skoda-octavia-1-9tdi-1-wlasciciel-ID6DcGkX.html#e9e62752d7
  12. Akurat ten Golf za 5 był przykładem. Obawiam się, ze ojciec nie jest w stanie teraz wyrzucić większej kasy niż 10. Będziemy szukać co w najlepszym stanie i chyba postawimy na prostotę plus najbardziej znane marki.
  13. Bardziej pytam pod kątem takim, żeby nie wtopić i nie skupiać się na autach, które na najwyższym biegu mają 3000 obr/min przy 100 km/h.
  14. Raczej na co kogo stać, niestety. Z drugiej strony, wydać dużo hajsu na auto, które stoi 3 tyg pod chmurką? Też szkoda.
  15. Które z benzyniaków nadają się do gazu ale i lubią autostradową jazdę? Mają niskie obroty przy wyższych prędkościach? Jak jest w VAG-owych 2.0 115 KM?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.