Jump to content

matadorRS

użytkownik
  • Content Count

    9813
  • Joined

  • Last visited

6 Followers

About matadorRS

  • Rank
    F1
  • Birthday 01/13/1981

Profile Information

  • Name
    Bartek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Zainteresowania
    Zgadnijcie :)
  • Car
    X3 2.0

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kupiłem od znajomego Clio 3 PH1 (2008). Taka bieda wersja w sumie totalnie bez niczego Pytanie brzmi czy Clio ma wiązki przygotowane do zamontowania el szyb? Można to sprawdzić bez rozbierania auta są dostępne jakieś diagramy serwisowe w necie?
  2. Teściowa kupiła autko i oczywiście jest tylko zestaw naprawczy. Uparła się jak osioł żeby jej kupić koło zapasowe. Auto seryjnie stoi na 16 felgach (nieoryginlanych) 205/60/16. Czy felga 15 calowa wejdzie tam na zacisk z przodu czy trzeba koniecznie kupić 16?
  3. Sostra regenerowała z 4-5 lat temu (alfa 1.9 jtd) zrobiła pewnie z 70 tysięcy w tym czasie i nadal jest ok.
  4. Przy działającej sygnalizacji niema znaczenia do ma za znak i kto wg znaków ma pierwszeństwo.
  5. Jednak zawór był uszkodzony. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
  6. No ale co za różnica czy ja wyjadę z Polski do Niemiec czy przyjadę z Niemiec do Polski Przecież jak mnie zatrzymają to powiem że dopiero przyjechałem.. wiesz o co mi chodzi??
  7. Normalnie idziesz do urzędu piszesz że auto sprowadzone bez tablic na lawecie. Wydadzą bez problemu. Zastanawia mnie jednak że za granice można na tych tablicach wywieźć a co przyjechać już nie można?
  8. Czy na polskich próbnych tablicach można przyjechać z Niemiec do PL. Szwagier upatrzył sobie auto w niemczech bez tablic. Wiadomo niemieckie tablice 500zł a w PL 60zł. Wiec wymysliłem żeby przyjechał z papierami auta do PL zrobił tłumaczenia, zapłacił akcyzę i wrócił po auto z tablicami (jeździ tam co tydzień wiec koszty odpadają). Pytanie tylko czy Niemcy się nie przyczepią polskich próbnych tablic.
  9. Wyszło na to że na 99% zwór sterujący ciśnieniem. Najpierw go wykluczyliśmy bo niby daje ciśnienie ale jednak po dokładnej analizie jego pracy i ominięciu go auto odzyskało moc.
  10. U mojej teściowej auto ma 270 tysi nalotu i turbo bez luzu praktycznie. A jeszcze ORI siedzi.
  11. NIe ja montowałem więc nie wiem. Ale wg mechanika EGR jest OK i podobno pracuje tak jak powinien.
  12. Pacjent 307 2005 1.6 HDI 90KM. Objawy brak mocy, dymi (delikatnie). Podpięliśmy auto do kompa wywaliło dwa błędy EGR (zwarcie do +) oraz "za niskie ciśnienie doładowania". Wymieniliśmy EGR skasowaliśmy błędy, zrobiliśmy adaptacje EGR i zero poprawy. Błędy nie występują. Rozebraliśmy rurki podciśnienia i wymieniliśmy na nowe (prewencyjnie) turbo ładuję IC nie zapchane wydaje się być wszystko ok a dalej auto niema mocy. Przepławka i czujniki posprawdzane i też nie (sprawdzaliśmy na zasadzie odpinania i sprawdzania czy coś się zmieniło). Jako ciekawostkę dodam że po wjechaniu na autostradę i przejechaniu się auto cudownie odzyskuje moc, przyśpiesza można wyprzedzać itd. Wystarczy stanąć na chwilę i znowu muli. Ewidentnie jak by tracił podciśnienie. Plany na dzisiaj to 1. zrobić ponowną adaptację EGRU, 2. rozebrać kolektor dolotowy czy gdzieś nie jest uszkodzony, 3 sprawdzić czy kat nie jest zapchany (kolega z ASO twierdzi że mieli taki przypadek że wkłąd się urwał i zależnie od położenia auto muliło lub nie). Jakieś pomysły
  13. 151 tysięcy ma nalatane. Teraz wymieniam rozrząd i wszystkie filtry. Te nowsze tez mają problem z panewkami?
  14. Nie wiem czemu masz niby współczuć. Wybrała sobie auto które jej najbardziej odpowiadało i była świadoma tego wyboru wszystkich wad i zalet. Musisz tylko pamiętać że jak ktoś ma problemy z kolanami i trudności z wsiadaniem do auta to jeżdżenie takim przykładowo 301 było by codzienna katorga.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.