Jump to content

bratPit

użytkownik
  • Content Count

    4202
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Normalny

2 Followers

About bratPit

  • Rank
    Miłośnik ciszy
  • Birthday 01/18/1977

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    CKMK
  • Zainteresowania
    motoryzacja, fotografia, góry, car/home audio, trochę elektronika
  • Car
    A4 B7 Avant 1.8T

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Z drugiej strony - ceny np. Octavii czy Golfa są takie jak samochodów klasę wyżej - za tę samą cenę można kupić P508 co Octavię, mi duże auto potrzebne nie jest, ale ważne jak danym autem się jeździ. Trzeba po prostu pojeździć tym co leży w kręgu zainteresowania i zobaczyć czy przypasuje. Każde auto ma swoje zalety - np. przewagę nad A4ką Kuga ma taką jak chociażby kultura przełączania biegów. To co jest w Fordzie to bajka. Choć wrażenie komfortu ogólnego jest lata świetlne od Forda na korzyść Audi - a przecież Kuga jako nowa kosztowała 140tys zł sic!
  2. Oczywiście się z Tobą zgadzam, do wszystkiego można się przyzwyczaić. Ostatnio zrobiłem parę tys km Fordem Kuga I 2.0d i też można przywyknąć. Dlatego nie zamykam się na żaden wybór, może jak przejadę się czymś z przerośniętych kompaktów jak kura Octavia III 2.0d to uznam, że to dla mnie wystarczające auto?
  3. Aktualizacja: Przejechałem się dziś Laguną III z Krakowa do Katowic i z powrotem i uznałem, że to auto nie spełnia moich oczekiwań. W porównaniu do A4-ki nie oferuje nic ponad trochę więcej miejsca w środku. Na polu walki zostają jeszcze zatem C5 Exclusive i Peugeot 508.
  4. Nie widzę tego ogłoszenia, możesz podlinkować ?
  5. Zostaje mi diesel. Patrzyłem na młode Astry 1-2 letnie ale fajne wersje są jedynie po demo od dealerów - ceny z kosmosu (75-85kzł). Nie dam tyle za auto.
  6. PCV zmieniane 2 razy (ori). 10 barów jest na gorącym. Zamówiłem manometr i zmierzę na zimno - obstawiam to co piszą ludzie na forum np: 4 bary. Auta z nowych serii są ciche więc w miarę młode i30 może być ciche. Jechałem nową Astrą 1.4T 150KM i przyznam, że byłem pozytywnie zaskoczony. Na pewno jest cichsza od A4-ki. Szczególnie >140-160 już nie mówiąc w okolicach 180km/h. Tylko, że przy mojej jeździe to auto spali pewnie ze 12L/100km.
  7. Rozmawiałem z człowiekiem decyzyjnym w sprawach floty w jednej z firm i całą flotę wymienili na Kię (z VW) co potwierdziło moje odczucia co do koncernu Hyundai-Kia. Spojrzę na Ceedy, choć nowe i30 mi się podoba.
  8. Myślałem o Hyundaiu, ale jeździłem przedliftowym i40 z silnikiem 1.6gdi i IMO auto tragedia. Już pomijam silnik bo wiadomo, że słaby. Ale zawieszenie jakieś dziwne jak w SUV-ach - podskakuje po drodze jak głupie, wrażliwy na boczny wiatr jak ciężarówka, hamulców w ogóle nie ma (jedno odhamowanie od 160kh/h i tarcze przegrzane), wbudowane audio brzmieniowo - tragedia, a na dokładkę te niebieskie podświetlenia zegarów.... Lubię Hyundaia ale może dopiero aktualne modele są w miarę do jazdy. Widziałem, że nowa Kia Optima ma dostępne w opcji lepsze audio, spore tarcze hamulcowe i pewnie popraw
  9. Pisałem z jednym człowiekiem z forum i u niego były upalone zwory wydechowe. Jak potwierdzę, że faktycznie znika sprężanie na zimnym to zostawiam auto i niech mechanik zrzuca głowicę. Może uda mi się w tzw. międzyczasie kupić LIII. Myślisz, że B7 z takim przebiegiem sprzeda się za 25kzł?
  10. Wiem, że Lexus fajny jest ale nie robią kombi :/ Tzn. Był stary IS kombi ale innych nie widziałem. Avensisów 2.0i jest tyle co kot napłakał, zresztą jak bym miał przepłacać za Japończyka to Accorda. Jest kilka ładnych Accordów ale ceny są mocno powyżej 70kzł.
  11. Fakt, stare Audi to auto dla pasjonatów lubiących siedzieć na forum, mających czas na grzebanie w garażu i dokładających kolejne tysiące do tych aut. Byłem dziś na pomiarze ciśnienia sprężania, na gorąco wyszło po 11 Barów na każdym z cylindrów poza 2-gim gdzie jest 10 Barów i gdzie wolniej nabija ciśnienie - widać, że tam jest coś nie tak - ale trzeba by zrobić pomiar na zimno + próba olejowa. Teraz pytanie do Was Panowie - sprzedawać to auto z uwaloną głowicą obniżając cenę o 3 tys złotych czy zrobić i wystawić za cenę nominalną? Szukam Laguny III bo o ile
  12. Oczywiście racja i zgoda, że ważne jak najmłodsze z najmniejszym przebiegiem. Mój osobisty brat ujeżdża od >3lat Lagunę III 2.0d 150KM i prócz autentycznej eksploatacji prawie nic tam nie musi robić. Owszem, jakiś sworzeń wahacza jeden czy drugi (koszt 90zł), wylanego amortyzatora z tyłu (coś >300zł/para) i pękniętej sprężyny z przodu robi tylko planowe serwisy w ASO (obecnie ma coś 120kkm przebiegu). Samo spalanie pewnie trzeba by liczyć 32-35gr/km, pytanie jakie bym miał koszty - myślę, że ciężko byłoby dobić do tego co wydaję na "olimpijczyka".
  13. Nie, na szczęście nie - mam zwykłe 1.8T. Ale i tak to bardzo awaryjne auto. Można powiedzieć staroć z przebiegiem prawie 270kkm to nie ma się co dziwić. Fakt, jednak wkurza mnie, że potrafią się psuć takie rzeczy jak np. wzmacniacz audio. W najbliższych dniach powinienem mieć diagnozę co jest powodem wypadania zapłonów - najprawdopodobniej pęknięta głowica (jeżeli tak to koszt ok 3kzł), dalej będę miał do wymiany sprzęgło z dwumasą, tarcze, klocki etc. O ile można powiedzieć, że sprzęgło czy tarcze to eksploatacja to usterka pękniętej głowicy IMO nie powinna się zdarzyć - a nie jest to odosobn
  14. Nie rozmawiałem z kilku powodów, przede wszystkim moje auto mocno mnie wkurzyło ostatnio i dopiero zaczynam na poważnie szukać auta (i jeszcze nie mam w reklamówce przygotowanej odpowiedniej kwoty). Dołożyć mogę ale muszę brać pod uwagę, że pakiet startowy może wynieść 2-3tys zł, kolejne ze 3 tys muszę przeznaczyć na ubezpieczenie. A ogłoszenie widać jest napisane przez konkretnego człowieka, a nie chcę być kolejnym osłem/handlarzem, który dzwoni do ogłoszeniodawcy auta za 60tys i mówi "panie dam 50tys". Biję się też z myślami czy nie wziąć ze 20tys kredytu i poszukać całkiem młodego
  15. Panowie wyluzujmy, GS zawsze mi się podobał ale pytanie padło o typowo praktyczne kombi - to tak jakbym zapytał o wiatrówkę do strzelania w puszki i odstraszania ptaków w sadzie, a dostał odpowiedź, że najlepsza będzie flinta ładowana od przodu do polowań na słonie
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.