Jump to content

Arturo_147

użytkownik
  • Posts

    700
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About Arturo_147

  • Birthday 09/15/1987

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Będzin, Warszawa
  • Zainteresowania
    motoryzacja
  • Car
    BMW e90

Recent Profile Visitors

647 profile views

Arturo_147's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/19)

1

Reputation

  1. Witam, ma ktos może mozliwość sprawdzić informacje o aucie, rozkodowac i sprawdzić przeglady po nr VIN? Nie wiem jak to wyglada w Kia, czy mozna bez problemu zweryfikowac informacje o wyposazeniu, serwisach, naprawach i waznosci gwarancji? Jesli ktoś moze coś pomóc to poprosze info na priv i z góry bardzo dziekuje bo szykuje sie do zakupu.. pozdrawiam
  2. tez to biore juz pod uwage, a najchetniej odkreciłbym cała lampe ale jest taki dostep ze szok, 0,5 cm moze ;/, co za patent
  3. pewnie tak, tylko własnie o to wydłubanie sie rozchodzi... podejrzewam ze ta mała wraz z zarowka musi wyjsc z tej wiekszej.... mała metalowa obwódka jest ruchoma (zmienia się kierunek swiecenia) wzgledem tej wiekszej i generalnie oprocz własnie zmiany kata to ani drgnie w żadna strone, ani w dół, ani w góre, ani obkrecic
  4. nie ma zadnego szkiełka, jest odrazu zarówka, gu10 na 100%, kiedys w podobnej było wyciecie w tym wewnetrznym ,,kółko', przekrecało sie, wychodziło w dół z zarówka i po problemie, a tu ta wewnetrzna czesc za nic nie chce sie obrocic ani nic...;/ edit: moze dodam ze to na zarówki halogenowe z gwintem gu10
  5. ale ona nie wyjdzie przez to wewnetrzne ,,kółko" ;/, tak na moje oko trzeba by jakos własnie to wewnetrzne kołko wyjąć w dół, wtedy zarówka pewnie wisiałaby i wyjełoby sie, ale to metalowe ani drgnie;/
  6. Witam, jest sobie taka oprawa i trzeba wymienic zarowke, w innych tego typu przekreca sie wewnetrzne ,,kolko" trzymajace zarówke i pozniej wszystko ladnie wychodzi, tu probuje zlapac docisnac, obrocic i nic nie mam juz pomyslu, a moze trzeba odkrecic te srubki po boku? Ale do nich marny dostep oraz wydaje mi sie ze bardziej sa do obracania kąta oprawy ale nic nie dam sobie uciac, moze macie jakis pomysl? Zdjalbym lampe ale to jeszcze gorszy dostep bo jest w waskiej wnece Z gory dziekuje za wszelkie rady
  7. a mam jeszcze pytanie o silnik 1,8T 120/130KM takie widze w ogłoszeniach. Rozumiem ze to turbo ale nie TFSI wiec te 1,8 sa lepsze pod katem bezawaryjności? edit ehh tak czytam i to chyba konstrukcyjnie ten sam silnik co 1,8 160KM wiec rowniez nienajlepszy..;/ oczywiscie mowa o starszych egzemplarzach tj 2008-2011...
  8. Witam, do zakupu brane pod uwage jest takie autko jak I30, rok, 2012-2014.. teraz doszła kwestia blachy tych egzemplarzy.. Dzieje sie coś niepokojącego jesli lakier oryginalny? nadwozie, podwozie? czy to to tylko jakies opowiesci? Z góry dziekuje za odp
  9. ok, czyli jak cos to ze słabszych 1,2 po zmianach w miare pewniejszy, reszty lepiej unikac? a jak ten 1,8 T 160KM?
  10. a druga seria to jakie roczniki mniej wiecej? powyzej 2012?
  11. heh no własnie, generalnie chyba we wszystkich rozrzad ale to pół biedy bo łańcuchy w wiekszosci nowych nie sa mega trwałe... chyba najgorszy 1,4 140KM z poczatków produkcji bo tam jeszcze wariator i przegrzewa sie, padaja tłoki i cylindry... a moze uzywa ktos 1,2 albo 1,4 125 KM?
  12. Witam, macie jakies doświadczenia, wiadomosci na temat tych silnków? Ogólnie podobno lipa 1,4 140KM, lepsze sa 1,4 125KM jesli juz.. 1,2 podobno lipa do 2011r, pozniej niby lepsze... a 1,8TFSI 160KM jest ok? czy to generalnie jest dawne 1,8T 150KM? Z góry dzieki za wszelkie własne opinie, zasłyszane, doswiadczenia pozdrawiam
  13. Witam, niestety przytarło się autko, uszkodzenia jw. i teraz małe pytanka: - łatwo zdjąć/.założyć nakładke zewnetrzna progu? z której strony zacząć? popdbnie z lusterkiem, jak zdjąc obudowę, jakiś myk czy wystarczy z ,,wyczuciem"? - jak nazywa się i gdzie kupić ten plastykowy ,,kołek" co wyznacza miejsca do wkładania, żaby, lewarka, generalnie podnoszenia auta bo niestety to tez wypadło..;/ z góry dzięki za wszelkiw rady
  14. niestety nie wiem bo to serwis robił, nie aso ale taki co zajmuje się wyłącznie bmw wiec pewnie jakiś oficjalny program..
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.