Skocz do zawartości

waldek55

użytkownik
  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Śląsk

waldek55's Achievements

obsesyjny rowerzysta

obsesyjny rowerzysta (4/20)

0

Reputacja

  1. > wina odpowietrznika, przerabiałem ten temat w innym samochodzie Z takim przypadkiem spotkałem się w UNO. Do wlewu paliwa przychodzą dwa przewody, jeden o dużym przekroju do tankowania i drugi o małym przekroju do odpowietrzania. Ten do odpowietrzania ułożył się tak, że zrobił się syfon i skutecznie blokował upust powietrza. Po odpowiednim ułożeniu tego przewodu tankowanie było bez problemu, a wcześniej płakać się chciało.
  2. Spróbuj klejem anaerobowym. Powinno dać się uszczelnić. Problemem może być dokręcenie śruby z "czuciem". Można na gwint śruby nawinąć włos z konopi razem z klejem.
  3. W dniu wczorajszym montaż i próba. Wynik pozytywny. Dzisiaj przejechałem ok 100 km, bez problemu. Samochód i wspomaganie było z 2004r. Zamontowane wspomaganie z 2002r. Numery różne.
  4. Kupiłem używkę. Niestety grypa mnie powaliła. Mam gwarancję na rozruch do zwrotu lub wymiany na inne. Zakupu dokonałem w środę, mam nadzieję że po tak długim czasie gwarancja będzie ważna. Po wymianie dam znać co z tego wyszło.
  5. > PS. > A rozebrać zawsze można. Ja rozebrałem i z tego pozostał mi magnes tak silny, ze trudno oderwać go > jedną ręką od metalu. Dzięki za pomoc Ps. Magnes może fajny ale tylko tyle z całego (nowe wspomaganie około 3500zł).
  6. Tego się obawiałem. Części raczej nierozbieralne, choć można się potrudzić i spróbować. Ciekawi mnie jeszcze jedna sprawa: - po wymianie na sprawne wspomaganie zniknie błąd, - będzie trzeba błąd kasować, żeby działo poprawnie, - wymagana będzie regulacja za pomocą egzaminera.
  7. Zdemontowałem elektryczne wspomaganie celem naprawy. Niestety nie mogę dostać się do silnika,gdyż jest połączony z płytką sterownika (mam nadzieję, że nie na stałe). Może ktoś już rozbierał i wie jak się z tym uporać.
  8. > Wałki rozrządu zablokować można imbusem 10 który wchodzi w dziurkę po > wykręceniu zaślepek z przodu i z tyłu silnika. Czy wystarczy zablokować jeden wałek, ten z przodu? Drugi jest napędzany przecież przez koło zębate i nie powinien się przestawić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.