Skocz do zawartości

Przemko79

użytkownik
  • Liczba zawartości

    382
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Przemko79

  • Urodziny 08.11.1979

Profile Information

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Biała Prudnicka/Opole
  • Samochód
    Opel Astra Twin Top 1.9 CDTI

Ostatnie wizyty

2 942 wyświetleń profilu

Przemko79's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

8

Reputacja

  1. Grzeb grzeb. Miło się czyta i ogląda takie fotorelacje
  2. Również dodałem - i zazdroszczę Bosmala w kolekcji
  3. Zgadza się - panda była następcą 126p. To ty z tym Fiatem pojechałeś - kaszlak kosztował mniej więcej 3 miesięczne pensje - także też taki tani nie był. Dla mnie to jeden z tych dwóch aut PRL które miały duszę - drugi to Poldożer
  4. Pierd....icie Hipolicie - był Duży Fiat, była Skarpeciana, była Warszawa, i ciort wie jakie jeszcze insze wynalazki Wielkiego Brata. A o Zachodnim Bracie też bym zapomniał - Warczyburg i Ford Karton. Maluch jest jeden jedyny w swoim rodzaju i nic tego nie zmieni
  5. Oczywiście że znam Pandę - z racji tego choćby że mój znajomy Włoch w Niemcowni miał takie cudo - nazywał je BabyHummer - maluch jednak o wiele bardziej do mnie przemawia. Szczerze mówiąc do Stefano też, bo poszukuje fajnego ogzemplarza
  6. Dajta spokój - panda nie ma duszy - natomiast kaszel tak - znajdź inne auto z odpalaniem na linkę - no ma swój urok i tyle
  7. Wdrożenie beskida do produkcji było znacznie mniej kosztowne niż CC. Montaż miał się odbywać na tych samych liniach gdzie produkowano malucha wystarczyło je bowiem nieco przezbroić. Beskid spełniał wszystkie normy dot. bezpieczeństwa. Z tego co wiem to właśnie Włosi nie skorzystali z projektu który wyprzedził swoją epokę bo nie byli tym zainteresowani - natomiast dwa dni po wygasnięciu praw patentowych pojawiło się Twingo... A co do rozmów - Beskida oficjalnie zaprezentowano w 1987 roku na Targach Poznańskich i z początkiem lat 90-tych miał wejść do produkcji
  8. > Zgadza się, dzisiaj fabryka by kwitła, wystarczy spojrzeć na skodę. Zgodzę się z kolegą - tym bardziej że GM opłacało się inwestować w Polsce i dzięki temu fabryka w Gliwicach powstała - i z tego co wiem nieźle sobie radzi - Agila jest produkowana tylko tam. Co do FSM - to było do przewidzenia bo przecież Włosi bacznie obserwowali co się produkuje i jak w Bielsku i w Tychach. Szkoda tylko że też głównie dzięki nim przyblokowana została produkcja Beskida bo już mieli gotowe znacznie bardziej prymitywne Cinquecento
  9. No bo jak tu go nie kochać ?? Żadne inne auto nie ma takiego uroczego spartanizmu w środku jak ten przyrząd do jeżdżenia . Mam ogromny sentyment do niego, tym uczyłem się jeździć jak miałem 12 lat, o tym że egzamin na prawo jazdy właśnie nim zdawałem to już nie wspomnę. Pewnie że na Zachodzie jest wiele innych aut (ja właśnie z NL piszę) ale dźwięk wyjącej jedynki jest nie do podrobienia... No jest uroczy po prostu
  10. > Niestety, dzięki związkom zawodowym GM nie wszedł. Warunek stawiali nie zwalniać ludzi. DAEWOO > przystało na takie warunki, po czym i tak w trzy lata zwolnili 80% ludzi. Przecież to było wiadome. Takie są prawa ekonomii - natomiast ciekawi mnie co by było gdyby jednak nie było takiego warunku - podejrzewam że obecnie fabryka, nie dość, że szła by pełną parą, to jeszcze dodatkowo by się rozbudowała. A tak - mamy zgliszcza. No ale trzeba było chronić majątek narodowy przed obcym kapitałem
  11. Taaaa... Było wpuścić GM fabryka nadal by funkcjonowała a tak to kicha tylko
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.