Jump to content

WoWo001

użytkownik
  • Content Count

    1810
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Normalny

About WoWo001

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 05/02/1986

Profile Information

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zainteresowania
    Samochody, tuning, koszykówka, historia II WŚ

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak w tytule. Szukam dobrego serwisu, specjalizującego się w naprawie włoszczyzny. Pacjent 156 2.0 JTS. Z góry dzięuję za pomoc.
  2. Jak w temacie. Proszę o polecenie sprawdzonego warsztatu zajmującego się naprawami skrzyń automatycznych. Może być też lista tych które omijać. Podobno o dobry warsztat bardzo trudno.
  3. Widziałem i czytełałem na temat Dunlopa. Bardzo dobra opona, tylko strasznie droga. Nie wiem czy jest sens pakować tyle kasy w gumy do motocykla wartego max 7k PLN, którym pojeżdzę jeszcze max 2 sezony. Na dzień dzisejszy mam do wyboru: sportowo-turystyczne: Continentale Conti Motion albo spotowe: Bridgestone BT016 pro i skłaniam się raczej ku Bridgestone'owi. Ma bardzo dobrą opinię, mogę pojeździć na torze, szybko się rozgrzewa, bardzo dobra na mokrym.
  4. Robię nie więcej niż 6000 km w seoznie. Głównie dojazdy do pracy w tygodniu (miasto), i weekendowe wycieczki (70/30 trasa). w tym sezonie chciałbym pojechać kilka razy na tor. Moje pytanie brzmi: czy ryzykuję czymś na minus zakłądając opony Bridgestone'a które są oponami raczej sportowymi? Czy odczuję to użytkując motocykl jak wyżej? W dalekie trasy np 3000 km nie zamierzam jeździć. Moto jest dla mnie do tego celu po prostu za małe. Stąd uważam że opony stricte turystyczne nie będą dobrym wyborem. Wolę żeby szybciej się nagrzewały i dobrze trzymały mokrej nawierzchni. Z tych cech opony będę korzystał najczęściej.
  5. Mam nie lada dylemat Jakie opony założyć do Fazera? Naczytałem się i nie mogę podjąć decyzji. Obecnie zastanawiam się nad Metzelerami Z8 vs Bridgestone BT 016 Pro. Z8ki są podobno świetne na trasę ale ja chcę też trochę pojeździć po torze w nadchodzącym sezonie. Poza tym 65% czasu moto spędza w mieście.. Martwi mnie zachowanie Z8 na mokrym. Według testów BT 016 pro są świetne podczas deszczu, Metzeler już nie jest taki dobry. Problem polega na tym, że Bridgestone jest oponą spotową i nie wiem czy dobrym pomysłem jest zakladanie jej do naked'a typu fzs 600. Poradzcie coś. Może inna opona? Rozważam tez Contnentale Conti Motion. Pilot Road 3 lub Road Smart2 za komplet to ok 800 PLN. Continental lub Bridgestone są 200 zł tańsze.
  6. Szukam sprawdzonego warsztatu/mechnika dla mojej Yamahy. Warszawa. Mam kilka pierdułek do zrobienia. Ktoś coś?
  7. Ja mogę wyłączyć ESP (przynajmniej tak mówi guzik )
  8. Kilka pytań na temat napędu jak w temacie: 1) jak zbudowany jest układ (dwa wały połączone pompą) 2) jak serwisować (olejowo? sam most czy gdzieś jeszzce zmienia się olej/płyn) 3) jak rozdzielana jest moc/moment Czy to potrafi kręcić bączki na śniegu?
  9. Rondo to też skrzyżowanie. Za każdym razem zmieniając kierunek ruchu włączasz kierunkowskaz. Włąśnei z tego powodu.
  10. chętnie Ci wytłumaczę. Napisz tylko, w którym miesjcu wjeżdzasz na rodno.
  11. Jeśli jeździsz Lanborgini to zasady Cię nie obowiązują
  12. OBOJĘTNIE o ile znaki poziome nie stanowią inaczej. Ja wjeżdzam na pas mniej zapchany. Jadąc lewym zawsze musisz pamiętać, że jadący z prawej ma pierwszeństwo i może kontynuować jazdę przecinająć tor Twojego zjazdu.
  13. Jakie warsztaty polecacie? Opinie, opisy mile widziane. Pacjent: Insignia 2.8 V6 Turbo 4x4 Pozdrawiam,
  14. Heh. Oglądałem bo blisko domu, dwie dzielnice dalej. Odpuszczam powoli AR. Niestety podaż jest znikoma a auta w bardzo złym stanie. Chyba będzie niestety nudna Insignia 2.8 V6 turbo Za to salon PL i 4x4 w automacie
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.