qtik1
użytkownik-
Liczba zawartości
187 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
qtik1's Achievements
zielony listek (8/20)
28
Reputacja
-
Phi, samochód dla ludu, czyli Insignia z 2014 ma już takie bajery i to w dodatku w połączeniu z analogowym obrotomierzem ;). Fakt, mapa malutka, ale jest. Na zdjęciu nie widać mapy, ale tylko takie mam
-
Masz rację, ewentualnie można termometr dokupić i dodatkowa bramkę. Wówczas będzie można ustawić warunek utrzymania temperatury w zakresie 6-7 stopni. Ale chyba w takim razie taniej będzie kupić gniazdka, termometr, bramę i tanie grzejniki.
-
Możesz zamiast gniazdek kupić grzejniki Xiaomi i będziesz mieć, co potrzebujesz. Podłączysz do wifi, ustawisz harmonogramy, temperaturę. A w razie potrzeby nagrzejesz, zanim przyjedziesz
-
To powinno starczyć. Generalnie dziwne czasy nastały. Swojego kupiłem 2 lata temu z przebiegiem 17 tys. za 49. Od uciekającego przed c19 studenta medycyny z Arabii Saudyjskiej
-
Mam 1.6 t z automatem. Obecny przebieg ok. 51 tys. Wszystko działa ok, problemów z autem brak. A że pali, to trudno. W mieście ok 11, trasą 8-9, z przyczepą kempingowa 14-15. Jednak trudno będzie ci znaleźć z takim przebiegiem, a jeśli już to cena pewnie ok. 50 tys. Auto bardzo poprawne, aczkolwiek wkurza brak aktualizacji do navi.
-
Edc, co to ? Jest DPF - bezproblemowy,dużo jeździłem po mieście na krótkich dystansach. Do paliwa nie dolewałem adblue. Generalnie ten silnik ma bardzo dobre opinie, jest także w miarę oszczędny. Przejechałem nim bez żadnych przygód ok. 50 tys km, a kupiłem jak miał 130 tys.
-
Nie każdy automat radzi sobie z przyczepą. Teraz mam automat, jadąc z ogonem, cisnę manualnie. Przy 90 wrzuca mi 6 i mam ok. 1600 RPM - silnik benzynowy 1.6 dla jasności. Nie mniej GS3 z tym silnikiem mogę polecić. 17% wzniesienia nie były straszne, nawet na załączonej poniżej drodze
-
Myślałeś o renault grand scenic III z silnikiem 1.6 dCi (nie 1.5). Holowalem tym przyczepę 1200 dmc po Alpach i nie miałem problemów (i nie pisze o jeździe autostradą). Gdyby nie wypadek dalej dalej bym nim jeździł...
-
Może być, jak się pobawisz to i 32 km/h pojedziesz. Sam użytkuje pro 2 i póki co działa, ale ma raptem ok. 140 km przebiegu. Ważne aby trzymać odpowiednie ciśnienie w oponach (dętki), problemy z kierownicą ponoć zostały wyeliminowane. Baterie pewnie można wymienić, dołożyć dodatkowy pakiet też. Blokowanie aplikacją, można dokupić blokadę zakładaną na tarcze hamulcową. Póki co jestem zadowolony, dla jezdzam do pracy ok. 5 km. Po modyfikacji oprogramowania jeździ naprawdę miło
-
Nie jest trwałe związana gruntem, ważne żebyś OC płacił (w 100 się rocznie zmieścisz) Będziesz mieć i kibel chemiczny, ogrzewaniene gazowe, kuchenkę, unywalke. Prąd Ci ogarnie akumulator, który możesz ładować solarami na dachu. Nad przyczepka zadaszenie, aby w zimie się nie lało na nią i juz. Wiele ludzi tak robi, ale nie wiem jak na ROD
-
Pomyśl może nad postawieniem przyczepy kempingowej. Choć dycha może być mało.
-
Tego nie wiedziałem - człowiek uczy się całe życie ;), ale sytuacje takie rzadko widuje na drodze.
-
Jakie są to przypadki ? W sytuacji wagi zestawu powyżej 3.5 t wg mojej wiedzy kat. B nie wystarczy.
-
No i prawo jazdy przynajmniej b96
-
Chyba nie wiesz o czym piszesz. Delikatne uszkodzenie ściany kampera/ przyczepy (np. narożnika) może się przerodzić w koszt kilku lub kilkunastu tys. PLN. Biorąc pod uwagę fakt, że dobre firmy w PL potrafiące naprawić takie uszkodzenia można policzyć na palcach 1 ręki (no może 2) i kilkumiesięczne okresy oczekiwania wcale się nie dziwię wypożyczalniom. Sam osobiście mam propozycję od znajomych, abym im wypozyczył przyczepę i miło tego, że im ufam tego nie zrobię - właśnie z tego powodu. Zerknij do od na ceny części zamiennych to zrozumiesz - np. lampa tylna do mojej poprzedniej przyczepy to koszt ok 900 PLN.