Jump to content

sedicivalv0le

użytkownik
  • Content Count

    3259
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About sedicivalv0le

  • Rank
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Breslauer
  • Car
    Stilo multiwagon 115CV

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. no tak to jest z fiatami , jeden będzie jeździł bezproblemowo , a drugi się będzie sypał na potęgę , zalezy kiedy go składały włoskie tępe małpy piszę z doświadczenia , przerobiłem 2 fiaty i 3 alfy , ale jest jeden fakt , zawsze te złomy dojeżdżały do domu o własnych siłach , w obecnym stilo jak padła turbina przy 310 tys km w de na autobanie , to i tak dojechał ten szrot do domu ,bo wirnik turbiny stanął , ale nie puściła oleju , nie wiem jakim cudem , wierny jak cholerny pies , za to jak zrobiłem turbinę to padła el szyba kierowcy , 3 pozostałe działaja , ale padła linka od kierowcy
  2. bo sam wszystko wypisałeś i obliczyłeś , ja tak samo robiłem, sam wszystko , i pokazywałem umowę , a jak jej dasz do obliczania jak każdy to włączy eurotax i naliczy inna kwotę niż z umowy , a jak się grzecznie i kulturalnie postawisz że tyle zapłaciłeś pomrajczy tylko i nara
  3. pół roku temu sprowadziłem stilo 1600 pb 2002r 5d z wypasem z bielefeld z DE , to poszedł w tydzień , ale silnik dzwon , blacha dzwon , pierwszy kupujący przyjechał z mechanikiem i wzięli go , do wymiany miał hamulce przód , wysprzęglik na skrzyni i opony , no i pranie tapicerki , reszta ok , zarobiłem 1000 pln na na nim
  4. nie , kolega miał zaniedbane auto , wszystko zależy od stanu , ja usilnie szukam stilo kombi jtd 16v , i ostatnio było z 2005r (z fajnym wypasem ) za ok 9500pln - do opłat to nie zdażyłem zjechać z niemiec żeby go kupić . poszedł w 4 dni , ale byłem zły że siedzę w DE
  5. dokładnie , nie ma sensu wydawać więcej za napis bosch , itp , a marketowe łatwo wymienić w razie jego awarii
  6. no to jest kosmos , w niewiele większej kwocie można już mieć NOWE auto , choćby tipo, c-elysee , a więc wcale nie małe auta , za to będa nowe i z gwarancją
  7. hehe , aż dziw bierze że nie dorzucili tam jeszcze sterownika silnika żeby profilaktycznie maska go masakrowała przy uderzeniu , albo wszystkie jaśki powinny wystrzelić i drzwi odpaść
  8. dokładnie , np mi w stilo z cięzkim przodem mimo 340 tys km przebiegu wychodzą dobre wyniki , podejrzewam że dopóki któryś amor nie wyleje to nie będzie wg prawa konieczności wymiany
  9. dokłądnie , po jakiego grzyba rozbierać korasa do zmontowania w starej obudowie suszarki
  10. właśnie szukam stilona , ale mw ijtd 16v , no i musi mieć wypas , i jest cięzko choć patrze w pl i de
  11. dobrze przeczyść przewód zasilający olejem turbinę i te jego dwie śrubki z dziurami przez które idzie olej , ta duża śrubka ma filterek w środku , ja to wszystko odmoczyłem w rozpuszczalniku przez kilka godzin , i później sprężonym powietrzem przedmuchałem te śrubki mają miedziane podkładki , dobrze by było nowe założyć podkładki , ja je akurat kupiłem w agromie - sklep z częściami rolniczymi
  12. stary i duzo żre na A4 testowany
  13. dokładnie , ja w moim stilo przy 310tys sam sobie korasa zmieniłem i na razie ok , ale musiałem podkręcić sztangę bo trochę za mało pompowała suszara
  14. ja tak zrobiłem, kupiłem używane ori z bravo2 , wymieniłem tulejkę w wahaczu na tą pasującą do stilo i do dzisiaj śmigają bez luzów wahacze
  15. koledzy a ten 1,4 t w oplu to nie to samo co 1,4 t w fiacie , to nie jest ich jakiś wspólny silnik z przeszłości ?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.