Jump to content

amazaque

użytkownik
  • Content Count

    14962
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1050 Człowiek - do rany przyłóż

3 Followers

About amazaque

  • Rank
    F84.5
  • Birthday December 5

Profile Information

  • Name
    Tomek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    SG
  • Zainteresowania
    Audio, moto, bike, foto...
  • Car
    Renault

Recent Profile Visitors

1868 profile views
  1. Nie ma takiej możliwości! Ktoś lub coś gdzieś mija się z rzeczywistością. Nawet na siłę na jakimś krótkim odcinku i ekojeździe nie uwierzę .
  2. Ja znam te zawiasy, zwłaszcza trzyczęściowe. Tak patrzę jeszcze raz na zdjęcia i chyba masz coś nie halo . Zdejmij jeszcze te główne zaślepki, tam jest imbus do regulacji mimośrodu na tej czarnej tulejce zębatej, nie powinna byś w tak skrajnym położeniu.
  3. Kręcisz imbusem z dolnego zdjęcia i jedziesz góra dół. To są zawiasy "Wala"?
  4. Przypatrz się dokładnie, pod górną lub dolną zaślepką masz imbus do regulacji wysokości. Pod zaślepkami w kształcie haczyka są jeszcze lewo - prawo i docisk do futryny.
  5. Ja bym nawet bez palnika spróbował wsadzić do rurki tył wiertła o trochę mniejszej średnicy i powoli po kawałku walcował. Jak nawet narobisz karby jak rura z odkurzacza to mogą się okazać pomocne bo łatwiej wsadzisz i dodatkowo uszczelnią.
  6. Jaka gruba jest ścianka tej rurki? Może dało by się nawet na gorąco rozepchać jakimś dopasowanym płaskim wkrętakiem od wewnątrz?
  7. Czyli jednak jest jakiś niedosyt?
  8. Gość odłączył zacisk od ładowarki, całe szczęście że było blisko do łaźni i pod prysznic .
  9. Już raz wstawiałem załącznik tak ładowanego akumulatora więc pozwolę wstawić jeszcze raz . Huk był taki, że z sąsiednich hal się pozlatywali . W sumie nówka, ale samochód stał trzy tygodnie i nie zakręcił, trzeba było podładować.
  10. W zimie nawet 7 V jest dopuszczalne, tak w starych książkach jeszcze starsi inżynierowie pisali . Ale to były stare komunistyczne akumulatory i jeszcze starsi inżynierowie z politechniki lwowskiej . Inna sprawa, że dawniej w takim polonezie sam rozrusznik był wielkości dzisiejszego silnika 0,9 tce .
  11. Problem jest taki, że wahliwe mocowanie altka jest na tulei metalowo gumowej i tam się z czasem robi mostek rezystancyjny. Teraz tego nie ogarniam , ale musisz połączyć masę alternatora z minusem akumulatora. Sprawę załatwia metr przewodu z zaciśniętymi oczkami z jednej strony pod klemę akumulatora, z drugiej pod jakąkolwiek śrubkę do aluminiowej obudowy alternatora. Jak byś tu teraz był to pięć minut roboty, a zdalnie to sam wiesz jak teraz jest .
  12. To jest to. Walnęli się chłopaki o jedno miejsce po przecinku bo to jednak były setne (0,26V), ale dokładnie o to chodzi. Nie doczytałem też, że masz włoski samochód . Klucz do łapy i jedziesz wszystkie połączenia, luzujesz ruszasz i dokręcasz, zwłaszcza przy wsporniku mocowania alternatora i jego naciągu. Jak się nie chcesz bawić i masz możliwości to puść przewód min. 6,3* z oczkami między ujemną klemą i obudową alternatora i problem z głowy.
  13. Sprawdź te masy. Najlepiej jak masz miernik to zmierz na pracującym silniku napięcie między masami, czyli klema aku, obudowa alternatora i tak sobie między nimi po drodze pykaj końcówką - zawsze i wszędzie ma być zero. Nawet jakieś miliwolty przy takich prądach dają spadki w granicach wolta i więcej.
  14. Wszystkie wartości które podałeś to minimalnie za mało, ale zanim kupisz nowy akumulator sprawdź masy - główną i alternatora bo daje to takie objawy. Albo zamontuj na próbę jakiś pewny akumulator od kolegi czy będzie tak samo.
  15. No to chyba mamy króla hot hatchy . Mini może jeszcze coś podobnego oferuje? Już Clio RS wydaje mi się od teraz wózkiem na zakupy .
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.