Jump to content

darrkus

użytkownik
  • Content Count

    2133
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1h 47m 8s

About darrkus

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 01/14/1989

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Turek , Serkolandia
  • Zainteresowania
    język niemiecki, motoryzacja, sporty zimowe
  • Car
    SC 1.2 16 V

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dobra dzięki za wykład . Kupiłem pompę od 1.2 punto . Zobaczymy. Dziękuję Ci !
  2. Witajcie. Po ponad półtora roku postoju mój sej odpalił... Problemem okazuje się pompa paliwowa albo przewody..( po podłączeniu zewnętrznej wszystko jest ok ) Chodzi o silnik 1.2 16V. Chcę kupić pompę paliwa z całym koszem. Tutaj link http://allegro.pl/pompka-pompa-paliwa-fiat-punto-2-ii-1-2-8v-lift-i6815716215.html W załączniku jest foto pompy którą posiadam w tej chwili w baku. Tylko wyjście, bez powrotu. Dodaje jeszcze foto samej pompy ( starej wyciągniętej z kosza). Czy ta pompa jest odpowiednia do tego silnika? Bo z tego co znalazłem w necie ma wydajność 1.2 Bara a powinna chyba mieć więcej? Używka którą włożyłem do kosza ma prawie takie same numery i na tejże używce auto też nie chodzi.. Dzięki z góry za odpowiedzi.
  3. Ja wrzucę jeszcze filmik jak to wygląda. Ja jeszcze spróbuję odpiąć sondę i zobaczymy. Check się nie pali nie ma żadnych błędów - podłączałem kompa. Wyjąłem regulator ciśnienia paliwa , spróbuję chyba drugi kupić. Choć na myśl przychodzi mi jeszcze czy czasem rozrząd nie przeskoczył..
  4. To prawda. Nie czytałem całego tematu dokładnie i tak rzuciłem o lince bo ją wymieniałem. Sprzęgło do wymiany. Kupuj valeo.
  5. Gdyby co to linka jest na pewno spoko bo zmienialem ja z 2 lata temu na nowa ricambi.
  6. Możesz, ja tak zamieniłem, jak nie chodził tak nie chodzi, czyli nie czujnik
  7. Witajcie ponownie. Do całego zestawu kupiłem jeszcze kable WN. Nic nie pomogło. Kupilem też map sensor używany - nic nie dało. Biorę się za układ paliwowy teraz. Czy to mogła by być wina sondy lambda? Czy można ją na test odpiąć i zobaczyć co się dzieje? Dodam że auto ledwo jedzie bez podpiętego czujnika TPS. Jak czujnik podepnę gaśnie..
  8. Zapodasz jakiś link co by coś takiego kupić pasującego?
  9. Czy regulator jest wymienny czy trzeba całą listwę wtryskową? Jaką pompę kupić? Da ktoś linka?
  10. Witajcie ponownie. Wymieniłem 2 nowe cewki MM. Nic to nie dało , dalej jest tak samo. Coś mogę jeszcze zrobić czy złom?
  11. Witajcie ponownie. Wymieniłem świece na nowe DENSO. Myślałem że już jest ok , przejechałem z 5 km. Chodził fajnie choć obroty były za wysokie nadal. Po 5 km to samo. Zamówiłem 2 nowe cewki . Zobaczymy dalej
  12. Hej, dzięki za odpowiedź ! Czy nieszczelność w układzie dolotowym można sprawdzić zdejmując dolot ( mam węglarskiego) i zatkać czymś dziurę do kolektora np jakąś szmatą? Regulator ciśnienia jest w listwie tak?? Jest on wymienny?? Pompa może to i to, zajrzę tam albo kupię od razu nowy wkład to kilka złotych. Map sensor .. odłączając od niego wtyczkę auto gaśnie dobrze czy źle?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.