Skocz do zawartości

patyk5

użytkownik
  • Liczba zawartości

    147
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Imię
    Ludwik
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Zainteresowania
    elektronika użytkowa
  • Samochód
    fiat sedici 1.6 4x4

patyk5's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

4

Reputacja

  1. A może antena typu rekin , można pomalować w kolorze auta , maja wzmacniacz , antenę do GPS . Jedyny mankament to wiercenie , podsibitka kabelki etc.
  2. Większych bajek nie czytałem jak to z 1v zrobiło się 12, ten od pomiaru niech sobie wyczyści klemy papierem ściernym i z 1v zrobi się 11,do Reformatorów baterii, niech się który pochwali jaki procent pojemności udało mu się odzyskać. Bateria 10 letnia potrafi mieć 10v napięcia i szczątek pojemności.
  3. Kołki uciąć,wklęśnięcia zalać epoksydem,całość zakleić silikonem czerwonym hi-temp i szlus
  4. firma bosal robi to firmowo fi 3 mm-przednia strona tłumika końcowego bez obaw o jakie kolwiek konsekwencje. Pozdrawiam
  5. > Cele w bezobsługowym są właśnie zamknięte w zasadzie na głucho... Jest zaworek bezpieczeństwa który > otwiera się przy nadmiernym ciśnieniu( przy sprawnej instalacji - napięciu nieprzekraczającym > 14,4 V - wcale). Właśnie dlatego elektrolitu prawie nie ubywa. Po paru latach nawet jak > odsłonią się górne powierzchnie płyt to i tak będzie to niczym w porównaniu do ,,głupoty'' > obsługiwania. Już tłumaczę dlaczego. > - Nic się nie stanie poza utratą kilku amperogodzin i nieco słabszym prądzie rozruchowym. Natomiast > dolewanie wody rozrzedza elektrolit - dolewanie kwasu jest niedopuszczalne!(innymi słowy źle > lub gorzej). Nawet posługując się aerometrem i voltomierzem nie jesteś w stanie przewidzieć > faktycznego wysycenia płyt siarczkiem ołowiu - potem w skutek ładowania gęstość wzrośnie > powyżej magicznego 1,28 i czarny żur załatwi ci akumulator w ciągu kilku godzin(osypią się > płyty i zrobią zwarcie między płytami). Przerabiałem temat wielokrotnie (głównie z motocyklami > ale kilka samochodowych też). Teraz mam 8 rok bezobsługowy w skodzie i się śmieję ( tylko, że > w skodzie napięcie ładowania fabrycznie nie przekracza 14V co korzystnie przekłada się na > długowieczność żarówek i aku). I tu kolega dotknął sedna-jeśli ktoś myśli,że paruje mu tylko woda to jest w błędzie. W bezobsługowych są dodatki które powodują brak bulgotania parowania itd.dlatego nic nie ucieka .Od 3 lat Topla TOP i kompletny brak problemów w takiej kiszce jak felicia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.