Skocz do zawartości

wrzech

użytkownik
  • Liczba zawartości

    194
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

O wrzech

  • Urodziny 16.08.1986

Profile Information

  • Lokalizacja
    Tychy
  • Zainteresowania
    modelarstwo

wrzech's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. Teraz też załapałem już. Przyznaje, że taiego testu nie robiłem. Zrbiłem tylko test podłączając nowy czujnik ale nie wkręcałem go w kolektor. Wtedy komp miał info, że temperatura jest niska (bo i czujnik zimny) i to nie dało żadnej poprawy. No szkoda, że unolot nawalil daleko. Bo chętnie bym jeszcze pogrzebał w nim. Jeszcze zimę temu odpalał na parach paliwa (pusty bak) z bardzo zdezelowanym aku na tak zwane "dwa ruchy = łuuuu łuuu" i ciach pali. Dlatego zawsze lekceważyłem problem z aku bo i tak wiedziałem, że wiele obrotów mu do rozruchu w mrozie nie trzeba. A teraz mam ino pyk i pali zawsze, i upał w środku po kilku minutach ale to juz lata świetlne w technologii motoryzacji;)
  2. W zasadzie to sprawdziłem dwa niezależne czujniki wody, te wkręcone w blok: stary - problem występował na zimnym; nowy czujnik - objaw nie ustapil. Przyzwyczaiłem sie do tego bo na nwym aku odpalał. Może komuś się przyda, wymieniłem: pompa paliwa niebieski czujnik aku świece i kable sprawdzona lambda - działa nie sprawdziłem przepustnicy Dzisiaj znalazłem złom który go z gór ściągnął a ja jeżdzę fusionem Duży sentyment do tego auta, szkoda mi go było ale nawalił alternator który regenerowałem chyba ze 4 lata temu, jakieś 50 tys km temu. To była jedyna usterka w historii która uniemożliwiła mi jazdę. Pierwsza i ostatnia Przejeździłem nim ponad 120 tys. Dał radę, czas odpocząć Najgorsze, że te nowe auta, diesel na commonrail to już nie poczciwa fajerka i np rozrząd to 1350 zł :/ Już i tak coraz rzadziej widuję uniaki na drogach
  3. Chodziło oczywiście w jakim trybie działa sterownik z odpiętym sygnałem zwrotnym z przepustnicy Nie dałem rady tego sprawdzić bo podczas podróży w góry na sylwestra zdechł alternator i uno zostało w górach
  4. > mozesz tez sprobowac odpiac potencjometr przepustnicy, ja mialem nasilajace sie dlawienie z czasem > jak mialem jeden kabel uciety, z tym ze po kompem widzialem blad ktorego nie moglem skasowac, > moze tez jeszcze jakis czujnik masz odpiety A orientujesz się, jaki wtedy sygnał ma sterownik z odpiętym potkiem?
  5. Panowie panowie, spokojnie To tylko auto, każda, nawet prowizoryczna wskazówka może wskazać problem. Zrobię test na zakręconej butli, to nic nie kosztuje ale obstawiam, że to nie to a juz mówie dlaczego. Otóż problem się nasilił, bardzo cięzko odpalić, z rańca kręce około 8 sekund, to samo po jakichś 4h od zgaszenia. Mało tego, na benzynie zaraz po starcie nie chce jechać. Dusi go, nie wkręca się. Jak tylko się troszkę zagrzeje, tzn chwilę nim pojeżdzę to już jest ok. Mam też problem z podpięciem do kompa, pojawiły sie jakięs komplikacje, być może uda się rozwiązać. Kurcze po świętach jadę ogladac kilka Fordów Fusionów ale chciałbym tego dziadka zostawić jako awaryjne, utrzymanie znikome a sentyment zostaje
  6. Jeżeli chodzi o cofanie się paliwka to już robiłem test - kilkanascie razy włączyłem sam zapłon, co by pompa nabiła cały przewód i dalej nic. Odpalałem też od razu, bez czekania aż kontrolka wtrysku zgaśnie i jest to samo :/ Próby na benzynie robiłem. Jeździłem normalnie na lpg, kilka minut przed końcem przełączyłem na benzynkę, tak sobie dojeżdzałem i gaszony był na benzynie. Po postoju, jak silnik ostygł, dalej problem z rozruchem. Dzisiaj dostałem jeszcze bonusik, problem z wkręcaniem się na obroty zaraz po odpaleniu, chociaż to mam bardzo losowe. Czasem się tak zdarza. Dzisiaj pokombinuje z kumplem co by dziada przez OBD2 podłączyć, może jutro bedą jakieś wyniki. Ale kurde problem ciekawy Właśnie ominąłem filtr paliwa i dalej to samo :/ W lpg mi nikt nie grzebał. EDO: No to jestem już po głębszej analizie. Generalnie jest coraz gorzej i mam chyba usterke. Sprawdziłem lambde, silnik pochodził kilka minut i napięcie ustabilizowało się do około 0,8V, temp silnika około 50st. Lambda sprawna. Przy okazji się zastanawiam czy to mgła w Tychach tak szybko zeszła... ? Niee to nie mgła to moj unolot ją produkuje Z rury kopci na biało, w odmie masło do połowy przekroju. O dziwno płynu aż tak strasznie nie ubywa. UPG zmieniania jakieś 60kkm temu chyba więc czeka mnie sobota z unolotem albo złom EDO2 Po zagrzaniu silnika do 80 st z rury już kopci w miare normalnie. Troche jakby faktycznie z białym zabarwieniem ale nie aż tak, zeby spalał wode Ręce opadają..
  7. Tego nie sprawdziłem i to jest właśnie do sprawdzenia. Chociaz resetowany był..
  8. Witam Was ponownie panocki! Wiele lat mi unolot służył, ze wszystkimi usterkami sobie radziłem na bieżąco aż do teraz. Muszę z przykrością też stwierdzić, że zdradzam poczciwego unolota '98 i czasem sie nim przejadę polukać na coś nowszego Ale chciałbym go jeszcze przywrócić do stanu nieskazitelności z odpalaniem Samochód znam na wylot, zrobiłem w nim cała blachę, bebechy były wyciągnięte oprocz silnika i skrzyni, układ zapłonowy jest prościutki więc już nie wiem do czego się dowalić. Problem jest prosty, po dłuższym postoju chcę odpalić a on kręci i kręci i nie chce aż po chwili słyszę że po lekku zaskakuje ale musi zrobić jeszcze kilka obrotów z pedałem w podłodze. Trwa to około 10-15 sek i rusza. Wkręca się na obroty ale przerywa a po kilku sekundach już pracuje ładnie. Zgaszę go, ponownie zapalam od strzała. Z wydechu czuć benzynę. Kilkanaście tygodni temu zmieniłem aku, pompe paliwa i czujnik tempertury (ten w kolektorze z niebieską końcówką). Kilka miesięcy temu dostał nową cewkę (unolot ma cewke, taką samą jak w polonezie, nie posiada klasycznego palca i rozdzielacza). Świece i kable są sprawne. Przejechały kilkaset km dopiero.. Kilka dni temu wyciągnąłem wtrysk pod filtrem co by go przeczyścić ale nic nie pomogło. Rozkleiłem też centralkę bo może tam coś sie stało ale jest jak nowa Filtr paliwa zmieniony chyba ze 2 lata temu ale od tego czasu wyjeździłem może ze 3 baki (mam lpg) więc też to odrzucam. Spekuluje do wtrysku tylko dlaczego jak tylko zapali to później zapala od strzała? Nie wiem juz do czego mogę się jeszcze przyczepić.. Help!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.