Skocz do zawartości

marcin19JTD

użytkownik
  • Liczba zawartości

    408
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O marcin19JTD

  • Urodziny 25.01.1989

Profile Information

  • Imię
    Marcin
  • Lokalizacja
    Świdnica/Mokrzeszów

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

marcin19JTD's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. minimalne 18.0+/-0.45 do 32.0 max roznica miedzy cylindrami 1.0bar
  2. > jak zdiagnozować walnięta uszczelkę pod głowicą? podjechać do mechanika ktory ma detektor CO2.zalozy zmierzy i bedzie wiadomo
  3. >kupić dwumasę, sprzęgło, wyprzęglik, łożysko oporowe? Coś > jeszcze. uszczelniacz wału, olej można ale nie koniecznie trzeba, sprawdzić czy nie ma zapoceń wokół półosi jeżeli są to profilaktycznie wymienić uszczelniacze. nie wiem czy dobrze pamiętam ale tam jest hydrauliczny wysprzęglik więc łożysko ci odpada
  4. > nie, bez osiowania się nie zaświeca. a czy ten kabel pociagnie stilo od 2002? http://allegro.pl/interfejs-elm-327-fiat-opel-renault-ford24h-elm327-i3130378881.html
  5. > Trzeba jeszcze wykonać w FES osiowanie proxy A bez osiowania nie powinna zapalac sie kkontrolka? Nawet zwyklym vvagiem robie testy kontrolek i zapalaja sie wszystkie orpocz tej od tempomatu.
  6. od kilku lat mam zamontowany tempomat,dołożony w oryginalna wiązkę i ostatnimi czasy zachciało mi się zeby wraz z uaktywnieniem tempomatu zapalala sie ta zielona kontrolka ale...no ona u mnie nie chodzi. wykonywałem test FESem i MESem oba zarejestrowane i kontrolka się nie zapala a program mówi ze tes został wykonany pomyślnie. czy jest mozliwoś ze pomimo iz wszystko działa i oryginalana instalacja pod tempomat była a kontrolka nie była wlutowana w sciezki?
  7. obawiam się że na stałe(chyba lutowane ze soba)
  8. witam szanownych puntomaniaków! mam pytanie dotyczące blotnika. czy b łotnik widniejący na aukcji allegro: http://allegro.pl/blotnik-przedni-prawy-fiat-punto-ii-2003-i3070741743.html jest błotnikiem z punto II czy punto II FL?
  9. > jest zwykłej grubości... ale jest pozłacana. no to może być ta własnie podkładka
  10. nie pamiętam co tam jest, ale raczej na pewno powinna być taka duża (gruba)podkładka.z takiej jakby "pozłacanej" stali. jak nie znajdziesz to spróbuj skręcić.może ma być bez tulejki
  11. w 4 mojej wiadomości jest załącznik - zobacz tam
  12. teraz sobie przypomniałem,że z tą śrubą to też niezły zgryz miałem. ale ważne że się udało. polecam się na przyszłość.
  13. > O, to super Myślałem że bez tego się nie obejdzie, chyba wezmę się za to jutro. cała operacja nie powinna trwać dłużej niż 1-2h z wypiciem miedzy czasie piwka lub kawy. nie musisz wykręcać również przewodu od sprawdzania stanu oleju. najważniejsza to 1 do 1.5m rury do odciągnięcia silnika od ściany grodziowej.
  14. > Hmmm rozumiem że pół-oś też wyciągałeś? > Ktoś ma dostęp do elerna? Z chęcią bym popatrzał co i jak nie nie wyciągałem półosi nie ma takiej potrzeby. http://forum.autokacik.pl/files/286724357-bez%A0tytu%B3u.JPG
  15. -Ktoś wyciągał sam alternator? Jakieś rady ? Fotki etc. ? wyciągałem sam też posypało się sprzęgło na rolce. bardzo dobra instrukcja wymiany znajduje się w elearn. najlepiej wyjmować od dołu odkręcając łapy silnika i cały silnik rurą odgiąć coby wyszedł. od góry tylko jedna albo 2 śruby odkręcasz(ale nie na pewno bo nie pamietam. > -Naprawiać tego (oczywiście przy okazji wymiany sprzęgiełka poszła by wymiana łożysk i szczotek), > czy wstawić regenerowany czy wstawić nowy ? naprawa tego sprzęgła w renomowanej firmie, która zajmuje się regeneracja rozruszników alternatorów i innych silników, wyniosła mnie ok 120 zł. w tym koło pasowe alternatora 80 zł, reszta to demontaż tego co zostało montaż i sprawdzenie sprawności alternatora. pozdrawiam Marcin.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.