Jump to content

Ladon

użytkownik
  • Content Count

    438
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Ladon

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 06/21/1988

Profile Information

  • Lokalizacja
    WOLNE MIASTO

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To jeszcze trochę się dopytam Co mówi Sergio?
  2. Czemu jak Tipo, to poniżej 60 tys?
  3. Jak ze sprawdzonego źródła i pewny stan to zawsze warto
  4. Co Ci się w koreańczykach tak nie podoba? xD
  5. W i20 zbankrutuję nim dojdę na liście do dodatkowego wyposażenia. Niby cena podobna, ale biorąc normalny silnik i kilka gadżetów cena zaczyna zabijać. Obejrzałem całą masę samochodów i tylko Rio i i30 wchodzą w grę. Co do Fiesty to nie mogłem znaleźć sobie w niej miejsca, a handlowcy mnie olali, więc odpada.
  6. W tym dziale jeszcze mnie nie było, więc witam wszystkich serdecznie. A teraz do tematu: we wrześniu (czy coś koło tego) zmieniają się znowu normy co do emisji spalin i chciał bym przed tym kupić Kię lub Hyundaia. W grę wchodzi i30 lub Rio, bo nowy Ceed jeszcze niedostępny a stary już chyba za stary i jakoś mnie nie olśniewa. No i pytanie do was: czy ktoś coś ma i może coś możecie polecić? Oczywiście przy i30 bieda wersja, a Rio na full wypasie :D
  7. EDIT: Problem rozwiązany. Jak by ktoś kiedyś szukał, to silnik w pierwszej generacji aveo, to oficjalnie Kalos i tak trzeba tego szukać i dobierać.
  8. Ladon

    Naviexpert

    Zrobiłem mu test w tym tygodniu i niestety słabo to wygląda z 2 powodów: 1) Nie specjalnie orientuje się w małych miejscowościach (wsiach). 2) Te jego omijanie korków to czasem nadrabianie 25% drogi, a w Warszawie to potrafi i 300% naciągnąć. Trochę to bez sensu, bo kluczenie wąskimi uliczkami i jechanie 30km zamiast 10km nie opłacało się ani czasowo, ani ekonomicznie.
  9. Ladon

    Naviexpert

    > ale jaki jest zasięg mapy podczas jednego ściągnięcia? > pytam bo chodzi mi o to, że nie wszedzie w Polsce jest zasięg i jak stracę zasięg to chce wiedzieć Jeździłem z nim po kilku wsiach (i bardzo intensywnie po Warszawie) i nie zdarzyło się, żeby nie wiedział co się dzieje. Wydaje mi się, że ściąga sobie międzymiastówki od razu, a okolicę dociąga w czasie przejazdu. Oprócz tego w czasie jazdy pyta się czy radar stał, w razie nieprzewidzianego korku aktualizuje się i szuka nowej trasy. Najlepszy GPS z jakim jeździłem. > czy przez jakiś czas bedę miał nawigację czy odrazu wyskoczy, że nie ma dalszej części mapy Pamiętaj, że sam telefon nie musi mieć sieci 3G by ściągać dane, a ta navi dużo tego transferu nie je. Mnie prowadził nawet jak telefon stwierdził, że nie ma zasięgu. Nie oszukujmy się też: jak 40km jedzie się na wprost, to nawet jak przez środkowe 20 będzie po za zasięgiem sieci, to i tak się nie zgubisz. > jestes pewien? > luknij tutaj ile systemów obsługuje klik Niestety jeżdżąc na zaopatrzeniu często dzwonię do klientów, lub do bazy pytając o zmiany w trasie. Smartfon nie wytrzymywał takiego obciążenia i co 4 trasę trzeba było go restartować. Po za tym strasznie się grzał i w lecie w ogóle sobie tego nie wyobrażam. Także ja potrzebuję nawigacji która będzie chodzić na dedykowanym urządzeniu, a nie na telefonie (tego naviexpert nie potrafi). Także kierowcy zawodowemu odradzam, ale wszystkim innym jak najbardziej polecam. Po za tym ściągnij program (pierwsze 7 dni jest gratis) i zobaczysz jak ci się z tym jeździ.
  10. Ladon

    Naviexpert

    Aplikacja jest za mała, żeby były w środku mapy. Ściąga w jakiś magiczny sposób w trakcie jazdy. Natomiast prowadzi i znajduje drogę wzorowo - szkoda tylko, że działa tylko na androidzie
  11. Ladon

    klocki

    > e. szukajka wypluła mi jeszcze FOMAR, TRW, ROADHOUSE > zobaczymy co u mnie mają z tego Formary potrafią nie pasować do tarczy, TRW potrafią się rozdwajać po 2 latach, a po za tym nie ma kolosalnej różnicy w cenie, by oszczędzać na klockach. W InterCars TRW kosztuje tak jak Bosch: 100zł. Sprawdź jeszcze jakie ceny ma Gordon - taniej niż w hurtowniach raczej nie będzie
  12. > Nie kombinuj. To jest szeregowe połączenie i czy będzie mierzył na plusie czy na minusie- nie ma > to żadnego znaczenia, bo prąd ten sam. Przy połączeniu równoległym można zamieniać miejscami elementy układu, a przy szeregowym nie. Ale nie ma co się sprzeczać. Podałem niezawodny aku i jak pomierzy na 2 sposoby to też nie zaszkodzi. Wyjdzie to samo: miałeś rację. Wyjdą inne wyniki: ja miałem racje. Tyle
  13. > Taki miernik: http://www.google.pl/imgres?hl=pl&sa...amp;ved=1t:3588 > A odłączałem Minus nie plus. Pisano mi że obojętnie który przewód odłączę byle tylko potem jedną > końcówkę dać do aku a drugą do klemy. Trochę dawno skończyłem szkołę elektroniczną i mogę się teraz popisać super głupotą, ale na moją logikę to wygląda tak: Amperomierz mierzy natężenie przepływającego prądu, a przed minusem to wszystko zostało już zużyte szybciej. Czyli trzeba podłączyć za plusem żeby mieć rzetelny pomiar. Co do samego urządzenia to przewody musisz podłączyć w te 2 górne otwory i najlepiej poprzełączać na każdym z tych 4 zakresów "A". Przypominam też, że musisz urządzenie podłączyć pomiędzy plusem na akumulatorze i odłączonym od niego kablem (od tego plusa).
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.