Jump to content

biker2001

użytkownik
  • Posts

    93
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

Profile Information

  • Lokalizacja
    Lodz
  • Zainteresowania
    rybki

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

biker2001's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/19)

0

Reputation

  1. po zdjeciu boczka, blachy; do klamki trzeba zdjac zaciski z szyby (sa 2 otwory w aluminium) ustawiasz szybe na ich wysokosci wciskasz je (puszczaja) szybe wyciagasz lekko do gory (ja pod katem wyciagalem). nastepnie klamka - haczyk w dol (on blokuje klamke przed wyciagnieciem) i lekko wyciagnac klamke. alaczam zdjecie z zamontowej klamki na samochodzi (bez zalozonej oslony)
  2. hej , miałem podobnie dead lock - łapał, zwykłe zamknięcie nie zawsze ... co było przyczyną silniczki które mają płytkę dodaję zdjęcia - wyciągnąłem tą płytkę wstawiłem kawałek miedzi (łatwo było obrobić)
  3. co pomogło? mam ten sam problem po wymianie półośki brak prędkościomierza przy tej okazji rozpięcia zalałem kostkę preparatem do złączy i po tym zabiegu brak prędkościomierza. załączył się na chwilkę podczas jazdy ponownie padł.... co zrobić?
  4. Witam, haczyk jak pamiętam w dół jak masz w dole (możesz nie wyczuć delikatny ruch) to klamka powinna wyjść radzę delikatnie wyciągać. dołączam zdjęcia liczę że pomogą.
  5. Witam, Croma 2006, 1,9 - 150 KM przejrzałem już chyba setki stron i forów ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem, może ktoś pomoże? przypadek Multiecuscan wersja 1.7 mam następujące setupy i info z programu (jak na zdjęciach) ale nie łączy z Cromką pls o pomoc bo w ostanim czasie strajk całkowity z niej wyszedł: - błędy ESP; ABS, ASR; hill holder; szyby; do tego padło: - GPS; - półośka skrzeczy - trubina przecieki po naprawach : dpf /: - zobaczymy jak długo pociągnie zamki w drzwiach bo nie zamykało - gdyby koś chciał fotki mogę podesłać; wystarczy rozebrać silniczki i wstawić kawałek blaszki (ja wstawiłem miedź) działa super pls. help
  6. no włąśnie BINGO tak myślałem tylko gdzie on jest ? ktoś wie? macie jakiś schemat bądź fotke który to ? zauważyłem jeszcze jedno że jak przekręce kluczyk w stacyjce i światła pozycyjne są włączone od razu to zapalą sie na chwile a prawe po 1,5 sek gaśnie .... skubaniec wiec takze bym obstawiał przekaźnik tylko ..... gdzie on się schował ??? liczę na Waszą pomoc
  7. no niestety bezpieczniki sa OK. 7,5 A io nie sa polaczone krzyzowo... to co zauważyłem jak włączam "P" oświetlenie postojowe (bez kluczykow w stacyjce) załącza się oświetlenie całe (prawa i lewa strona) ale po 1,5sek. gaśnie prawa strona (przód i tył ) 2. przełączenie kierunkowskazów w pozycję prawą i załączenie światła postojowego (nadal bez kluczykow) powoduje że światła zapalają się na 1,5 sek gasną na ułamek i ponownie sięzapalają na 1,5sek i tak ciągle (tak długo jak przełącznik kierunkowskazów jest przełączony), w tej pozycji słychać jak przekaźnik od haka "puka" czyli idzie zasilanie i zanika i potem znow idzie i zanika... kto wie co to za hol... era? ???
  8. jak w temacie nie mam postojowego przodu z prawej strony oraz z tylu czerwonego postojowego i mijania. sa za to z tylu stopy oraz kierunki. myslalem ze to przepalona zarowka ale raczej nie bo od czasu do czasu kontrolka przepalonych gasnie a czasmi sie zapala co wskazywaloby raczej na mase, ale .... ktos wie jak ida wiazki od tych lamp i gdzie moze byc przerwa? pozdro !
  9. hej u mnie padało ale udało sięuratować wystarczyło psikać WD - do zdjęcia tylnej pokrywy bedziesz potrzebował torksów jak pamiętam roboty max na 30 min. dostęp bardzo łatwy i robota prosta jak pamiętm śilniczek jest od cinkiego... gdzieś miałem zdjęcia jego ale to było dawno temu ....
  10. a ja mam jeden komplet uzywany (8 tys przejechal) do zepchniecia za 80zl. + koszty przesylki.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.