Skocz do zawartości

komisage

użytkownik
  • Liczba zawartości

    109
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Lokalizacja
    okolice Częstochowy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

komisage's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

5

Reputacja

  1. To jeszcze fajnie by było gdyby ktoś potwierdził ze szerokie jest o 30 mm szersze na stronę od wąskiego, bo już w zasadzie jestem zdecydowany na szerokie tylko o felgi sie martwie.
  2. > Ale z tym dużo więcej zabawy: wymiana belki pod silnikiem, przespawanie mocowania górnych wahaczy, > wymiana końcówek drążków kierowniczych (?). Nie jestem pewien, czy stabilizator nie był inny. > Ewentualnie opcja budżetowa i dużo prostsza, czyli dystanse, ale to średni pomysł. a to z przodem nie wiedziałem ze tyle roboty jest, myślałem ze wachacze są po prostu dłuższe i końcówki drążków
  3. > Pamiętaj jeszcze, że od pewnego momentu zaczęli montować skośne amortyzatory. > Wąski miał jeszcze proste, a czy zmienili to jednocześnie z szerokością mostu to nie pamietam. > Możesz uderzyć do Szymana, bo pamiętam że przekładał komuś od nas z forum most i przerabial hamulce > na lucasy. są szerokie mosty na pionowy amor na pewno.
  4. > Na 100% nie jestem pewien, ale coś mi świta, że poszerzyli rozstaw kół w Polonezie o 30 mm na > stronę łoo to dosyć sporo
  5. Odgrzeję jeszcze kotleta:) Pytanko: O ile szeroki most z poloneza jest szerszy od mostu wąskiego np jugola? I o ile przednie zawieszenie szerokie jest szersze od wąskiego? Najlepiej w milimetrach Bo przechodzi mi przez myśl założenie do 125 szerokiego zestawu z mostem od diesla i lukasem, ale nie wiem czy mi koła wejdą pzdr.
  6. Znalazłem taki most od diesla, na tarczach to wąski raczej http://olx.pl/oferta/polonez-1-9-diesel-most-tylni-z-tarczami-stan-bdb-CID5-ID8fePP.html#28bc4ca6a8 chyba by sie nadał. No i na allegro jest przełożenie http://allegro.pl/para-kol-tylnego-mostu-polonez-silnik-1-9d-i5183649710.html ale boje sie ze bądą problemy z ustaiwieniem naciągu
  7. No i wydaje mi sie ze taki od diesla był by dla mnie idealny:) Ale pewnie ciężko taki znaleźć, a czy da się do normalnego mostu od poloneza założyć dużą zębatkę i wałek atakujący od diesla 11/41?
  8. > To raczej zostaje skrzynia IV. Chyba że uda ci się zrobić jakąś hybrydę z dwóch skrzyń, ale nie > wiem, czy to w ogóle jest do zrobienia... > Mosty wąskie bez problemu dostaniesz z różnymi przełożeniami głównymi, nawet chyba 1,4 i Diesle > bywały z wąskimi mostami w Polonezie, a one bez problemów powinny pasować do 125p No to trzeba mostu szukać Teraz pytanie, jak będę przekopywał góry na autozłomie to jak rozpoznać przełożenia mostów?
  9. no niby prosta sprawa ze skrzynia od poloneza, ale właśnie chcę mieć lewar w pionie tak jak mam teraz, a most muszę mieć wąski. A wąski most od poloneza ma chyba takie same przełożenie jak jugol?
  10. Witam serdecznie. Mam fiata 125p ze skrzynią 4 z lewarem w pionie i mostem "jugolem" do tego mala średnica kół i to wszystko dało bardzo "krótki" zestaw, przy 70km/h mam ponad 3 tys obrotów I teraz pytanie co zamienić i na co, żeby zestaw był "dłuższy"? Tak myślę ze może wymiana mostu na jakiś inny, ale jaki? lub przerobienie skrzyni, żeby np 4 bieg zmienić na 5 z poloneza, ale nawet nie wiem czy jest to możliwe. Proszę o jakaś podpowiedz, radę, sugestię pzdr.
  11. Witam. Tak sie zastanawiam bo widzialem na kilku fotkach i na filmikach, że takie coś mają zamontowane ludziska? To taki bajer, żeby sie tarło przy glebie i jak do krawęznika się dojeżdża, czy jak? A może ktoś ma więcej zdjęć takich pręcików przy błotniku?
  12. > Silnik 4L 10w40 > Skrzynia 1,5L Hipol 15F taki > Most 1.2L Hipol 15F > Wartości teoretyczne. Mi zawsze wchodziło mniej dzięki. Skrzynia i most ten sam olej?
  13. Witam. Jakie oleje i ile do mostu, skrzyni i silnika? Most stary okrągły, skrzynia 4, silnik poloneza na hydro regulatorach. jakie oleje i ile wchodzi, co polecicie? Pozdr.
  14. > 1. Podpora do blachy na sztywno, a blacha poprzez tulejki metalowo gumowe > 2. Alternator ma wbudowany regulator, a jak jest inny to całe szczęście Dzięki wielkie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.