Jump to content

dundy

użytkownik
  • Posts

    85
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Lokalizacja
    Ząbki
  • Zainteresowania
    Kolarstwo, modelarstwo kartonowe
  • Car
    Hyundai i30 Fastback 1.4T

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

dundy's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/19)

6

Reputation

  1. U mnie usunęli naklejki i samochód wydali piękny i lśniący. Po paru dniach zakurzył się i dokładnie było widać każdą naklejkę Benzyna ekstrakcyjna załatwiła sprawę
  2. dundy

    Fotelik 18-36

    Joie Bold - ISOFIX, top tether i indywidualne pasy do 25kg
  3. Kupiłem 4 miesięczne demo z przebiegiem 1900km za 71k (nowe 80k). Kupiłbym ponownie bez zastanowienia. Ja mam tak, że jak już się zdecyduje na samochód to chcę go od razu, jakbym miał czekać miesiącami aż mi wyprodukują to bym 5 razy zmienił zdanie w tym czasie:) A demo następnego dnia miałem praktycznie.
  4. Dodzwoniłem się do likwidatora z TU sprawcy: pismo które mi przysłali mam traktować tylko informacyjnie a wszyskie rozliczenia będą pomiędzy ubezpieczycielami, bez mojego udziału. Czyli tak jak powinno być w BLS.
  5. Dzięki, uspokoiłeś mnie trochę. Do tej pory zawsze miałem jakieś przejścia z ubezpieczycielami (nawet przy naprawie bezgotówkowej półrocznego samochodu z AC w ASO) dlatego wolę dmuchać na zimne.
  6. Interrisk, czyli ubezpieczyciel sprawcy, nie ma BLS. Oni wcale nie chcą oglądać mojego samochodu, napisali tylko coś o weryfikacji ustaleń PZU. Co będzie trudne skoro nawet samochodu przed naprawą nie zobaczą.
  7. No to już byłby po prostu kabaret. Z założenia BLS ma wykluczyć udział poszkodowanego w procesie rozliczania się swojego ubezpieczyciela z ubezpieczycielem sprawcy. Taki był cel utworzenia tego systemu.
  8. Dokładnie tak to sobie wyobrażałem. Dlatego zdziwiło mnie to pismo od Interrisk, nie powinni się w ogóle ze mną kontaktować przecież. Ja z pewnością nie chcę mieć z nimi nic do czynienia.
  9. Wiadomo, dowiaduję się bezpośrednio w PZU, ale zbywają mnie ogólnikami jak na razie. Dlatego pytam tutaj, może ktoś miał taką sytuację.
  10. Sprawa wygląda tak: ktoś ubezpieczony w Interrisk wjechał mi w tył, szkoda zgłoszona u mojego ubezpieczyciela (PZU) w ramach Bezpośredniej Likwidacji Szkód. Naprawa bezgotówkowa w ASO, wycena dosyć wysoka, PZU zaakceptowało koszty, jestem już umówiony na naprawę ale właśnie dostałem pismo od Interrisk: "Interrisk dokona weryfikacji ustaleń PZU oraz samodzielnie ustali wysokość należnego odszkodowania" I teraz pytanie: czy jak im wyjdzie inna wycena niż PZU to się będą boksować między sobą czy będą próbować wyciągnąć kasę ode mnie? Może ktoś się orientuje?
  11. Wczoraj widziałem na TVN Turbo w programie 101 napraw jak koleżka włożył LED-y H7 i przynajmniej na ścianie miały wręcz idealne odcięcie, a świeciły 3x mocniej niż halogenowe.
  12. No to w Hyundaju o tym nie wiedzą.
  13. Sprawdź na Allegro, są dostępne w innych salonach:)
  14. Ale chwila, skąd ta cena Elantry? Wszystkie powyższe wymagania spełnia wersja Classic Plus, nowego z wyprzedaży można kupić za 60k
  15. Sprzedałem Elantrę koledze z pracy i za każdym razem jak ją widzę pod firmą żałuję że sprzedałem Ale potrzebowałem kasy, a poszła za dobre pieniądze. Ta nowa Elantra jest w środku zdecydowanie ładniejsza.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.