Skocz do zawartości

mrzepkowski

użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

O mrzepkowski

  • Urodziny 22.06.1977

Profile Information

  • Lokalizacja
    Pabianice

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

mrzepkowski's Achievements

obsesyjny rowerzysta

obsesyjny rowerzysta (4/20)

0

Reputacja

  1. Witam Jak się dobrać w Lacetti hatchback do żarówki przednich świateł przeciwmgielnych i jaka tam jest żarówka? Udało mi się jakoś przebrnąć przez wymianę żarówek świateł drogowych i pozycyjnych, z jednej strony nawet bez odkręcania reflektora, ale tych przeciwmgielnych nigdzie nie widzę. Chyba że trzeba nim na kanał wjechać?
  2. > Kto ci rozkodowywal ten VIN? Znalazłem jakiś dekoder w necie, konkretnie ten: http://vin-decoder.pl/ Co ciekawe inne strony podają tylko: benzyna np. te: http://www.autodna.pl/ http://www.dekoder-vin.pl/ VIN samochodu to KL1NF487J7K514524
  3. Witam Jest sobie do kupienia Lacetti z którego nr VIN wynika: RODZAJ PALIWA Petrol+Gas wydawało mi się że oznacza to fabrycznie założoną instalację LPG ale właściciel twierdzi że gaz był założony po roku. Jak mam w takim razie interpretować te dane, które wyszły mi po rozkodowaniu nr VIN?
  4. > Jaki masz przebieg na tym aucie? przebieg 147000, czujnik wymieniony problem rozwiązany. Aczkolwiek mechanik wspominał jeszcze coś o łożyskach amortyzatora, które też wypadało by wymienić ponieważ zużyte powodują szybsze zużywanie się elementów wspomagania.
  5. Problem ze wspomaganiem staje się coraz bardziej irytujący. Czasami się nawet wyłącza, i muszę się zgodzić ze stwierdzeniem że już lepiej jak drży kierownica. Po podłączeniu do kompa daje błędy C-1001. Wszystko wskazuje na czujnik skrętu ale może ktoś jeszcze mi to potwierdzi że to tylko ten czujnik. Dane wspomagania w załączniku
  6. Mam mały ale dość irytujący problem. Gdy samochód stoi występują głośne drgania kierownicy. Wystarczy jednak skręcić kierownicę trochę w bok i już jest ok. Wyczytałem że może być problem z silnikiem wspomagania lub z czujnikiem. Chciał bym na razie jakoś to tymczasowo rozwiązać. Jak wyjmę bezpiecznik od wspomagania to odłączę tylko wspomaganie czy coś jeszcze?
  7. > Witam, > Chciałbym zapytać o realne spalanie w/w aut. MultiJet zimą mi palił w granicach 5,4 - 5,7 teraz schodzi w okolice 5. Jazda głównie po mieście.
  8. > Teraz w cyklu miejskim spala mi od 10,5 do 12 l LPG/ 100km. Silnik 1.1. Na trasie pewnie do 8 > można zejść... Trochę dużo, w tych granicach to palił mi Lanos z silnikiem 1,6 :-)
  9. > Chyba EGR do czyszczenia. Na razie wykasowałem i jest ok. Jak błędy wrócą to trzeba będzie się tym pilnie bliżej zainteresować a jeśli nie to kiedyś przy okazji.
  10. Zakupiłem ten moduł na bluetooth. Dokładnie taki: http://www.e-volt.pl/obd2_bluetooth.html Testowałem na razie tylko odczyt kodów błędów przez Torque. Zadziałało bez problemu. Wczytał dwa błędy: P0401 P0238 z załączonego do modułu poradnika wychodzi że oznaczają one odpowiednio: P0238 Obwód czujnika A ciśnienia doładowania turbosprężarki za wysoka wartość sygnału (czujnika ciśnienia absolutnego w kolektorze dolotowym wejściowego silnika doładowanego) P0401 Układ recyrkulacji spalin wykryte za małe natężenie przepływu spalin
  11. > można też użyć modnych ostatnio nadajników na bluetooth ELM co wtykasz w gniazdo diagnostyczne i na > telefonie oglądasz co się dzieje z autem (program Torque) > to nie lanos żeby gwoździa wsadzić i liczyć ile razy lampka mignie Gwóźdź ma tę zaletę że zazwyczaj znajdzie się jakiś pod ręką:-) Te rozwiązania na bluetooth wyglądają ciekawie. Ciekawe czy jest jakaś aplikacja na iOS bo Torque znalazłem tylko na androida. Zawieszenie pływaka też będzie sygnalizowane przez check engine? Bo zrobiłem dziś trochę kilometrów a wskazówka jak się zatrzymała w jednym miejscu rano tak stoi (po wyłączeniu zapłonu spada na zero). A zbiega mi się to w czasie z zapaleniem tej kontrolki.
  12. Jest jakiś prosty sposób na odczyt kodów usterek we Fiacie Panda? Chodzi mi o coś takiego jak miałem w Lanosie, zwierałem styki na jednej kostce i kontrolka check engine zaczynała mrugać wyświetlając kody zapamiętanych błędów. Jeśli tak to proszę o wskazanie sposobu i jakiejś listy kodów, co który oznacza.
  13. Dziękuję za wszystkie wpisy. Zdecydowałem się i Panda jest już moja:-) Za jakiś tydzień zrobię mały przegląd co i jak.
  14. Fotki już nie zrobię, bo jeśli tam jeszcze raz podjadę to już aby ją ostatecznie obejrzeć i kupić. Ślady oleju widziałem patrząc od góry dokładnie pod tą kopułką (trochę po prawej stronie), gdzie jest filtr oleju. W każdym bądź razie jeśli nie trzeba rozebrać połowy silnika aby to uszczelnić to nie jest wielki problem. Olej sprawdzę bo już się sporo naczytałem na ten temat. Z łańcuszka rozrządu raczej żadne niepokojące dźwięki nie docierają.
  15. Witam Planuje kupić Pandę, dziś oglądałem jedną w komisie. 2006 r, diesel, przebieg 140 tys. Wrażenia z jazdy mam pozytywne. Po obejrzeniu silnika nie pasuje mi tylko że są ślady wycieku oleju w okolicach tego miejsca zaznaczonego na rysunku: Z czego to może być wyciek i na ile to poważne?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.