Jump to content

Joki

użytkownik
  • Content Count

    8041
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    5d 23h 42m 25s

About Joki

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 08/22/1972

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    12345
  • iMessage
    6789
  • WWW
    http://nemetiisto.pl
  • Gadu-Gadu
    1436375
  • Skype
    nemetiisto

Profile Information

  • Name
    Sebastian
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Białystok
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, modelarstwo, elektronika
  • Car
    Daihatsu Materia
  • Motorcycle
    Fuma

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wyższe indeksy i XL mają sztywniejsze boki. Mniej komfortowe są.
  2. Joki

    Rynna

    Zapiekło się. Zruszyć jakoś poprzecznie, przekosić i wtedy ściągać.
  3. Jeśli ma być trwałe to tylko na suchy beton. Stożek usypać i osadzić. Jeśli zrobisz tylko w piach to będzie się rozłazić. Można ewentualnie wbić pręty przy samym obrzeżu aby ustabilizować ale i tak będzie trochę się rozchodzić na łączeniach.
  4. To miałoby sens. Tym bardziej, że dziś się wsłuchałem i to cykanie ma jednak większą częstotliwość niż 1/10 obrotów. Nawet dwa razy lub jeszcze większą a zaczyna się od 1000 rpm. Co ciekawe po solidnym rozgrzaniu silnika prawie cichnie. Jest najbardziej słyszalne zaraz po zgaśnięciu w kontrolki zimnego silnika.
  5. Jeśli to zwykłe zasilacze niestabilizowane to wszystko w porządku. Podłącz do stabilizowanego źródła zasilania lub akumulatora.
  6. Odpaliłem auto, które stało 2 lata. Najpierw trochę dymiło olejem przy przygazówce. Po kilku minutach, rozgrzaniu i przejechaniu kawałka przestało zupełnie. Albo olej ściekł z popychaczy albo pierścienie były lekko zapieczone. Przyjechałem 250km. Nic nie było słychać. Zanim wymieniłem olej zrobiłem jeszcze 250km. po mieście i w tym czasie zauważyłem, że coś cichutko poklepuje z częstotliwością proporcjonalną do obrotów i tylko pod obciążeniem.
  7. Nie mierzyłem. Kontrolka się nie świeci ani nie żarzy nawet na wolnych. Na razie zastanawiam się czy zawracać w ogóle głowę mechanikowi?
  8. No właśnie na zimnym nic. Dopiero po kilku minutach, kiedy silnik się nagrzeje. Tylko między 1500 a 2500rpm. i tylko pod obciążeniem na IV/V biegu. Brzmi inaczej. Niemetalicznie. Jakby cykliczne skrzypnięcia. Próbowałem nagrać ale nie słychać wyraźnie na nagraniu.
  9. Nie wiem który dźwięk? To dzwonienie metaliczne jakby? Wygląda na niezależne od obciążenia i na każdych obrotach.
  10. Ale częstotliwość względem obrotów... Równa czy ułamek?
  11. Bo zastanawiam się czy załatwiłem ją przyprowadzając 500km. na starym oleju auto, które stało 2 lata czy to coś innego? Na początku raczej nie klepało. Na mój rozum powinna klepać z częstotliwością obrotów wału? Jeśli przy delikatnym przyspieszaniu od 1500 do 2500rpm. coś cicho klepie z częstotliwością około 3-4 razy na sekundę to raczej nie panewka? Wał obraca się wtedy 25-40 razy na sekundę. Klepie jakby 10 razy wolniej.
  12. Na stare auto wosk powtarzany co roku. Penetruje rdzę i nie dopuszcza do kondensacji pary ale się zmywa i wypłukuje. Na podwozie gęsty wosk do podwozia. Do profili, rzadszy do profili zamkniętych. Masy polimerowe tylko na nowe auto. Na starym zaraz poodpadają a kondensująca się para będzie pogłębiać korozję.
  13. Wielosezonowe mają sens jeśli szybciej się zestarzeją niż zużyją. Sezonowe jeśli szybciej zużyjesz niż się zestarzeją. Wielosezonowe jako sezonowe na zimę, sensu nie mają.
  14. Wystarczy Dremelem. Mały, stożkowy kamień. Wyczyścić ubytek. Kropla epoksydu 2K. Kiedy trochę zwiąże, kropla lakieru zaprawkowego i będzie trwałe jak oryginał. Tyle, że widoczne z bliska.
  15. Nie mam porównania. Do Speedstera ma się mniej więcej podobnie. Dla mnie w sam raz. I tak musiałbyś zrobić rundkę aby ocenić.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.