Jump to content

Joki

użytkownik
  • Content Count

    15460
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    8d 3h 50m 55s

About Joki

  • Rank
    Reliant Robin Space Shuttle
  • Birthday 08/22/1972

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    12345
  • iMessage
    6789
  • WWW
    http://nemetiisto.pl
  • Gadu-Gadu
    1436375
  • Skype
    nemetiisto

Profile Information

  • Name
    Sebastian
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Białystok
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, modelarstwo, elektronika
  • Car
    Daihatsu Materia
  • Motorcycle
    Fuma

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wcisnąłbym zaprawę wyrównującą bo nie ma skurczu ewentualnie klej do płytek ale przy takim glucie będzie duży skurcz i może Ci to jakoś krzywo ustawić. Chemiczne odpuściłbym. Za rzadkie.
  2. W 2004 przetarty bok od drzwi kierowcy do tyłu z lekko wgniecionym słupkiem wyszedł 25kzł w ASO. Żadna poducha. Żadna szyba. Żaden reflektor. W zawiasie tylnym tylko jedna tulejka. Tu wyjdzie koło 40tys.
  3. Joki

    DCI w Renault

    Około 2011 jeden w korpo, w której wtedy robiłem się zdarzył w X-Trail-u. Wymienili silnik na gwarancji.
  4. Tylko tam nie bardzo widać żeby był RTL. Chyba, że pod innym określeniem ukryty.
  5. Nie tylko. To dotyczy większości aut, gdzie plastikowa pokrywa zaworów zintegrowana jest z filtrem powietrza. Zimne powietrze schładza pokrywę stąd skropliny wodne na pokrywie wewnątrz stąd maź. I nic nie da jeżdżenie w trasę bo wtedy chłodzi jeszcze bardziej. Problem znika latem bo wpadające do filtra powietrze jest na tyle ciepłe, że nie powoduje skraplania wody wewnątrz pokrywy.
  6. Ostatnia, którą odkryłem jak zaczęła puszczać miała ze trzy lata.;)
  7. Potrafi czasem całkiem długo trzymać ale zasadniczo to prawda, to naprawa tymczasowa, którą można zrobić nawet samemu w terenie ale powinna być jak najszybciej zastąpiona kołkiem.
  8. Z takim malutkim to kocioł 2f z zasobnikiem. Jeśli 1f to 120l. co najmniej.
  9. To nawet nie muszą być konfirmaty. Dowolne długie wkręty z tyłu. Można dodatkowo dać klej poliuretanowy do styku i będzie można po tym skakać.
  10. Niestety. Jakieś 10 lat temu zaczęły się masowo pojawiać. Wcześniej można było tępą, plastikową i z piaskiem skrobać i nic. Później już tylko mosiężną i to za każdym pociągnięciem oczyszczając ostrze a teraz strach wycieraczki włączyć bo ślady zostają.
  11. Skombinuj schemat instalacji i się wyjaśni.
  12. Jeśli kręci a objawy są jak z padniętym to przyczyna leży gdzieś w instalacji.
  13. Kiedy chcesz ale pamiętaj, że za dwa miesiące będzie starsze o rok.
  14. Nie całkiem o to chodzi ale tak. Można to sprawdzić tylko trzeba mieć czym. Potrzebny jest reflektometr: https://www.sonel.pl/pl/centrum-wiedzy/artykuly-prasowe/lokalizator-przewodow-kabli-uszkodzen/szybka-i-dokadna-metoda-lokalizacji-uszkodzen-kabli-i-przewodow-reflektometr-sonel-tdr-410/
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.