Jump to content

zmijes

użytkownik
  • Content Count

    481
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About zmijes

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Lokalizacja
    Psucin
  • Zainteresowania
    dlubaninka
  1. > tylko II gen. już mam, a sekwencja + silnik i podłączenie bez drutu to >2k będzie poszukaj blosa firmy BRC na tym jest prawie tak samo jak na sekwencji
  2. zmijes

    Tajemnice ECU

    > Są lepsze emulatory niż ostrich, ale to się z czymś wiąże A co możesz zaproponować??
  3. zmijes

    Tajemnice ECU

    > Ma funkcję emulatora pamięci? a wiesz gdzie mogę to sprawdzić opisie produktu czy programie do tego urządzenia
  4. zmijes

    Tajemnice ECU

    czy taki willem ezo da rade podłączyć tak by można było zmieniać parametry na re-mapowanym chipie bez konieczności jego wyjmowania z kompa
  5. > w t-jet była dwu masa > ale średnica sprzęgła jaka to sprawdzę jutro wiem że dwu masa ale wiemy że dwumasa ze sprzęgłem z t-jeta nie zgrywa się ze skrzynią c526.
  6. to może inaczej chce założyć sprzęgło z 1.4 16v do t-jeta i szukam koła zamachowego. może coś doradzicie
  7. czy koło zamachowe w obu przypadkach jest takie samo??? ponieważ kół do 8v jest pełno na allegro. czy sprzęgło od 16v będzie działać z kołem od 8v
  8. wiadomo jaki sworzeń zastosować w przypadku regeneracji wahacza??? może ktoś już znalazł jakiś???
  9. > użyj szukajki masz opis jak z tico zasadzić zadam może głupie pytanie a mianowicie czy można spawać drążek stabilizatora po jego przykładowym skróceniu (wycinamy fragment ze środka)
  10. > Jedno wiem że po moich testach zmiana oporu czujnika temp pomaga i tego się będę trzymać... coś mi świta, że kiedyś MatiKRK wsadził do swojej fefnastki taki potencjometr do "chip tuningu" z allegro i silniczek przestał tyrkolić
  11. > F1-Z możesz śmiało skręcić na max twardość i tak będzie za miękko, ten wredny BOV upuszcza chociaż > nie ma czego . > Typ I, sam robiłem te fotkę nie wiem czy ma orginalana sprezyne bo jak skreciłem go na maxa to cześciej słysze jak wg rubi tuf tuf tuf niz bova może nie mieć czasem siły go otworzyć - może tak być ???
  12. a powiedzcie mi jedno jak prawidłowo ustawia sie bov-a jeśli ma on regulacje ?? mam model F1-Z i nie bardzo wiem jak go wyregulować ??
  13. > Mam pytanie kpl tulei kosztuje 244 zł, oryginały 60 zł za kpl, oryginał wytrzymuje jakieś 50 tys > km. Jakie są korzyści z zastosowania tych tulei które są 4 razy droższe? Bo jakoś tego nie > widze skoro i tak trzeba to rozebierać i smarować. Ktoś mnie przekona? jak masz seryjna serie to nie ma potrzeby inwestować ale jak już masz 1.2 8v/16v i wiekszy silniki to poduszki po ostrych startach potrafią sie pozrywać i dlatego sa te 4 razy droższe (czytaj mocniejsze)
  14. czy można by do rozwierconego bloku (pod odpowiednie tłoki) zapodać tłoki np z fiata/opela 1.3 multijet ??? tłoki z tego auta seryjnie doładowanego to nie to samo co kute ale chyba były by lepsze od zwykłych do turbolota z dołem rozwierconym i górą np z 1.2 16v co myślicie na ten temat ???
  15. > Ale zawsze można powiedzieć BASTA i np. jeździć tylko na gazie... co do gazu to tak jak pisałeś jedź do tego zaprzyjaźnionego gazownika on napewno bedzie wiedział gdzie podłożyć ta podkladke co już pisałem żeby zwiekszyć ciśnienie gazu chyba że juz ten temat ogarnąłeś
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.