Skocz do zawartości

tsubasa

użytkownik
  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Psucin

tsubasa's Achievements

wyciszony motorowerzysta

wyciszony motorowerzysta (5/20)

0

Reputacja

  1. tsubasa

    wysokie obroty

    > Wałek z innego silnika, ale też z 1.1spi? > Luzy zaworowe po wymianie wałka z pewnością nie są takie jak powinny i trzeba je ustawić... Tak z 1.1 spi
  2. Witam Jakiś czas temu robiłem głowice docierałem gniazda zaworów jak złożyłem wszystko to zauważyłem ze moje wolne obroty są w granicach 1200- 2000 obr min i stał się przymulany , wałek rozrządu jest wzięty z innego silnika rozrząd ustawiony na znakach winą może być luzy na zaworach silnik to 1.1 spi lpg 180 000 km przejechane
  3. > Musi pasować, bo jak nie, to cały napęd rozrządu nie będzie pracował prawidłow to tylko wsadzam głowice od 1.2 a reszta gratów od 1.1 i można jeździć
  4. jak to silnika 1.1 spi załoze głowice 1.2 60km spi to pasek rozrządu będzie pasował ten co był w 1.1 spi
  5. jeszcze takie pytanie czy głowica 1.2 60km będzie pasować to silnika 1.1 spi
  6. witam moje pytanie to takie czy kolejność szklanek w głowicy ma znaczenie ponieważ robiąc głowice szklanki pomieszały się
  7. tsubasa

    pomoc

    > sprawdzał kompresję na ciepłym?? może zawory podparte. jak marchewa nie świeci?? marchewa nie świeci
  8. tsubasa

    pomoc

    Witam jak zimny silnik to pali bez problemu a jak się rozgrzeje to po ponownym odpaleniu samochód ma ciężko wkrecic się w wolne obroty co może być silniczek krokowy czy cos innego
  9. tsubasa

    pomoc

    Witam Po wymianie głowicy wszystko złożone silnik ładnie pracuje podczas jazdy ładnie się wkreca w obroty tylko jest jeden mały problem przy gwałtownym hamowaniu jak silnik ma 4-5 tys obr to obroty spadają to około 500 obr i jak jest silnik się rozgrzeje to gdy ponownie się uruchamia to pomału wkreca się w obroty od 500 obr rozrząd ustawiony na znaki nowe swiece i kable
  10. tsubasa

    pomoc

    > po zdjęciach widać że takie same. chyba w tej za 150 na 3 cyl. urwana szpilka od kol. wyd. albo nie > wyraźne zdjęcie. a czemu wymiana głowicy??? upg rozwaliła się między 1 a 2 tłokiem i w tym miejscu głowica trochę się od szczypała i planowanie nic nie da a zdjęcia tylko poglądowe
  11. tsubasa

    pomoc

    mam pytanie czy ta głowica http://allegro.pl/glowica-seicento-1-1-i3970930839.html jest taka sama jak ta http://allegro.pl/fiat-seicento-1-1-glowica-i3919129523.html I czy ta druga głowica będzie pasować zamiast tej pierwszej silnik to 1.1 spi
  12. a co to akumulatorów to drugi sejak na obydwu odpalał bez problemu
  13. rozrusznik kręcił ledwo ledwo tak jakby akumulator był rozładowany prawdopodobnie wina leżała po stronie zaśniedziałych klem wyczyściłem i wszystko jest ok a alternator ładuje 14,8
  14. Dziennie to jakies 20 km żona jeździ to pracy
  15. Witam dzisiaj mój S.C. nie chciał odpalić próbowałem na dwóch różnych akumulatorach i nic dopiero po podłączeniu prostownika zagadał najciwniejsze jes to ze drugi sejak na tych samych akumulatorach palił bez problemu i jeszcze jedno biały nalot nalot na bagnecie z góry dziękuje za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.