Skocz do zawartości

themark

użytkownik
  • Liczba zawartości

    198
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

O themark

  • Urodziny 06.10.1974

Profile Information

  • Lokalizacja
    Żary
  • Zainteresowania
    Komputery

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

themark's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. Dzięki Panowie Za odpowiedź A tak drugie pytanie, poza konkursem : Czy ewentualnie, podmieniając sondę to trzeba wymienić obie na takie same czy jedna może być inna i druga też ?? Pytanie może i bez sensu! Ale nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi
  2. > Druga sonda monitoruje tylko katalizator i ma się nijak do spalania. Acha, czyli, jeżeli jej oscylacja jest dużo mniejsza od sondy nr 1 to jest to dobry objaw. Nie sugeruje on usterki sondy ?
  3. Panowie, nikt nie potrafi mi powiedzieć, czy druga sonda pracuje poprawnie w stosunku do pierwszej ??
  4. Witam Szanownych Kolegów i Koleżanki Kupiłem nie dawno Kropka II 1,2 8V z 2001 roku. Spalanie jakie mi pokazuje głównie w mieście (95% to miasto) to 12,8-13 km/l. (ten przelicznik fiatowski :> ) I dzisiaj FESem zrobiłem wykresy sond lambda. Wg mnie druga sonda ma za małą oscylację (a może się mylę :?: ) Zrobiłem dwa zrzuty ekranu. Pierwszy to praca silnika wyłącznie na biegu jałowym a drugi wykres z lekkim zwiększeniem obrotów (przygazowanie) Tu załącznik na zwiększonych obrotach
  5. > jeśli masz odpowiednie narzędzia, chęci i nieco wiedzy, to dasz radę, z tym, że niestety sam > głowicy pilnikiem nie obrobisz > a tak to nie jest skomplikowana operacja, jednak czasochłonna - no i pamiętać należy o kolejności > dokręcania śrub głowicy kluczem dynamometrycznym Ha, to że jej pilnikiem nie obrobię to wiem ale chodzi mi o to czy jakoś tam blokuje się wał czy łańcuch rozrządu, i potem jak ustawic napinacz łańcucha. Co do narzędzi i klucza dynamometrycznego to nie jest problem. Pozdrawiam Marek
  6. Witam Serdecznie. Od jakiegoś czasu zauważyłem że w Kaczolocie Małżonki zaczyna nieco ubywać płynu chłodniczego, i.... na otwartym korku zbiorniczka wyrównawczego podczas rozgrzewania silnika wywala płyn. Więc... wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazują na walniętą UPG. Więc mam pytanie, czy jest możliwość samodzielnej wymiany uszczelki w warunkach garażowych ? Czy jest jakiś manual jaksię do tego zabrać ? Pozdrawiam Marek
  7. Witam Jak w temacie. Ma Ktoś z Forumowiczów na zbyciu jedną felgę do Asty G 4x100 (zdjęcie zapożyczone) ale taki wzór jak na fotce. Fotka [image]http://zapodaj.net/4307ba7775e20.jpg.html[/image] Kontakt [email protected]
  8. Witam Forumowiczów Mam od dwóch dni taką zagwozdkę z KAczuszką Żony. Mianowicie zapala mi się kontrolka "Check Engine" ale dopiero po rozgrzaniu silnika. Nie mam kabelka żeby sprawdzić co mu dolega. I moje właściwe pytanie: Czy można w jakiś sposób "wymigać" te błędy ?? W niektórych właśnie autach można zewrzeć któreś styki w złączu diagnostycznym, przekręcić zapłon i kontrolka "miga błędy". Czy w KAczuszce też tak można ?? Rok produkcji 2004 Silnik: 1.3L Duratec 8V EFI (60psi) - ROCAM
  9. themark

    Temperatura silnika

    Nie chcąc zaczynać nowego wątku i ja pozwolę sobie podpiąć się do dyskusji. A moje pierwsze pytanie, jaki polecacie najlepszy termostat do Astry G 1,6 16V X16XEL. Mam wrażenie, że za wolno mi się coś nagrzewa. Przejadę nieraz 4-5km przy temperaturze na zewnątrz +3 do +5 stopni to dopiero leci lekko ciepłe powietrze z nawiewów. Kurcze, wcześniej miałem Fiata Marea i tam nagrzewał się błyskawicznie wręcz. Pod pracą czasem odgarnąłem auto ze śniegu popsikałem odmrażaczem szyby, dwa słowa jeszcze z kumplem na parkingu i w środku robiło się - gorąco.
  10. > Każdy orze jak może Ja kupiłem tłumik końcowy do astry f za ok 120 zł to po miesiącu na spawach > fabrycznych oznaki rdzy się pojawiły. Ty... Faktem jest, że ja, jak kupowałem tłumiki do rzeczonej Marejki to przed montażem wszystko odtłuściłem Rozpuszczalnikiem NITRO i pomalowałem srebrzanką żaroodporną do 400 stopni. Może to też coś dało. Taki zabieg. No jak mówiłem. Po prawie 5 latach tłumiki miały więcej brudu niż korozji
  11. > za tą cenę cudów bym się nie spodziewał. Pewnie góra 2 lata wytrzyma Ha, cudów to ja się nie spodziewam Ale znalazłem też tłumiki z Polmostrowa. Tu mam doświadczenie, ponieważ w poprzednim Fiacie Marea miałem założony Polmostrów i wytrzymał ponad 5 lat. Sprzedawałem Marejkę ze zdrowym wydechem. Więc... jednak można tanio. Jak widać, nasz sprzedawca z Żar próbuje zarobić 2x tyle na jednym komplecie.
  12. Witam Ja także pragnę się włączyć do dyskusji na temat tłumików, ponieważ w mojej Asterce już pojawia się "basik" przy mocniejszej przygazówce. Znalazłem u siebie w Żarach tłumiki Polmostrowa ale z montażem to mi zawołali - 550 zł za dwa. Zamontowanie tłumików to dla mnie nie kłopot i znalazłem takie na Allegro. Tłumiki Są to tłumiki firmy MARIX, ktoś miał z nimi do czynienia. Opinie są wręcz skrajne. Jedni chwalą inni wywalili by już na drugi dzień po montażu
  13. > Takie coś ? No i sprawa rozwiązana. Okazało się że to nadkole moje popękało na kilka części i na pierwszy rzut okiem wydawało się, że jest ich tam kilka. Że nadkole składa się s kilku elementów. Tak to jest to nadkole kurcze jak się połamie to i wygląda inaczej. Temat więc zamykam i dziękuję za pomoc i zainteresowanie tematem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.