Skocz do zawartości

button

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 328
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Imię
    john
  • Płeć
    Not Telling
  • Samochód
    .

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

button's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

58

Reputacja

  1. ja drugi roki jeżdżę na https://www.jula.pl/catalog/motoryzacja/akcesoria-samochodowe/oswietlenie-pojazdu/zarowki-ksenonowe/ są ok
  2. button

    Blok silnika 1.6 TB

    Do akcji tak (przebieg ok 200tys) Od akcji non stop serwis, ale być może to partactwo łódzkiego ASO.
  3. button

    Blok silnika 1.6 TB

    Niestety problem jest spory. Kiero ma Smax 1.6 EB - od wakacji w serwisie. Problemy po akcji serwisowej z wężykiem, czujnikiem ilości płynu Obecnie auto po wymianie głowicy na nową, kompletu rurek od chłodzenia. Zażądał nowego silnika a jeszcze ma niezrobioną akcję serwisową ze sprzęgłem. Mój 2.0 EB 2013 też ma swoje problemy. Nie wiem jak te nowsze
  4. Bazując na moich doświadczeniach - zdecydowanie powinno się. Pacjent Mondeo Mk4. Duży serwis Mazda/Ford - wymiana pompy. Auto w serwisie ponad tydzień Po odbiorze obejrzałem nagrania z kamerki, którą zapomniałem odłączyć - mechanicy jeździli sobie po bułki, zapieprzali z dużą prędkością po dziurach itp Dopiero publikacja filmów w necie pomogła w "negocjacjach" z kierownikiem serwisu. Inny serwis - odebrałem z dużą wgniotką na progu. Właściciel serwisu (gość z forum Ford) nie przyznał się i zapierał, że to na pewno nie u niego. Oleje i filtry zmieniam sobie sam
  5. Komis/nadlarz i uczciwość nie idą w parze. Po moich doświadczeniach warto szukać od pierwssego, prywatnego właściciela. Być może jeszcze z sieci dealerskich gdzie można nabyć używki
  6. Właśnie tak szacuje kolega. Auto ma 2 nowe komplety kół 18 lato + 16 zima,nowy rozrzad z pompą, nowe ksenony, nowe kompletne hamulce. Stan idealny (jeździłem). Instalka LPG kosztowała 6kpln Kolega ma bzika na punkcie aut jak nikt kogo znam. Żona twierdzi, że nie kupno 9letniego auta za taką kasę to chyba zły pomysł a ja się mocno zastanawiam. Największe wrażenie robi na mnie silnik w tym aucie, jego moc i kultura pracy.
  7. Wracam do tematu, bo pojawiła się pewna opcja. Kolega sprzedaje swojego S-Maxa. 2007, z polskiego salonu, 2.5 Titanium converse, szklany dach, 197 tys przebiegu (pewne) + LPG Kolega pedantycznie podchodzi do aut, olej co 10tys, nowy rozrząd, komplet hamulców, 2 komplety kół alu. Ile Waszym zdaniem warto zapłacić?
  8. No właśnie odnośnie rocznika to mam pewne przemyślenia - mój sąsiad ma Vectrę C z okolic 2004/5. Przebieg około 250 tys - stan super, jeździ bezproblemowo Kilka razy jechałem Golfem 3 1.6 z 1994 - jeździ bez problemu, odpala na dotyk. Zawieszenie ma w zadzwiająco dobrym stanie jak na rocznik. Na liczniku przebieg prawie 300tys Moje Mondeo ma przebieg 210 tys, stan w srodku super, zawieszenie oryginalne rewelacja. Przypuszczam, że do 300 tys będzie nadal ok. Dlatego też jestem skłonny zgodzić się z twierdzeniem, że nie rocznik a stan auta jest ważny.
  9. Nowy focus i cmax w środku, podobnie jak Insignia to dla mnie stylistyczna porażka
  10. a co myślicie o Citroenie C5 2.7/3.0 HDi ?
  11. Dla zaznaczenia - wyższej niż obecne 1.6 w Mondku (które zbyt kulturalne nie jest) Dla porównania siostry A4 2.7 V6 TDI pracuje o niebo lepiej, wcześniejsza Mazda 2.5 V6 z LPG pracowała mega miodnie Mój kierownik ma XC90 2.4 klekota i jak mnie przewiózł, to faktycznie tak sobie terkocze. Szału ni ma. Za to jakość wykonania i trwałość super.
  12. AstraC -> dzięki za bogatą wypowiedź. Stety/niestety auto kupuje się też oczami i wyraźnie ładniejszy jest S-Max. A czy diesel 2.0 od PSA sprawdza Ci się też w jeżdzie miejskiej?
  13. Hmm myślałem też o 5008, ale z jakim ewentualnie silnikiem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.