Skocz do zawartości

BORO81

użytkownik
  • Liczba zawartości

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Profile Information

  • Lokalizacja
    Wawa

BORO81's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. No dobrze, jestem skłpnny założyć że to przegub wewnętrzny. Zatem czy mozna jakośc przygotowac się do wymiany typu samodzielne kupno cześci (jakich? sam krzyżak czy też inne części? czy wymienic lewy i prawy?)? Chciałbym uniknąć przestoju auta w warsztacie, który najpierw rozbierze auto a potem będzie zamawiał części....
  2. Dodam też, że nie towarzyszą temu odgłosy (przynajmniej ja niczego dodatkowego nie słyszę). W googlu znalazłem ze to pasuje pod przegub wewnętrzny...?
  3. Kto podpowie czego się spodziewać. Na 4 i 5 biegu powyżej 2250 obrotów ma się wrażenie jakby coś na jakimś wale było krzywo - czuc na pedale gazu, że jakby buja konstrukcją (jakiś cieżar nie w osi wału?). Czuć tak tylko gdy silnik "ciągnie" (odpadają opony) - szczególnie gdy sie korzysta z momentu obrotowego. Zjawiska nie ma a przynajmniej nie czuję na niższych biegach nawet jeśli użyję wyższych obrotów. Na 5 biegu to teraz bałbym się depnąć bo jest wrażenie jakby coś miało sie rozlecieć. Odnośnie działania sprzęgła - chwyta i rusza bez zarzutu. poza tym nie dymi, dobrze przyspiesza. Na spokojnie można jechac ale boje się, że w końcu coś poleci i będzie klops. - Błędów brak... Sugestie? Stli jtd 115 km'2004. 195 kkm. Silnik oryginalny (oprócz oczywistych wymian podzespoły niezmieniane i nic nie robione w elektronice). pozdr Boro81
  4. Z tym składaniem oparcia to coś może być na rzeczy, chociaż środkowy pas w stilo nie jest mocowany do podłogi - u mnie ruszyło - zastanawiam czy nie to związku z prawidłowym trzymaniem bolca blokującego oparcie przy tylnych drzwiach.
  5. Może i paranoja ale jak nie masz sam mozliwosci ogarnąć to co zrobisz? Kupno innych liczników i osiowanie czy jak to zwa taniej nie wyjdzie. > 350-400 zł za naprawę licznika to paranoja...
  6. Witajcie - jak w temacie. Wiozłem komplet osób i okazał się, że środkowy pas nie dziala. Nie wiem jak długo bo ogólnie mało jest używany. Nie da sie do wyciągnąć ani po dobremu ani po złemu. pytanie - jak sie dobrać do mechanizmu w tylnej kanapie? Co mogło się stac? czy da się to łatwo zrobić? Boro81
  7. Własnei przerobilem ten temat - wejdź na znany serwis aukcyjny i wpisz "stilo naprawa", nastepnie znajdź ofertę z Wrcoałwia, wyjmij liczniki i wyslij do naprawy - po 2-3 dniach przyjdą zrobione. pozdr > Witam. > Mam problem z licznikiem , od pewnego czasu mój licznik zaczął wariować i czasem działa a czasem > nie. Nie ma reguły , raz wsiadam do auta odpalam i jest , raz wsiadam i nic , budzi się / > gaśnie w trakcie jazdy. Jedyne co mnie zaciekawiło to zawsze przy załączeniu zapłonu świecą > się dwie kontrolki " air bagów ". > Czytałem kilka tematów i często okazuje się uszkodzony mikro procesor. > Nie wiem co robić dalej czy odrazu kupywać następny licznik czy coś próbować. A może oddać do > specjalisty ? > Proszę o pomoc.
  8. Witajcie, stwierdzono u mnie, że nie działa część odpowiadająca za działanie hamulca ręcznego i potrzebny jest nowy zacisk. Chce kupić uzywany/regenerowany. teraz pytanie - czy jest róznica zacisk lewy/prawy i czy jest różnica jaki silnik/nadwozie. Akurat opisy stosownych aukcji są na tyle enigmatyczne, że nie umiem odpowiedzieć na te pytania jednoznacznie. Z góry dziękuję za wyjaśnienia. Pozdrawiam Boro81
  9. BORO81

    Zegary i ciemnosc

    A jednak się udało - 48H w ręczniku na kaloryferze oraz porządne sprayowanie wtyczki (końcówki wiązki). Sam nie wierzyłem ale działa już tydzień. Gdyby ktoś robił podobnie to przynajmniej u mnie po zamontowaniu kilka minut zegary w kółko błyskały i gasły - nie wiem dlaczego - i juz wątpiłem w powodzenie akcji. jednak się udało. Jeszcze raz dziękuję mikomirowi za zapewnienie, ze bez liczników "da się" jechać PS: do wyjęcia liczników nie trzeba demontowac górnej części obudowy kolumny kierownicy a najbardziej męczący był ponowny montaz fartuszka pod licznikami....
  10. BORO81

    Zegary i ciemnosc

    Rzeczywiście bez zegarów da się jechać... dzięki Podsumowując, bezpieczniki chyba ok - na wszelki wypadek wymienilem na nowe o tej samej wartosci, aku rozpiałem i uzyłem spraya do elektryki do złącza. Zegary wyniesione do domu osłony zdjęte i jeszcze na 1 dzien na wygrzewanie w ręczniku na goracym kaloryferze - moge jeszcze potraktowac sprężonym powietrzem ale chyba bez sensu - wyglądają czyste i nieruszane). Czyli jesli to nic nie zmieni to rzeczywićcie serwis.... (Cholera skoro one czasem się włączaja to to wygląda na przerwy w zasilaniu no ale ja to nie elektryk/elektronik )
  11. BORO81

    Zegary i ciemnosc

    Witam; właśnie mnie dopadła przypadłość z brakiem zegarów:( Jestem już lekturze takich przypadków w kąciku i zegary właśnie się grzeją w ręczniku na kaloryferze, ale gdyby to nie wyszło to myślę sobie tak... i proszę o interwencję gdybym bredził! 1. co do bezpieczników to jeszcze nie patrzyłem ale już wiem które i pewnie to nie one - jeszcze dziś będę to wiedział 2. zegary - grzeją się... 3. masa - nie patrzyłem ale WSZYSTKO inne wydaje się działać więc czemu masa miałaby być? (ps: - ma ktoś fotki które to miejsca z masą związane należy w razie czego przeglądnąć?) teraz pytanie kluczowe - gdyby patent z grzaniem zegarów nie wyszedł.... (ponieważ zegary potrafią się zapalić na chwile w trakcie jazdy i tak wieeele razy) to czy po wyjęciu bezpieczników od zegarów da się jechać (tak wiem nie ma się żadnej informacji itd...) Po prostu czy dojedzie do celu czy nie.....? pozdr rsvp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.