Jump to content

moritz86

użytkownik
  • Content Count

    637
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About moritz86

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 04/04/1986

Profile Information

  • Lokalizacja
    Gdynia
  • Zainteresowania
    elektronika, motoryzacja, mechanika
  1. Co ma synchronizator do tego, że bieg wypada przy nagłym depnięciu gazu? Z przesuwką coś nie tak.
  2. > Zabrzmi kretyńsko, ale mi greenstuffy spaliły mi tarcze raz. Dokładnie, miałem tak samo, z dupy te klocki.
  3. Słabe z was majstry, wyjąłem to serwo bez żadnych kombinacji, a to z Punto opuściłem silnik na jednej łapie i ładnie weszło.
  4. > Witam > Czy ktos z centomaniaków pracuje w ASO fiata bo mam drobny problem a jak dzwoniłem to nikt mi > nie potrafi jednoznacznie odpowiedzieć. > Pytanie brzmi Wlej to samo co do wspomagania i po problemie. > Jaki olej znajduje sie w pompie otwierania dachu punto cabrio 99 i czy jest on mieszalny z innymi > płynami ? > Chodzi mi o to że dach praktycznie sie nie otwiera bo jest mało płynu i musze dolać . > Wiem że to nie forum punto ale tu jest wiecej cento braci którzy moga pomóc > Wszelkie info sugestie itp mile widziane
  5. > Witam po sąsiedzku > Tutaj dużo ludzi obeznanych w takich "zabawach" wiec i tu zapytam dodatkowo mój wątek w linku > jakiś tekst gdyby ktoś chciał się podzielić wiedzą to będę ogromnie wdzięczny > Pozdro Miałem tak w swoim cc poskładane 1.2 na aparacie i gaźniku. Wszystko pasuje.
  6. bo na wtrysku będzie? jak będzie lane, żeby trzymało jako tako obroty na wolnych i jechało
  7. > Det3 w FI lata już w moim sc, ale mam taki mały a może duży problem. Mapa do 6300obr, w > ustawieniach zapłonu rpm limit też 6300 a pomimo tego det nie odcina paliwa. Silnik kręci się > dalej bez problemu podchodzi do 8000obr. Jak temu zaradzić? W czym jestem problem? Dopiero się > uczę det, więc proszę o wyrozumiałość. W 6 godziny podłączyłem go, odpaliłem i z grubsza > wystroiłem. Jeszcze jest duzo do poprawy, ale nie miałem kierowcy żeby dalej powalczyć. mapa musi być wyżej z obrotami chociaż o 100 obrotów niz odcinka, bo inaczej det wariuje i nie ma odcinki, zakręć go do 7.5k 6.3 to jakas lipa
  8. Dzięki za ustawienia. Wczoraj byłem w robocie, ale zaraz ide powalczyć z tymi obrotami.
  9. ale PID kontroler masz włączony? Kurde u mnie jest masakra jak go włącze, najczęściej to zgaśnie. Nie wiem sam, czy lewe powietrze gdzieś ciągnie czy co.
  10. Odpaliłem dziś swojego lwa na emu. Nie obyło się bez kłopotów. Teraz mam problem z wolnymi obrotami. Krokowy taki jak wasz. Zresztą reszta osprzętu również jest podobna do tego używanego we fiacie. Częstotliwość 250Hz, liczba kroków 220. Sprawdzane krokowy chodzi w pełnym zakresie dość szybko. Jak wyłacze kontroler PID to po przegazuwce po pewnym czasie obroty stabilizaują. Falowanie w granicach 50 obrotów więc akceptowalnie. Po włączeniu jakiegoś obciążenia obroty spadną, za falują delitkanie kilka razy i stabilizują Jak włącze PID na ustawieniach domyślnych to jest masakra. Obroty latają 500-1500 przy zadanych 900. Co najdziwniejsze, jak kP zjade praktycznie do zera 0.5-1 a kD i kI na maksa to jako taka trzyma obroty, ale też bez szału. Na filmie poniżej właśnie tak ustawione. Jak włącze korekcje zapłonu to dzieje się totalna masakra czasmi nawet zgaśnie. Macie jakieś pomysły? Lewe powietrze? Jak zatkam przepustnice to gaśnie. Podzielicie się swoimi ustawieniami IDLE? żeby coś podejrzeć?
  11. Dokładnie jest kilka, chyba najmniejsza Td04-11g z dyszli 2.5 tds, a potem to już jakieś 14, 16 najcześciej z volvo, ale różnią się flanszą. Do 1.1 myśle, że styknie 11g u mnie gania w 1.6 i jest troszkę za mała. No i są tanie jak barszcz.
  12. jaki to niby ma potencjał? co nie zrobisz to i tak mnie nie dogonisz 890kg i 180 koni, uno nie ma szans.
  13. o człowieku, toż to ani nie wygląda ani nie jedzie
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.